miercuri, 16 noiembrie 2016

Crama Bucium din Iasi


Ieri am participat la o vizita la Crama Bucium Iasi. Sincera sa fiu, nici
nu stiam ce este prin pivnitele fostului IAS. Firma renumita si in anii
trecuti, pentru ca a fost infiintata in 1949, dupa anii de pierderi de
terenuri, asazari de proprietati, Crama Bucium a renascut si si-a recucerit
piata.
 
Ne-am plimbat printre butoaie vechi cu medalioane sculptate, printre
sticlele prafuite din Vinoteca, in Muzeul Cramei, cu unelete vechi, dar si
cu diplomele si medaliile primite de vinurile de Bucium, am trecut apoi in
sala de degustari, cu o FRESCA mult controversata (o sa vedeti de ce), dar
sursa permanenta de inspiratie pentru vinurile de Bucium. Asa a aparut gama
de vinuri FRESCA, din care am si avut ocazia sa degustam.
 
Sunt multe de povestit pentru ca, gazda noastra, excelent oenolog, ne-a
coplesit cu informatiile despre producerea, pastrarea si comercializare
vinurilor, distilatelor si spumantelor de Bucium.
 
Am petrecut acolo trei ore deosebit de agreabile, impreuna cu oameni
frumosi. Cand am terminat, am constatat ca la Iasi venise iarna cu vant
puternic si ninsoare, dar noi eram teribil de incantati de tot ce vazusem.

Va invit sa vedeti si voi cum a fost la Crama Bucium din Iasi!

Cu drag, Felicia

O vizita la Crama Bucium Iasi (by Felicia P.) <https://youtu.be/GsbDpbOI5zQ>







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu