duminică, 25 martie 2018

BREMEN - Teocratia moldo-valaha + OPINII





Teocratia moldo-valaha

Michael Shermer, California, fondator al The Skeptics Society: „România este o teocrație … Am descoperit ca educatia stiintifica este predata la un nivel rudimentar, am fost socat de cat de multe referiri la religie sunt in manule. E gresit, daca vrei religie te duci la biserica, daca vrei stiinta, te duci la scoala. Guvernul n-ar trebui sa construiasca biserici, cei care le vor ar trebui sa stranga bani si sa le construiasca. Se poate ca, convine ca guvernul da bani pentru biserici. Dar daca islamul va deveni religie dominanta? Sa nu ne pacalim, nu exista educatie stiintifica in Romania, exista indoctrinare religioasa. Romania e o teocratie, la fel ca societatile din evul mediu, sau ca Iranul si Irak-ul. Viitorul oricarei democratii consta in stiinta si tehnologie, in inginerie, in matematica. Daca predati religie cum veti putea inainta in stiinta? Veniti in America, faceti cunostiinta cu educatia stiintifica Caltech. Stiinta ar trebui pretuita pentru ceea ce face, e practica, e de folos. Avem teoria germenilor care provoaca boli. Nu ne mai ducem la vraci … nu mai apelam la tratamente din Evul Mediu.”

Petru Romoșan, Bucuresti: „În România, lupta dintre cele două tabere, între „estici” şi „vestici”, a atins paroxismul. „Esticii”, autohtonişti (traficând discret cu Israelul, şi nu cu Rusia, cum pretind „vesticii”), sunt urmaşii direcţi ai partidului comunist şi ai structurilor sale de putere, ele însele „paralele” cu poporul român, declaraţi corupţi, nedemocratici, primitivi, retardaţi. „Vesticii” sunt cohorte azi întinse (câteva zeci de mii) ca urmare a prezenţei SUA şi a Europei de Vest de dinaintea şi de după aderarea la NATO şi la UE. Cele două tabere par acum definitiv ireconciliabile, incapabile să mai dialogheze cât de cât civilizat. Cine are dreptate?“ lux.md 1 ian. 2018

Viorel Roman, Bangkok: Razboiul dintre Statul Paralel al „Esticilor”, PMR, PCR, FSN, PNL, PSD, UDL, PC, autohtoniştilor, ortodocsi moldo-valahi in lanturile grele ale duhovniciei si soborniciei moscovite si constantinopolitane, ajutat discret de israeliti sa-si construiasa o Catedrala Nationala a Mantuirii Neamului si cel al „Vesticilor”, al Bisericii Unite cu Roma iesita din catacombe 1989 si inca fara Catedrala la Bucuresti, se clarifica in cadrul definit generos de Putin/Kirill si papa Francisc, „nu suntem concurenti, ci frati“, la care subscriu si prizonierii teocratiei orientale. Invaziea islamica similara celei de azi si decizia salutara a Romei a incheiat razboiul civil religios de 30 de ani din Sfantul Imperiu Roman de Natiune Germana / UE/NATO. Unirea crestinilor fara conditii e solutia, nu conflictul, razboiul religios.

http://viorel-roman-bremen.over-blog.de/2018/01/teocratia-moldo-valaha.html
https://www.academia.edu/34504213/Semnele_vremii_complet.pdf



Teocratia moldo-valaha / opinii



XY: Cele trei texte nu au nimic in comun. Lui Shermer i sau tradus vreo doua carti in romana si la ce spune el subscriu. Dar a afirma ca „moldo-valahii ortodocsi" sunt cei care imping lucrurile in directia teocratica iar "Biserica unita cu Roma" sprijina spiritul stiintific nu se bazeaza pe nimic si e complet fals. Ea nu reprezinta pe nimeni, cel mult pe popii care au aderat la ea pe vremuri - producand ceea ce atunci a fost o tradare nationala. Mai departe, atat al doilea text cat si al treilea - mistificati cu buna stiinta. Statul paralel e unul singur - acel deep state de care se vorbeste si in SUA (aia ce democratie au, Westminster sau crestina? Care-i diferenta?) si care e format din oameni numiti si nu alesi democratic, incalecand insa peste democratia reprezentativa a alesilor. Sau, te pomenesti ca n-am inteles eu si statul legitim e exact asta al celor numiti (servicii secrete, DNA, procuratura, tribunale) iar cei ales democratic prin vot sunt statul paralel "moldo-valah" adica estic? Si care trebuie el inlocuit, eventual manipuland - vezi cazul Cambridge Analytica? Nu cumva iubitii ardeleni "Uniti cu Roma" sunt exact cei mai usor de manipulat prin Cambridge Analytica, Facebook etc? Iar ceilalti, mai imuni si mai sceptici (ca Shermer, ca mine), care sunt mai greu manipulabili - precum se vede - sunt, prin scepticismul lor, "in lanturile duhovniciei…" Iar al treilea text, se citeste astfel in cheia si contextul oferit de celelalte doua: „Fratia" (nu concurenta sau razboiul intre crestini) inseamna  ca desi plamanii sunt doi, creierul e unul - la Roma - si deci cei alesi democratic trebuie sa stea la mila celorlalti, numiti nu se stie de cine - de exemplu de la Vatican si oficina lui UE - care sa-i spioneze, sa-i acuze, sa-i judece si sa-i condamne eliminandu-i, dupa bunul lor plac.

VR: Democratia e catolica/protestanta in Lumea I, cea din Lumea III e islamica, confucianista, budista, idolatra. Ca ortodocsii din Lumea II renunta la „Formele fara fond“ am vazut recent la Congresul PSD, care l-a legitimat cu aplauze și ovații pe conducătorul iubit al Bisericii si Statului Paralel Legitim, șeful Partidului, Parlamentului si Guvernului.

https://bureriu.wordpress.com/2018/03/11/editorial-de-viorel-roman/
http://www.logossiagape.ro/2018/03/12/viorel-roman-vox-populi-vox-dei/
http://www.logossiagape.ro/2018/03/15/viorel-roman-vox-populi-vox-dei-2/

In Rusia președintele celei de a treia Roma, patronul Ortodocsiei, conducătorul iubit al pravoslavnicilor și bisericii, e alesul poporului nu a unui partid. In cele mai mari tari ortodoxe, Putin și Dragnea au reabilitat teocrația orientală, bizantină, ortodoxo-socialistă fără Război Rece, Cortina de Fier si Dictatura proletara.

Razboiul dintre Statele Paralele, moldo-valah orientat spre Moscova şi cel euro-atlantic unit cu Roma, fiecare legitim de o parte si alta a Carpaţilor, aminteşte de Războiul dintre catolici şi protestanţi in Sfântul Imperiu Roman de Natiune Germana, cel de Secesiune dintre catolicii şi protestanţii în SUA, hinduşii şi mahomedanii în India, catolicii şi protestaţii din Irlanda, creştinii şi musulmanii în Sudan, catolicii, ortodocşii, islamicii in fosta Jugoslavie, ortodocşi şi catolici în Ucraina, islamici si israeliti in Israel, islamici, tibetani, conficianisti in China, budisti si islamici in Burma si Thailanda, crestini si mahomedani in Indonezia etc.

http://www.logossiagape.ro/2018/02/13/viorel-roman-razboiul-dintre-statele-paralele/
vezi si Miorita USA, Anul XII, Numărul 133, martie 2018, p.7 www.mioritausa.news
http://viorel-roman-bremen.over-blog.de/2018/01/teocratia-moldo-valaha.html
https://www.academia.edu/34504213/Semnele_vremii_complet.pdf



viorel-roman-teocratia-moldo-valaha

XY: Cele trei texte nu au nimic in comun. Lui Shermer i sau tradus vreo doua carti in romana si la ce spune el subscriu. Dar a afirma ca „moldo-valahii ortodocsi" sunt cei care imping lucrurile in directia teocratica iar "Biserica unita cu Roma" sprijina spiritul stiintific nu se bazeaza pe nimic si e complet fals. Ea nu reprezinta pe nimeni, cel mult pe popii care au aderat la ea pe vremuri - producand ceea ce atunci a fost o tradare nationala. Mai departe, atat al doilea text si al treilea - mistificati cu buna stiinta. Statul paralel e unul singur - acel deep state de care se vorbeste si in SUA (aia ce democratie au, Westminster sau crestina? Care-i diferenta?) si care e format din oameni numiti si nu alesi democratic, incalecand insa peste democratia reprezentativa a alesilor. Sau, te pomenesti ca n-am inteles eu si statul legitim e exact asta al celor numiti (servicii secrete, DNA, procuratura, tribunale) iar cei ales democratic prin vot sunt statul paralel "moldo-valah" adica estic? Si care trebuie el inlocuit, eventual manipuland - vezi cazul Cambridge Analytica? Nu cumva iubitii ardeleni "Uniti cu Roma" sunt exact cei mai usor de manipulat prin Cambridge Analytica, Facebook etc? Iar ceilalti, mai imuni si mai sceptici (ca Shermer, ca mine), care sunt mai greu manipulabili - precum se vede - sunt, prin scepticismul lor, "in lanturile duhovniciei…" Iar al treilea text se citeste astfel in cheia si contextul oferit de celelalte doua: „Fratia" (nu concurenta sau razboiul intre crestini) inseamna  ca desi plamanii sunt doi, creierul e unul - la Roma - si deci cei alesi democratic trebuie sa stea la mila celorlalti, numiti nu se stie de cine - de exemplu de la Vatican si oficina lui UE - care sa-i spioneze, sa-i acuze, sa-i judece si sa-i condamne eliminandu-i, dupa bunul lor plac.

VR: Democratia e catolica/protestanta in Lumea I, cea din Lumea III e islamica, confucianista, budista, idolatra. Ca ortodocsii din Lumea II renunta la „Formele fara fond“ am vazut recent la Congresul PSD, care l-a legitimat cu aplauze și ovații pe conducătorul iubit al Bisericii si Statului Paralel Legitim, șeful Partidului, Parlamentului si Guvernului.

https://bureriu.wordpress.com/2018/03/11/editorial-de-viorel-roman/
http://www.logossiagape.ro/2018/03/12/viorel-roman-vox-populi-vox-dei/
http://www.logossiagape.ro/2018/03/15/viorel-roman-vox-populi-vox-dei-2/

In Rusia președintele celei de a treia Roma, patronul Ortodocsiei, conducătorul iubit al pravoslavnicilor și bisericii, e alesul poporului nu a unui partid. In cele mai mari tari ortodoxe, Putin și Dragnea au reabilitat teocrația orientală, bizantină, ortodoxo-socialistă fără Război Rece, Cortina de Fier si Dictatura proletara.

Razboiul dintre Statele Paralele, moldo-valah orientat spre Moscova şi cel euro-atlantic unit cu Roma, fiecare legitim de o parte si alta a Carpaţilor, aminteşte de Războiul dintre catolici şi protestanţi in Sfântul Imperiu Roman de Natiune Germana, cel de Secesiune dintre catolicii şi protestanţii în SUA, hinduşii şi mahomedanii în India, catolicii şi protestaţii din Irlanda, creştinii şi musulmanii în Sudan, catolicii, ortodocşii, islamicii in fosta Jugoslavie, ortodocşi şi catolici în Ucraina, islamici si israeliti in Israel, islamici, tibetani, conficianisti in China, budisti si islamici in Burma si Thailanda, crestini si mahomedani in Indonezia etc.

XY: Cum adica un Statul Paralel e legitim numai dincolo de Carpati? Adica acolo nu mai guverneaza guvernul si parlamentul Romaniei? Atunci - cine? Asta seamana a indemn la rebeliune! Vrea Vaticanul si Europa / UE asta? Sa o spuna!

VR: Civiliztatia occidentala, a Imperiului Roman Stantului Imperiu Roman, n-a trecut Carpatii, dincolo incepe marea civilizatia teocrata orientala, Imperiul Turc, Rus, Asia. Incompatibilitatea dintre Scoala Ardeleana si Ortodoxia moldo-valaha e bine cunoscuta si sunt clar delimitate de geografie si ideologie, credinta.

http://www.clipa.com/a3878-SCOALA-ARDELEANA-SI-CEA-MOLDO-VALAHA-IDEEA-FAPTA-SI-ORIENTAREA-NATIONALA.aspx

Biserica unita cu Roma, Scoala Ardeleana a fost lichidata, rastalmacita si periferizata, asa ca asistam azi la un razboi a Statelor Paralele Ilegitime, in viziunea celuilalt. Care stat, occidental sau oriental, teocratie orientala? Spre Roma sau Moscova? Nu-i un indem la rebeliune, ci la incetarea razboiului intre frati si refacerea unitatii crestine, fara de care au numai de pierdut la periferia Europei.

Revista PERISCOP, Bucuresti: ,,Într-un recent studiu realizat de Institutul pentru Calitatea Vieții din cadrul Academiei Române s-a concluzionat, printre altele, că dezintegrarea socială a României este cea mai gravă criză generală politică din ultimii 27 de ani. Acțiuni și fenomene nocive au produs însemnate prejudicii politice și social-economice, subminînd considerabil progresul României... Principala răspundere revine guvernelor care s-au succedat de-a lungul întregii perioade postdecembriste, parlamentului și autorității judecătorești ... S-au practicat, cu sau fără intenție, conștient sau interesat, dezinformarea, dezbinarea, incitarea la activități dăunătoare de tot felul, compromiterea adevăratelor valori și promovarea în posturi importante a unor pseudo personalități, impostori sau chiar infractori de drept comun ... Se anunță vremuri grele și cu evoluții imprevizibile ca timp, moment și amploare, care pot scimba harta lumii și structura relațiilor internaționale. Sîntem pregătiți ca țară și popor să le facem față?,,

http://www.logossiagape.ro/2018/02/13/viorel-roman-razboiul-dintre-statele-paralele/
vezi si Miorita USA, Anul XII, Numărul 133, martie 2018, p.7 www.mioritausa.news
http://viorel-roman-bremen.over-blog.de/2018/01/teocratia-moldo-valaha.html
https://www.academia.edu/34504213/Semnele_vremii_complet.pdf









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu