sâmbătă, 9 octombrie 2021

catalin afrasinei - despărțirea de leonardo

 



despărțirea de leonardo

domnului mihail radu solcan, in  eternum

 

 

~*~

 

în răstimpuri

o forță din vechime

devenise inexplicabilă pentru mine

asistasem de mai multe ori la discuții cu monahi tibetani veniți să contemple focile din viena  ne-am împrietenit și fiecare  i-a explicat celuilalt salutul primordial

eu

al lui Iisus Christos

el

al lui Dalai  Lama

nu am participat la vorbirea dintre Părintele meu spiritual & Dalai Lama

de la Dalles

timpul a trecut repede precum ciulinii

au rămas un fel scaieți

apoi l-am condus pe un foarte bun prieten la avion

1994

nu exista internet

cel mult  adrese de e-mail

nu eram singurul care-l ovaționa

majoritatea în mijlocul căreia mă aflam

,,n-ai să te mai întorci niciodată de printre brahmani

cultura

de cinci mii de ani nu-ți va permite “

temporar

fii sigur

îți vom răspunde la e-mail

dl. solcan ne-a învățam cum să-l mânuim

mai târziu am aflat că domnul radu mihail solcan

se afla într-un dreptunghi  negru

(nu cred că din pricina drogurilor pe care n-a vrut să la care precum  fotbaliștii

județul nu contează )

domnul mrs ne-a invățat de ce să nu cumperi de marketul din blocul   tău

mai scump oricum

times is money

numai geniul lui leonardo

a oprit starea lucrurilor

o vreme m-am însoțit cu surâsul giocondei

care ar trebuit să fie surâs al lui iacob

                                             în sens invers

                                                         descendent

o vreme ne-am răsucit în formă divinitate absconsă

în vaslui la școala de surdo-muți au rupt cablurile

ideea secretă fiind din leonardo

,,ai grijă de ce funie atârni”

răsucirea era mereu  în sus

zece mii de ochi orbesc

o sută de mii de trupuri

își   vor  deschide   petală de plantă  carnivoră

parașuta

mesajul geniilor cine & pentru ce

& de nu ne vom fi luptat până la moarte

 

~*~

catalin afrasinei

 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu