marți, 8 octombrie 2019

ADRIAN MUNTEANU - ÎNTR-UN APUS DE VIAŢĂ




Azi e ziua fiului meu, Titus.
La Multi Ani, dragul meu, cu toatå afectiune unui pårinte de peste måri si tåri, adicå din aproapele-departe.

ÎNTR-UN APUS DE VIAŢĂ
fiului meu, Titus,
violonist dincolo de ocean


~*~

Mai ştii atunci când te ţineam de mână
Să poţi urca şovăitor o treaptă,
Când îţi iertam surâzător o faptă?
Ţineai vioara sub bărbie până

Trasa arcuşu-n cer o cale dreaptă
Şi deşira uimirea ghem de lână.
Şi-acum acorduri în auz se-ngână
Şi-n sală mama să apari aşteaptă.

Nu s-au pierdut isprăvile în ceaţă.
Pe-atunci prin fapte vieţuiam anost.
Abia târziu mi-a răsărit în faţă

Sonetul blând, să-mi împlinesc un rost.
Odată doar, într-un apus de viaţă,
Tu, fiul meu, să afli că am fost.

~*~

ADRIAN MUNTEANU










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu