duminică, 17 octombrie 2021

Ben Todică - Stimate Frate și Drag Om, Suflet Divin, DOMN

 




Stimate Frate și Drag Om, Suflet Divin, DOMN

 

Nu știu dacă aș fi cel mai potrivit specimen ca să descriu reacțiile după injectare cu Moderna. Copiii sau vaccinat cu Pfizer și au stat în pat 4 zile cu dureri de cap și temperatură, însă eu, datorită vârstei și ținând cont de faptul că după accidentul din 2017 am fost doi ani prin spitale la tratamente cu tot felul de medicamente, atunci e posibil ca un vaccin ca ăsta să fie perceput ca NIMIC de corpul meu. Îți descriu: când o doamnă soră de origine vietnameză, de vreun metru jumate, mi-a înfipt acul, am simțit înțepătura și apoi tot parcursul intrării acului ca într-un sac cu nisip (nisipul era miliardele de rupturi în calea vârfului receptat ca micronice dureri). Atât. După injecție a trebuit ca înainte de a-mi da hârtia că m-am vaccinat să aștept 15 minute afară cu alți pacienți după urmări/efecte ale vaccinului. Se pare că unii leșinau sau aveau amețeli și nu mai pot conduce mașina. Ce e interesant – un formular de trei pagini cu întrebări, unele cu termeni nemaiauziți și întâlniți în viață, la care trebuie să răspunzi, legate de istoria sănătății tale și apoi să semnezi înainte de injectare. Sigur că, nemaiauzind de termenii latini, crezi că nu ai avut-o iar unii ca să se scape mai repede de așteptat, o să bifeze, NU. Vechea șmecherie a textului mic, pe care îl ignorăm cam toți înainte de a semna. Nu am avut nici un efect ieșit din comun, chiar și acum după trei zile. Sigur, senzația unei mici dureri în locul injectat ca și după cum te-ai fi lovit din greșeala de colțul unui zid. De ce am făcut-o? În solidaritate cu familia. Toți se vaccinaseră. Dacă ei mor (să zicem) eu nu are rost să mai trăiesc fără ei,  în special în mizeria și nebunia la care ne-au adus. În ciuda faptului că vestul/imperiul speră să se salveze de la prăbușire prin șmecheria asta de tribut nou (vaccinarea anuală sau chiar la șase luni) pentru a-și finanța setea de putere și lacomia / foamea / sadismul după posesii - China va învinge. E un mecanism natural. Toate imperiile folosesc Sufletul pentru înălțare și apoi când nu mai au nevoie de el îl calcă în picioare. Am fost martor de la începutul bazaconiei din Wuhan tot așa cum am fost în fața televizorului și la prăbușirea celor două turnuri. Aceeasi mână de golani care manipulează istoria, regizează toate furtunile pământului. Vaccinul nu e formula sofisticată, ci un simplu antidot pus împreună la repezeală, creat să facă bani. Nu îi duce capul pe astfel de oameni la nivelul teoriilor superavansate de a schimba specia printr-o injecție, iar de otrăvit nu au curajul că morții în masă (țări întregi) aduc repercursiuni. O să-mi spuneți că morții care sunt afisați de guverne prin media sunt dovada (construcții). Atunci unde sunt ceilalți morți pe care îi aveam înainte de pandemie? Nu mai vorbim de ei. Nu, MAESTRE, e doar o altă golaneală, hoție GRASĂ. E adevărat că nu mai e disciplină și din cauza neglijenței din jur și asta planificată, au loc accidente. Dacă te opui jocului lor, vin și-ți dau în cap. Mârșăvia secolului! DISPERAREA CĂDERII. Vestul ca un copil obraznic își strică jucăria, să nu se mai bucure nimeni de ea. Cădem noi, vă tragem și pe voi. Cine se opune schizofreniei este eliminat. Țările se supun de frică. Chiar Rusia și China o fac ca să evite catastrofa nucleară și toți speră ca cineva din interior să producă schimbarea. TREZIREA – adevăratul vaccin.

 

Cam asta e ce simt, MAESTRE și Frate în Duh. Vaccinat sau nevaccinat, imunitatea va fi la aceeași – o spun ca muritor de rând.

 

Cu drag,

 

Ben Todică









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu