joi, 20 iulie 2023

IOAN MICLĂU-GEPIANU - DIVINA NĂDEJDE

 



DIVINA NĂDEJDE

 

 

~*~

 

Divina nădejde e cântec etern și duios,

E glasul viu clopoțel ce-și cere intrarea;

Înțeles-am cum Iisus Hristos mi-aduce salvarea,

Simțeam că își amintește de mine Sfântul Dumnezeu.

De când pe Steaua aceasta, de tine zidită Stăpâne,

Duh vieții mele, Doamne, cu îndurare mi-ai dat,

Mi-ai dat un dar mie, o cruce să port,

De aceea la Tine azi vin, cu lacrimi de om păcătos:

Curată mi-a fost Crucea, curat de copil sufletul meu,

Părinții bine m-au crescut, cunoști prea bine Dumnezeu -

Sfânt ziditor al sufletelor noastre – Părinte ne ești,

Cunoști cu de-amănuntul cărările ce-n viață am călcat,

Nu-s fără de păcate, dar crime n-am făcut,

N-am lăcomit la bani, nici la femeia nimănui, nici n-am furat,

Întotdeauna la Tine mi-a fost nădejdea și speranța;

Ascultă-mi rugămintea și plângerile mele,

Căci sunt asemenea lui Iov, pe culmea disperării dat,

Și încercat de bunătatea ta, a fost salvat!

 

SUNT IOV

Motto:

”Tot ce veți cere cu credință, prin rugăciuni veți primi”.

(Matei 21-22)

”Eu, Doamne, de sănătate Te implor,

Redă-mi-o și mie din Sfântul Tău izvor,

Căci numai Tu ești de sănătate darnic,

Ești doctorul Cel Mare, ești Duhul Sfânt cel harnic”.

Iar celui prea viclean, nu mă jertfi Părinte”.

AMIN

Ioan Miclău-Gepianu











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu