miercuri, 17 februarie 2021

Mircea Dorin Istrate - LACUL

 



LACUL

 

 

~*~

 

Înghețat-a lacul cela de poveste

Und-n vară nuferi încântau privirea,

Unde cea cărare încă-mi tăinuiește

Pasul ce-mi adus-a, într-o zi iubirea.

 

Azi, în miezul iernii, malurile sale

Sub un pod de gheață stau împreunate,

Nimeni nu-l va trece înspre deal sau vale,

Cât îmi fi-vor încă, nopți infrigurate.

 

Vino primăvară de mi-l dezmorțește,

Malurile-mbracă-i în covorul verde,

Totu-n jur-prejuru-i fă de-mi înflorește,

Cheamă pe cărare pasul ce se pierde.

 

Leagă-n mal o barcă, fă ca-n tremurare

Lacul să mi-o salte pe un val ușor

Și-ntr-o legănare trece-mi-o-n visare

Printre flori de nuferi, fata prinsă-n dor.

 

Eu, ca altădată, stau în așteptare

Să-mplinim clipita în dorit amor,

Aibă timpul dara boabă de răbdare,

Până fi-om spuza focului de dor.

*

Dintre lăstărișuri, luna lin răsare,

Invrăjindu-mi lacul ce-o luci-n scântei,

Eu, cu gând departe fi-voi în visare

Așteptând să vină, iarăși pașii ei.

 

 

~*~

Mircea Dorin Istrate

 

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu