marți, 16 mai 2023

cătălin afrăsinei - dragi salutări

 



dragi salutări

 

~*~

 

asmuțitu-s-au toate neamurile asupra mea

vrăjmașii mei erau vrăjmașii Tăi

m-am întors și am văzut sub soare

ipocrizia ura crima blasfemia până la marginile pământului

dictatura imbecilizării secolulul meu cunoscuse mai multe forme

de ticăloșire

am încercat să nu mă opun

dictatura regală dictatura proletară

comunistă interlopă medicală cartelul drogurilor în zadar

m-am întors și am văzut cum însuși ecleziastul dăduse bir cu fugiții

dragi salutări din țara nonunde

cineva urca muntele negru nins

altcineva îl vopsea în mai multe culori ale întunericului alb

de la pol primăvara venea foarte greu ori aproape niciodată

în fiecare zi mă așezam cu moartea la masă

moartea se așeza în fața mea țeapănă

lua loc pe scaune ștergea masa tăcerii

ex nihilo uneori șoimul negru mi se așeza în față

zgâriindu-mă cu fapte pe care nu le-am făcut

m-am întors și am privit sub soarele negru

Nefăcutele

alergătorule

nu privi înapoi

spunea Îngerul

ținându-mă strâns de mână

peste tot moartea fără nume

fără chip fără mâini fără picioare

gigantic trup prăbușindu-se diametral izbăvind sicriul iluziilor

nopțile erau scurte și aproape nu mai dormea nimeni

nu mai era timp de vise de pradă aș fi vrut să ți le povestesc

muritorule

nu-ți pierde ochii și sufletul neîmpărțit

urcând în tării printre golașele stânci ale adevărului

 

~*~

cătălin afrăsinei










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu