duminică, 11 iulie 2021

Marian Ilie - Prietenie întru Cuvânt + ...sinceră prietenie

 



Prietenie întru Cuvânt

 

 

~*~

 

De-o săptămână-s în sevraj

Ca nu-s reviste-n abataj

Şomează presa, şomez eu

Şomează şi poştaşul meu..

Dar azi năstruşnicul poştaş

Veni la mine c-un răvaş

Şi-mi zise:

- Bre nene Marine

Cadoul ăsta-i pentru tine

Nu-i dar din dar, ci simplu dar

În înveliş protocolar

Că-n acrostih văzui că scrie

Numele tău: Marian Ilie

Şi ce mai laude-n cuvinte!

Dar vin şi eu cu-o rugăminte

Să recunoşti, te rog, matale

Că un procent din osanale

Mi se cuvin cumva şi mie

Care mă zbat în pandemie

Să vin cu poşta la mata

Mi se cuvin, nu e aşa?

- Aşa e, bre: Jumi-juma

Le merităm, ce poşta mea!

 

~*~

Subject: Prietenie întru Cuvânt

To: Marian Ilie

 

*

Bun găsit, stimate domn, neprețuit prieten! Iată darul meu de suflet pentru sufletul frumos al domniei voastre:

 

Briliant în vârf de rază.

-*-

Mirabilă Lumină, blând, se cerne,

Alunecă-nspre locurile terne;

Răsfrângeri aurii, genuni, sfidează,

Iubirea-i? Briliant în vârf de rază.

Ardoare sfânt de blândă și de dulce,

Noptatic ,,Of!”  'l-îndeamnă să se culce.

 

Ingenuă, cu grație cuprinde

Lăcașuri sfinte, munți, și mări, și tinde;

Izvor din necuprinsuri celestine,

Efluvii moi trimite înspre mine.

 

-*-

În cazul în care nu vă place, se poate schimba!

 

Cu aleasă și sinceră prietenie,

Relly Maria Niculescu







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu