miercuri, 23 decembrie 2020

Ioan Miclău-Gepianu - FERICIRE ȘI DURERE

 



FERICIRE  ȘI  DURERE

 

 

~*~

 

Pentru mine poezia e o durere din adâncuri,

Nu fredonarea vieții pe la adunări și cârciumi,

Și totuși această durere fericire dându-mi,

Creat-am pentr-aceasta duioase și plăcute rânduri!

Unde durere n-ar mai fi, nici viață n-ar mai fi,

Căci prin simțirea lor e fericirea ce-o avem în fiecare zi!

Și năzuind spre bine tot prin durere trecem,

Durere, fericire, e viața ce-o petrecem!

Când însă ai acea Iubire-n fire,

Ce vine prin Hristos dumnezeire,

Găsești adevărata Fericire!

Ioan Miclău-Gepianu

5/30/2016

 

 ***

 

Eu iar sunt pomul...!

 

Eu iar sunt pomul de sandal,

Ce parfumează securea care-l taie!

Vin iar stăpânitori în cojocel de oaie,

Scriind doar vorbe de scandal!

De ce faci asta om iubit,

Căci niciodat-a te huli nu m-am gândit;

Din om te prefaci așa neomenos,

Ori ai în vis să rozi și tu un os?

Ești coadă la toporul făcut pentru cioplit?

La ce cultura ta mai are vr-un folos!

De schimbi și omenia precum la o mașină,

Se schimbă cauciucul de drum ros!

Ei bine, să-ți fie de folos!

Dar, iată, așa vru Dumnezeu,

De cel nedrept ferit a fi și eu!

 

~*~

Ioan Miclău Gepianu

1/19/2019

Restituiri - 12/23/2020

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu