joi, 31 mai 2018

STRAJUITORUL SUFLETULUI - Fericitul Trifon Turkestanov




STRAJUITORUL SUFLETULUI - Fericitul Trifon Turkestanov



Prunc slab si neajutorat nascutu-m-am în lume, dar Îngerul Tau si-a întins aripile pline de lumina, strajuitor facându-se al leaganului meu. De-atunci dragostea Ta în toate caile îmi straluceste si minunat ma-ndruma spre lumina vesniciei. Din cea dintâi zi pâna acum slavite s-au vadit a fi îmbelsugatele daruri ale Proniei Tale. Cu toti care-au ajuns a Te cunoaste, strig catre Tine, aducându-Ti multumire:

Slava Tie, Celui Care m-ai chemat la viata;

Slava Tie, Celui Ce mi-ai aratat frumusetea a toate de sub soare.

Slava Tie, Celui Ce ai deschis înaintea-mi cerul si pamântul ca pe o carte vesnica de înteleptire;

Slava aducem vesniciei Tale în mijlocul lumii celei trecatoare.

Slava Tie pentru milele Tale cele tainuite si cele vadite;

Slava Tie pentru fiece suspin al întristarii mele.

Slava Tie pentru fiece pas al vietii, pentru fiece clipa de bucurie;

Slava Tie, Dumnezeule, întru vecie!




Fericitul Trifon Turkestanov, Cunoasterea lui Dumnezeu prin mijlocirea firii vazute, traducere de Olga Bersan, Ed. Sophia, Bucuresti, 2011, cap. Acatist de Multumire „Slava lui Dumnezeu pentru toate”, p. 123-124










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu