luni, 28 mai 2018

popa genoveva - Arborele secular




Arborele secular

~*~

Considerat arborele magic, în mitologia slavă ,

fiind copacul secular al maeștrilor taoiști,

ne eliberează de energia negativă, prin dendroterapie,

folosind benefic energia pămantului.




Iubesc dintotdeauna stejarul, acest rege al pădurilor,

sacru considerat în antichitate,

prin longevitate și absorbția  frecvenței luminii ,

e cel ce ne aduce hrana energetică.




Pierzând în totalitate frunzele variat colorate,

 înainte de lunga iarnă ,

renaște în primăvară, întinerit și plin de muguri noi,

cu un câmp energetic puternic.




Am comunicat energetic o perioadă cu majestuosul stejar,

folosind din plin darurile sale energetice.

si am remarcat că și modul de percepere al lumii mi s-a schimbat,

prin trăirea bucuriei și tristeții copacilor.




Sufeream la rănile  provocate de natura dezlănțuită ,

prin fulgere ,trăsnete, ploi, furtuni,

La pierderea frunzelor și la vitregiile înghețului ,

asteptam mereu renașterea sa în primăvară .




Iubesc și apreciez semeția acestui arbore secular,

ierbarul cu frunzele adunate mă încânta,

Ghindele le transformam în coliere ce le purtam ca talisman,

apreciind că ele hrăneau atâtea viețuitoare.




Mai târziu, în joacă, l-am transpus și pe pânze,

pictând frunzele din final de toamnă,

colorate în verde, galben, ruginiu ori roșcat.

apoi l-am transpus în vară, cu zânele pădurii alături.




O veche legendă spune că la moartea lui Isus,

stejarii suferind la nedreptatea zărită,

au promis atunci Divinitătii, pe vecie a ajuta

omul, prin energia purificată primită.



~*~


popa genoveva









Tablouri de Popa Genoveva









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu