joi, 16 martie 2023

VASILE BOGDAN - Despre noi cu sănătate și respect! „SENIORS”

 




Despre noi cu sănătate și respect!

„SENIORS”

 

 ~*~

 

Ne-am născut în 40-50-60.

 

Am crescut în anii 50-60-70.

 

Am studiat în anii 60-70-80.

 

Ne-am întâlnit în anii 70-80-90.

 

Ne-am căsătorit și am descoperit lumea în anii 70-80-90.

 

Ne aventurăm în anii 80-90.

 

Ne stabilizăm în anii 2000.

 

Am devenit mai înțelepți în anii 2010.

 

Și trecem decisiv prin 2020.

 

Se pare că am trăit opt decenii diferite...

 

DOUĂ secole diferite...

 

DOUA milenii diferite...

 

 

 

Am trecut de la telefonul operatorului pentru apeluri la distanță la apeluri video oriunde în lume, am trecut de la cinematografe la YouTube, de la discuri de vinil la muzică online, de la scrisori scrise de mână la e-mail și WhatsApp.

 

De la meciuri live la radio, la TV alb-negru și apoi HD TV.

 

Am fost la Video Club și acum ne uităm la Netflix.

 

Am cunoscut primele computere, carduri perforate, dischete, iar acum avem gigaocteți și megaocteți în mână pe telefoanele mobile și iPad-uri.

 

Am purtat pantaloni scurți de-a lungul copilăriei și apoi pantaloni lungi, cu șireturi, bermude etc.

 

Am evitat paralizia infantilă, meningita, gripa H1N1 și acum COVID-19.

 

Am mers pe role, triciclete, mașini inventate, biciclete, mopede, mașini pe benzină sau diesel, iar acum mergem pe hibride sau 100% electrice.

 

Da, am trecut prin multe, dar ce viață grozavă am avut!

 

Ei ne pot clasifica drept „esențiali”;  oameni născuți în acea lume a anilor 1950, care au avut o copilărie analogică și o maturitate digitală.

 

Suntem un fel de Yaheseen-to-totui.

 

Generația noastră a trăit și a asistat literalmente la mai mult decât oricare alta în fiecare dimensiune a vieții.

 

Generația noastră este cea care sa adaptat literalmente la „SCHIMBARE”.

 

 

 

O ,,mare" de aplauze tuturor membrilor unei generații cu totul speciale, care va fi UNICA.

 

 

 

TIMPUL NU SE OPRESTE

 

 

 

Viața este o corvoadă pe care o aducem acasă pentru a o face.

 

 

 

-Când te uiți... e deja șase după-amiaza;  cand te uiti... deja e vineri;  când te uiți... s-a terminat luna, când te uiți... s-a terminat anul;  cand te uiti... au trecut 50, 60 si 70 de ani!

 

-Când te uiți... nu mai știm unde sunt prietenii noștri._

 

-Când te uiți... ne-am pierdut dragostea vieții noastre și acum e prea târziu să o recuperăm.

 

-Nu înceta să faci ceva care îți place din lipsă de timp.  Nu înceta să ai pe cineva lângă tine, pentru că în curând copiii tăi nu vor fi ai tăi și va trebui să faci ceva cu acel timp rămas, unde singurul lucru care va lipsi va fi spațiul de care se poate bucura doar cu obișnuit. prieteni.  Acea vreme care, din păcate, nu se mai întoarce niciodată...

 

 

 

Trebuie să ștergeți *După*

 

Te voi  suna *După*

 

Fac *După*

 

Spun *După*

 

Mă schimb *După*

 

Lăsăm totul pentru *mai târziu*, ca și cum *După* era cel mai bun...

 

De ce nu-l primim... *După*, cafeaua se răcește  *După*, *După*  schimbă prioritatea,  *După*,  farmecul se pierde

 

*După* în curând se întârzie,

 

*După* nostalgia trece,

 

*După* lucrurile se schimbă,

 

*După* copiii cresc

 

*După* oamenii îmbătrânesc,

 

*După* ziua este noapte,

 

*După* viata s-a terminat

 

 

 

Nu lăsa nimic pentru *mai târziu*, pentru că așteptând *După*, poti pierde cele mai bune momente, cele mai bune  experiente, cei mai buni prieteni, cele mai mari iubiri.

 

 

 

Amintiți-vă că *Târziu* poate întârzia.

 

*Ziua este azi!*

 

*NU MAI AVEM VÂRSTA DE A AMÂNA NIMIC.*

 

 

 

Sper să vă faceți timp să citiți și apoi să distribuiți acest mesaj... sau lăsați-l pentru *Mai târziu* și nu îl veți distribui niciodată!

 

 

 

Mereu împreună

 

Întotdeauna Frați

 

Întotdeauna prieteni

 

 

 

Transmite-l celor zece prieteni ai tăi cei mai buni și „mie”, dacă se numără printre ei, și vei vedea cum nu toată lumea răspunde.  Pentru că o lasă pentru mai târziu.

 

Sursa: VASILE BOGDAN









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu