marți, 7 martie 2023

Melania Rusu Caragioiu - M A M E I

 



M A M E I

de Melania Rusu Caragioiu

 

 

~*~

 

Tot ce e mai albastru din cerul blând de vară,

Mai alb ca neaua iernii cernută peste câmp,

Mai plin de nectar dulce -  potirul mic de floare,

Ție-ți închin, măicuță, cu gingașul meu gând.

 

Te-aștept lângă geam astăzi, să fiu cu toate gata :

Am pus și flori în glastră, le-am cumpărat cu tata,

Un cântec pentru tine-n ascuns am învățat !

Nu am uitat cum seara-mi cântai când m-ai culcat.

 

Resfiri în jur lumină;  mereu spuni: ,,se cuvine”,

Și bucuria vieții mi-ai dat-o de la tine.

 

*

UN DAR SIMBOLIC FEMEII

de Melania Rusu Caragioiu

Am adus în dar o floare celei mai gingașe flori,

Ca de fiecare dată, Martie, de-atâtea ori !

Timpul a trecut, doar  clipe, peste pragul viselor

Și-a lăsat în urmă maldăr de sublim multicolor...

 

 

~*~

Cu multe mulțumiri și deosebită stimă,

Melania Rusu Caragioiu










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu