duminică, 1 mai 2016

ÎN VINEREA PAȘTELUI






ÎN VINEREA PAȘTELUI
Ca orice român credincios întru Mântuitorul nostru, în aceste zile (triste) - „Săptămâna Patimilor” aduc un pios omagiu de recunoștință Domnul IISUS HRISTOS și Maicăi Precesta care a-ndurat enorm văzându-și Fiul răstignit. Această melodie „ÎN VINEREA PAȘTELUI” am scris-o cu lacrimi în ochi, iindcă sfânta MAMA - cea mai iubită ființă de pe pământ este alături de copiii ei, de la naștere pânâ în ultima clipă a vieții...


ÎN VINEREA PAȘTELUI

În Vinerea Paştelui,
Când e chinul Domnului...
Maica Precesta-a venit
Pentru Fiul răstignit;
A intrat în mânăstire
La icoane să se-nchine,
Din durere să-i mai treacă,
C-aşa-i sufletul de mamă. Bis:
O!... în faţa altarului,
Lângă crucea Fiului
O tânără îl plângea,
Picioarele-i săruta,
Cu lacrimi i le spăla,
Cu părul i le usca...
Şi prin jalea glasului
Ea îi spunea Domnului: Bis:
- „Doamne bun, iubit şi sfânt,
Nu mă ţine pe pământ!
Du-mă la iubitul meu,
De viaţă nu-mi pare rău,
Numai de măicuţa mea
Că suferă ca şi-a Ta.
Numai mamă să nu fii...
Să duci dorul la copii." Bis:


În Vinerea Paştelui
de la Ioan Muntean
Solistă: Rodica Anghelescu
Versuri şi muzică: Marin Voican-Ghioroiu

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu