luni, 28 mai 2018

Uneori amintiri ne apasă




Uneori amintiri ne apasă


~*~

Clipa ce a trecut, coborârea noastră din prezent  în trecut,
este ca și căderea frunzelor arborilor, pe pămantul nostru interior.

Trăirea momentului ce trece fulgerător pe langă noi,
alergarea după speranțe deșarte, trăirea tristeților ades apărute,
călătoria alături de suflete alese, apreciate cu întârziere uneori,
toate mă fac uneori să mă retrag în amintiri și trecut.

Momentul trecut nu trece, gândul doar se abate adesea,
parcurgând  propria viață cu amintirile lăsate.

Prin amintiri, sufletul și corpul retrăiesc taine ascunse ,
deoarece omul de acum este omul de ieri,
mereu tinzând spre perfecțiune de-a lungul vieții,
educat uneori chiar si prin decepțiile și  eșuarea sperantelor.

În omul ce am devenit se oglindesc suișuri și coborâșuri,
tenacitate dar și slăbiciune ades dovedite.

Consider că sunt formată din lumină vie, dar și din întuneric adânc,
predominând culorile aprinse dar și estompate de anii anevoioși,
sunt ca o țesătură din fire răsucite, nu mereu simetrice,
dar cu o textură finală fără nereguli ale nodurilor și bătăturilor.

Am închis usa eului interior să nu mai intre neliniștea,
dorind să aduc perfecțiunea la rang înalt.

Pentru că am aflat, într-o un târziu, că viața este pentru mine,
miracolul existenței continue, din care , îmi propun,
eliminarea nefericirii, tristeții, supărării sau durerii,
stiind că numai eu le pot transforma în bucurii supreme


~*~

popa genoveva








Tablouri de Popa Genoveva








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu