luni, 15 februarie 2021

Alexandru Craciunas - Azi am trecut prin sat.

 



Azi am trecut prin sat.

 

 

~*~

 

Azi, am trecut pe ulita, prin sat,

Stii tu, satul in care ne-am nascut.

Am mers pe-un drum nou asfaltat,

Nu-i drumul acela cu pietre si lut.

Am vrut sa vad si poarta casei tale,

Dar nici poarta si nici casa nu mai sunt,

Doar urme. Eu descult tu in sandale

Si ecoul chemarii noastre de demult.

Dincolo spre Curte, salcia pletoasa,

Si fantana mare, toate au fost rase.

In minte revad, privirea ta duioasa,

Senina.Eu in itari tu-n fusta de matase.

Daca imi ridic privirea inspre Copacel,

Sa vad parul cu umbra pentru un popas,

Ploaia si vantul l-au spulberat si pe el,

Si iubirea noastra. Nimic n-a maI ramas.

Acelasi este doar cerul cu nuante azurii,

Si niste salcii leganate-n vant pe vale,

Prieteni fideli, de cand noi eram copii,

Si nu stiam ce-nseamna atata dor si jale.

 

~*~

Alexandru Craciunas

 

 

 

Sursa: PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE

https://www.facebook.com/100007424373549/posts/2951921325065318/?sfnsn=mo








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu