luni, 31 mai 2021

Livia Ciupercă - Mi-amintesc…

 



Mi-amintesc…

 

~*~

Mă scufund în mit

și-mi imaginez

că am fost martorul unei scene

înfricoșătoare.

O, vai! Părea, real, cândva.

Mă aflam sub umbrarul

unui secular măslin.

Mi-amintesc…

Parc-a fost ieri!

Apăru, nu se știe, când și cum,

o hidră – monstruoasă creatură!

Gestu-i ucigaș nu-i reuși. Dintr-odat’…

Fu înconjurată, cât-ai clipi,

de un grup de tineri înarmați,

dispuși să moară,

salvându-și stăpânul.

Se roti, amenințând cu tentaculele-i otrăvite.

Câteva șirete gesturi, dar…

Ce se-ntâmplă? Renunță? Hmmm!?

Să nu-ți vină-a crede!...

Se retrage? Măi, să fie!

Râzând, batjocoritor, tinerii se-ndepărtează,

triumfând.

Când, deodat’, dușmanul revine, fulgerător.

Nemaireușind să se regrupeze

– nefericiții –,

vor deveni martori nătângi…

însângerând… pământul!

 

~*~

Livia Ciupercă

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu