marți, 19 octombrie 2021

Victoria Dutu - Va invit sa cititi romanul ”​Luminile Dragostei”

 



Va invit sa cititi romanul ”​Luminile Dragostei” scris de mine, Victoria Dutu



Buna ziua. Sunt Victoria Dutu,  scriitoare.

Va invit sa cititi romanul Luminile Dragostei, inspirat dintr-un caz real. O pictorita isi intalneste iubirea vietii la Paris. Actiunea cartii este in acest oraș al iubirii. Este un roman intre muzica, el este pianist, si arta, ce are la baza principiul estetic de frumos, un elogiu adus iubirii curate si credintei in Dumnezeu in vremurile tulburi de astazi cand pare ca nimic nu mai are valoare si sens dar noi trebuie sa credem mai departe in idealul din sufletul nostru si sa il urmam.

Mai am inca trei romane si altele cinci carti de meditatie filosofico religioasa, poezie si dialog automotivational al mai multor euri interioare.

Dati cautare pe internet dupa VICTORIA DUTU pentru a vedea toata activitatea. Va mulțumesc din suflet pentru apreciere si prietenie si sustinere.


contact-Telefon WhatsWhapp- 0740.27.99.08

Adrese principale- victoritadutu@yahoo.com /  victoritadutu@gmail.com

 


 

Va invit sa vizitati canalul meu YouTube și să va abonați.  In acest video vorbesc despre romanul Luminile Dragostei.

 

Dati căutare pe internet după numele meu Victoria Dutu,  pentru a vedea toata activitatea. Va multumesc.

Victoria Dutu vorbește despre romanul "Luminile Dragostei" - YouTube

 



Va invit sa vizitati pagina mea de Author de pe Amazon. Toate cartile mele in romana, engleza, spaniola si franceza sunt publicate pe Amazon.

Am si 37 de Albume de arta cu picturile create de mine. Va multumesc. Victoria Dutu

 

 


Amazon.com: Victoria Dutu: Books, Biography, Blog, Audiobooks, Kindle

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu