duminică, 13 ianuarie 2019

b a n c u r i n o i



Ce zici, sunt bancuri noi ???



Nu folosesc semnalizarea auto pentru că nu trebuie să ştie toată lumea
încotro mă duc eu.


Lucrez la Bursă. Mergeam ieri dimineață să intru în clădire când
deoadată urlă unul în spatele meu:
"Oprește-te, hoțule!".
În viață mea n-am văzut atâția oameni oprindu-se în același timp!


Trei broaşte şedeau pe o buturugă la o margine de lac. Una dintre ele
s-a hotărât să sară în apă. Câte broaşte au mai rămas pe buturugă?
Răspunsul corect – trei, răspunse Itzic. A te hotărî şi a sări sunt
două lucruri diferite.


Ieri mi-am descărcat sufletul... Astăzi nu-mi mai pot aminti unde...


Am cumpărat nişte tablete pentru stimularea inteligenţei, dar n-am
reuşit să deschid cutia.


Văd că nu reuşesc să vă schimb opinia, aşa că voi trece direct la înjurături...


Mi-am dat seama că locuiesc într-un cartier rău famat abia când mi-am
plătit chiria la timp, iar a doua zi mi-a bătut poliţia la uşă să mă
întrebe de unde am banii…


Femeile pot face mai multe lucruri deodată, am văzut chiar eu cu ochii
mei una cum cu o mână conducea, cu cealaltă se aranja în oglinda
retrovizoare, iar cu maşina îl lovea pe ăla din faţă.



Putea fi dragoste la prima vedere, dar cine mai trimite vederi în
zilele noastre?


- Cum se bea vinul roșu?
- În pielea goală, că pătează!


Bursa este un alt mod de a lua banii oamenilor care se cred deștepți.
Pentru ceilalți există Loto, Loz în plic, Pronosport, etc.



- Iubitule, ce–ai face dacă lumea s–ar sfârși în 10 minute ?
– Aș face sex!
- Și restul de 9 minute?


Spun unii că e mai bine să faci dragoste decât război, dar dacă aveţi
chef de amândouă, atunci căsătoriţi-vă!


Cele mai multe minciuni se spun înainte de alegeri, în timpul sexului
şi după pescuit!


Un tip beat criță, sună la interfonul unui bloc.
- E acasă soțu’? –
- Da! la celălalt capăt al firului. Sună la alt nr:
- E acasă soțu’ ? ...–
- Da! Tot așa, până una zice că nu–i acasă. La care bețivul: Coboară
atunci, să vezi dacă–s io!


Un enoriaș îi zice alarmat predicatorului:
- În timpul predicii de azi mi–au furat portofelul și ceasul!
- Aleluia! În sfârșit, îi atragem pe păcătoși la biserică.



Nu faceți aceeași greseală de două ori, sunt atât de multe greșeli noi de făcut

Mă întreb, noi, aștia mai leneși,... mergem în Rai sau vine cineva după noi?


Că trece tinerețea, nu-i mare scofală... Problema e că, trece și bătrânețea.

Căsătoria – singurul joc de noroc binecuvântat de biserică!

Dacă băiatul, cu care ai ieşit la prima întâlnire, a memorat culoarea
ochilor tăi, înseamnă că sânii tăi erau prea mici!

Să nu faci nimic, e tare greu... Nu știi când trebuie să te oprești!!!

Nu lua viața prea în serios! Oricum, nu scapi teafăr din ea.


În România autostrăzile sunt ca organele genitale ale bărbaților. Ne
bucurăm de fiecare centimetru în plus!

Până acum eram sărac, dar mi-am cumpărat un dicționar de sinonime și
acum sunt nevoiaș, sărman, oropsit și necăjit.



Am un respect deosebit pentru pisici. Mi-am dus pisica în alt oraș,
am lăsat-o la groapa de gunoi, printre boschetari, fără nici o
posibilitate de supraviețuire. Dar s-a întors acasă.
Fără urlete, fără amenințări, fără reclamații la poliție. Nu ca soacră-mea!


- Inseamna ca, ai imbatranit atunci, cand: tot ce mai functioneaza,
doare si ceea ce nu doare, nu functioneaza.


Pe Titanic, se pare ca a fost si un roman. Dupa impact, tipul ia o
barca si vasleste disperat sa se salveze.
- Unde pleci dom'le ca mai sunt femei aici?
- Lasa-ma in pace, omule, mie de f***t imi arde acum?



Doi lilieci isi faceau siesta, atarnati intr-un copac cu capul in jos.
"Auzi, care a fost cea mai naspa zi din viata ta?"
"Cand am avut diaree"...



Doua prietene stateau de vorba.
- Te-ai uitat vreodata in ochii sotului tau in timp ce faceai sex?
- Da.
- Si ce mutra avea?

- Statea in usa ca prostul!...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu