miercuri, 26 iulie 2023

IOAN MICLĂU-GEPIANU - CÂNTAREA POEZIEI

 




CÂNTAREA POEZIEI

 

 

~*~

 

Cu mine Poezie scumpă,

Întotdeauna vreau să stai,

Tu ești iubirea, ești cântecul de nai,

Ești zâna muzelor și-al florilor de Mai,

Ești cântecul de toamnă al rumenelor vii,

Și iarna ce aduce, dragi sănii la copii.

Ești înger al iubirii, din duh de Dumnezeu,

Ești tot ce azi dă suflet, sufletului meu.

 

În viața mea te rog să stai,

Căci mă-ntristam adeseori,

Iar fruntea-mi se-nvelea într-un șirag de nori.

Dar iarăși tu cu drag mă-nseninai

Când apărea-i în sfintele-ți veșminte ce-s din rai!

 

Tu ești mireasa visurilor mele,

Eu t-am iubit și te iubesc privindu-te-ntre stele,

Aruncă-ți iar o rază luminoasă

Să pot să-ți regăsesc cântarea ta duioasă.

Cu mine Poezie scumpă,

Întotdeauna vreau să stai,

Să pot să-ți dărui flori din al nost plai,

Și versuri în prea sfântul, românescul grai.

 

~*~

27.07.2023

IOAN MICLĂU-GEPIANU

 

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu