sâmbătă, 26 octombrie 2019

Pavel Rătundeanu-Ferghete - NICI BOALA VA SĂ ZICĂ




NICI BOALA VA SĂ ZICĂ



~*~


Am citit în zori fără nici un chef, indispus,

că  pleacă stol cu stol, rândunică cu rândunică,

ca Iisus răstignit pe cruce mai socio-uman, mai normal introvestit tradițional răstignit pentru calitatea de om şi Dumnezeu

şi național

şi că nici pe noi boala nu ne împedică, va să să zică,

că mă rog la icoană sfântă că Tatal sfânt m-ascultă,

Dumnezeu drăguțul să-ți dea zile, Ben, ție şi mie şi pe potrivă lui Jeny,

să-ți dea şi să ne dea sănătatea, binele

cu bonus zilele

ca bio vaca s-o mai scoți la bio-soare să pască nelinişti şi nefiresc tinereți,

din viața noastră,

să ne dea paşi sub zarea celest-albastră, sursă de inspirație, soluție de rezolvare umană de ecuație

că de la o vreme nici eu nu-i prea am aşii-paşii,

să-mi ia durerile, Tatăl Sfântul, alduitul-cuvântul

ca să nu ne risipim talanții, să nu ne îngropăm

degeaba pe degeaba puterile,

c-avem, Ben, obrazul de viață luminat botezul,

pentru a desfăta lumea,

care-n plăcerea lor ne-au apreciat,

aşa că Nică-fără frică Hopa mitică fain frumuşel voinicel te ridică

pentru ziua care vine ca veşnică duminică,

zi de mers la biserică, că dragule nici boala pare-se nu ne mai împedică,

va să zică.


~*~

Pavel Rătundeanu-Ferghete







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu