duminică, 13 noiembrie 2016

CE SE ÎNTÂMPLĂ ŢARA MEA CU NOI ?







CE SE ÎNTÂMPLĂ ŢARA MEA CU NOI ?



Ce se întâmplă ţara mea cu noi ?

Ce se întâmplă neamul meu cu Tine ?

Ne-am prăbuşit la pământ în noroi,

Agonizăm şi nu ne este bine !



Nimic nu merge-n ţara astea tristă,

Pluteşte-asupra noastră un blestem

Lumina însăşi este otrăvită,

Copii-n pântece se zbat şi gem !



Ce se întâmplă Ţara mea cu noi ?

Munţii Carpaţi pleznesc adânc şi crapă,

Izvoarele pe gură scot puroi,

Şi ţara toată a devenit o groapă !



Doamne, fie-Ţi milă de neamul acesta !

Ticăloşit şi cel mai păcătos,

El neştiind acum îşi duce crucea,

Căci răstignit fii-va ca  Christos !



Ce se întâmplă Ţara mea cu noi ?

Ce se întâmplă neamul meu cu tine ?

Ne-am prăbuşit la pământ în noroi,

Agonizăm şi nu ne este bine !


Stefan Dumitrescu









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu