MATERIALUL
DE BAZĂ A FOST SELECȚIONAT DINTR-O SERIE DE CONFERINȚE ALE CLARVĂZĂTORULUI
GRAL. VĂ RUGĂM SĂ LE CITIȚI CU ATENȚIA NECESARĂ PENTRU A PERCEPE CĂT MAI MULT
DIN REVELAȚIILE EXTRAORDINAR DE PREȚIOASE PE CARE DOMNIA SA NI LE-A LĂSAT ÎN
URMA MUNCII SALE DE O VIAȚĂ.
Prof Grigore Albu Gral
Pentru a vă
trezi interesul vom începe prin a vă prezenta mai întâi un fragment din această
conferință care are legătură cu zona sacră – ROȘIA MONTANĂ:
”…Este bine
să conştientizăm faptul că în funcţie de elementele chimice (anumite metale
rare) care se găsesc în subsolul zonei în care trăim, aşa şi vorbim. Într-un
fel anume se vorbeşte în Ardeal, în Moldova sau în Oltenia… actualmente, să
zicem că ne mutăm în Bucureşti şi după o perioadă relativ scurtă, noi începem
să vorbim româneşte „ca la carte”; însă, atunci cand ne întoarcem de unde am
plecat, ni se pare normal să comunicăm cu ceilalţi, în graiul locului, al
regiunii respective…. Un alt aspect al energiilor telurice, pe care urmărim să
îl conştientizăm, este faptul că, în realitate, diversitatea solului dă
diversitatea muzicală.Fiecare zice că aşa se cântă, ca la ei.
Maramureşul are
hăulitul, ţâpuritul; nu se pot compara cu cele olteneşti. Nu poţi să-l compari
pe Grigore Leşe cu Liviu Vasilică, deşi cultivă acelaşi stil, aceeaşi doină;
numai că unul cultivă stilul de Bărăgan, altul cultivă stilul de podiş. Deci,
elementele chimice care se găsesc în subsolul ţării noastre – anumite metale
rare, cele mai cunoscute fiind aurul şi argintul – emit în permanenţă anumite
frecvenţe de vibraţie, care formatează matricea informaţională, grila
energiilor telurice cu totul deosebită a României. În acest mod, pe baza
energiilor telurice care alimentează acest spaţiu sacru, marele iniţiat
Zalmoxis a organizat spaţiul holografic al României de astăzi. Vom înţelege
acum mult mai uşor, situaţia actuală a ţării noastre, în special, conflictul de
interese pe care îl generează extragerea aurului din zona sacră – Roşia
Montană. Observăm cu uimire, presiunile macheavelice pe care le exercită
grupurile de interese ale masoneriei americane pentru a pune mâna pe cele mai
mari zăcăminte de aur ale României, precum şi pe acele metale rare care sunt
foarte greu de găsit, la ora actuală, pe această planetă. Aceasta este
realitatea (pe care chiar şi cei mai mulţi dintre masonii români nu o intuiesc)
şi tocmai de aceea străinii fără nici un Dumnezeu, vor să dinamiteze această
zonă şi să o sărăcescă de tot ce mai nobil, pentru ca matricea informaţională a
ţării noastre (cât şi a întregii Europe) să fie perturbată, iar ei să facă apoi
din poporul român (precum şi din celelalte popoare) sclavii lor docili, care nu
au voie să gândească ce e mai bine pentru ei, ci să servească în continuare, zi
de zi, această prăpăstioasă clica masonică ! Merităm noi o astfel de distrugere
în masă a ţinuturilor unice a Apusenilor, precum şi a Identităţii Neamului
Românesc, a Conştiinţei Naţionale ? Totul ar fi posibil, dacă nu ar exista şi
un plan dumnezeiesc care integrează în ordinea divină, trezirea românilor din
noaptea cea întunecată a uitării de sine. În orgoliul lor nemăsurat, masonii au
apăsat exact pe butonul pe care nu trebuiau să apese, deoarece, Roşia Montană,
ca şi energie telurică, face parte din depozitul ancestral al identităţii neamului
românesc. În acest mod, instinctual, românii se vor simţi profund atacați în
intimitatea fiinţei lor şi aceasta va declanşa o adevărată TREZIRE în cadrul
societăţi actuale, fiind punctul de convergenţă pentru unificarea noastră, a
societăţii civile într-un singur Suflu şi într-o singură Inimă – Sufletul
Neamului Românesc, cel răbdător, iubitor şi înţelept ! Se şi spune în popor că
„românul rabdă, rabdă, dar până unde se poate…”
Limba
Românească – Știinţa care înnobilează fiinţa
Vom aborda
în continuare Ştiinţa Cuvântului Viu sau Strategiile de Îndivinare prin cuvant.
Este o temă
destul de sensibilă pentru că ea se adresează în special oamenilor interesaţi
(însetaţi) de spiritualitate, a celor care vor să facă din fiinţa lor o poartă
deschisă către absolutismul ceresc.
Mai întâi a
fost Kagyo-Magya, ştiinţa despre suflet şi trup la traco-geto-daci. Dar
traco-geto-dacii aceştia aveau un suport, un trecut strălucit prin activitatea,
în acest spaţiu, a atlantului cercetător Rama şi a tuturor discipolilor lui,
prin el străluciţi, şi zişi ramaniţi. Epoca zeilor a fost, fără îndoială, epoca
de facere a cuvântului care cu înţelepciune s-a turnat în programe de
puternicire „Omen“ – de sfințire a ființei – pentru întreaga omenire. Căci omul
este împuternicit din huma ca umanitate şi din propria lui menire omenire.
După
destrămarea Epocii zeilor şi venirea lui Rama în ţara noastră, acum aproximativ
12000 de ani î.H, apare şi prima scriere; se trece la rhunare, adică la
întrebuinţarea elementelor conceptuale în diverse tipuri de pătrate, pentru a
înţelege în ce fel se realizează trecerea din sfinţire în fiinţă şi din fiinţă
în sfinţire; celebrul SFS. Rhunarea înseamnă plimbarea conceptului într-un
pătrat dat. Înscrierea în rhune ne dă valoarea de bine şi de rău a conceptului.
Deci, la sfârşitul Atlantidei exista şi posibilitatea iluminării, Helios –
exista şi străluminarea, prin care se poate strecura răul în luminare. Rhunele
trebuie să demonstreze toate aceste lucruri.
La 8666 se
rup legăturile cu trecutul, se crează concepţia Siamului sau Thailanda de
astăzi. La 5666 apare Sumerul, cu toate tablele înglobării
analitico-universale. La 1666 se încearcă uciderea cuvântului viu prin regulile
gramaticii pe care le cunoaştem astăzi şi ale scrisului. Pentru că un cuvânt care
rămâne scris, aşa se va citi şi peste 200 de ani. Iar dacă vrem să inventăm o
limbă şi nu suntem destul de inspiraţi şi înţelepţi, precum a fost, să zicem,
zeiţa Saraswathi care a revelat hinduşilor – de altfel, întregii omeniri –
alfabetul sanscrit, ca pe o ştiinţă de îndivinare a omului prin cuvânt, atunci
sămânţa care este pusă în inima omului va da roade pe măsura a ceea ce noi
cultivăm.
În Tracia,
înfrăţirea de sânge a făcut din aproximativ 200 de neamuri un mare popor. Dacă
la fiecare neam ar fi fost doar un singur zeu tutelar, că aproximativ 200 de
zei puteau alcătui un prim fond lingvistic prin numele şi numărul lor, însă
numărul zeilor a fost mult mai sus peste 200.
Ramificaţiile
şi subramificatiile de la un neam trac la alt neam trac, de la ceea ce a fost
un zeu trac la ceea ce a fost un alt zeu trac, ne conving lesne de faptul că,
în Tracia s-a gândit o lucrare numeno-numerica amplă, o adevărată ştiinţă a
verbului, unde fiecare zeu intra în reţeaua sacră de întâi-limbaj a
Kogayonului.
Toată lucrarea
zeiască, promovată de traci până la Zalmoxis avea ca obiect sacru apa, de la
venirea acestuia se va lucra pe elementul foc (piron – în limba greacă).
Observaţia că „apa întreţine focul“ , nu poate fi străină de învăţătura
Kogayonului. Derivatele cuvântului„piron“ grecesc le regăsim astfel: la traci –
Pient, la latini – Phides, la greci- Pisti, la geto-daci – Pientia. Astfel la
popoarele din noua ordine religioasă se păstrează pienţa şi pioşenia ca fond
bun (pien, pienţă – înseamnă credinţă), asfinţirea în sfinţire şi consacrarea
în sacralitate.
Zalmoxis
este primul reformator al tradiţiei pretracice şi tracice până la el. Cunoscând
structura energetică a elementelor chimice şi a viului care se dezvoltă în
jurul Corbonului, aduce un nou suflu de îndivinare în fiinţa umană. El
stabileşte o valoare chimică care are sensul de ştiinţă despre toţi
însufleţitorii şi învlăguitorii de trup. Însufleţitorii sunt Ki, învlăguitorii
de trup sunt Mi; la singular Ko şi Mo. Chimia aceasta însemna, în concepţia lui
Zalmoxis, cadrul de fixare de la toţi însufleţitorii Ki prin învlăguitorii Mi
de trup. Şi această definiţie este cea mai frumoasă definiţie a chimiei, pentru
că, la urma urmei, toate organismele sunt făcute din oligoelemente.
Oligoelementele sunt elemente chimice. Este bine să conştientizăm faptul că în
funcţie de elementele chimice (anumite metale rare) care se găsesc în subsolul
zonei în care trăim, aşa şi vorbim. Într-un fel anume se vorbeşte în Ardeal, în
Moldova sau în Oltenia… actualmente, să zicem că ne mutăm în Bucureşti şi după
o perioadă relativ scurtă, noi începem să vorbim româneşte „ca la carte”; însă,
atunci cand ne întoarcem de unde am plecat, ni se pare normal să comunicăm cu
ceilalţi, în graiul locului, al regiunii respective…. Un alt aspect al energiilor
telurice, pe care urmărim să îl conştientizăm, este faptul că, în realitate,
diversitatea solului dă diversitatea muzicală. Fiecare zice că aşa se cântă, ca
la ei. Maramureşul are hăulitul, ţâpuritul; nu se pot compara cu cele
olteneşti. Nu poţi să-l compari pe Grigore Leşe cu Liviu Vasilică, deşi cultivă
acelaşi stil, aceeaşi doină; numai că unul cultivă stilul de Bărăgan, altul
cultivă stilul de podiş. Deci, elementele chimice care se găsesc în subsolul
ţării noastre – anumite metale rare, cele mai cunoscute fiind aurul şi argintul
– emit în permanenţă anumite frecvenţe de vibraţie, care formatează matricea
informaţională, grila energiilor telurice cu totul deosebită a României. În
acest mod, pe baza energiilor telurice care alimentează acest spaţiu sacru,
marele iniţiat Zalmoxis a organizat spaţiul holografic al României de astăzi.
Vom înţelege acum mult mai uşor, situaţia actuală a ţării noastre, în special,
conflictul de interese pe care îl generează extragerea aurului din zona sacră –
Roşia Montană. Observăm cu uimire, presiunile macheavelice pe care le exercită
grupurile de interese ale masoneriei americane pentru a pune mâna pe cele mai
mari zăcăminte de aur ale României, precum şi pe acele metale rare care sunt
foarte greu de găsit, la ora actuală, pe această planetă. Aceasta este
realitatea (pe care chiar şi cei mai mulţi dintre masonii români nu o intuiesc)
şi tocmai de aceea străinii fără nici un Dumnezeu, vor să dinamiteze această
zonă şi să o sărăcescă de tot ce mai nobil, pentru ca matricea informaţională a
ţării noastre (cât şi a întregii Europe) să fie perturbată, iar ei să facă apoi
din poporul român (precum şi din celelalte popoare) sclavii lor docili, care nu
au voie să gândească ce e mai bine pentru ei, ci să servească în continuare, zi
de zi, această prăpăstioasă clica masonică ! Merităm noi o astfel de distrugere
în masă a ţinuturilor unice a Apusenilor, precum şi a Identităţii Neamului
Românesc, a Conştiinţei Naţionale ? Totul ar fi posibil, dacă nu ar exista şi
un plan dumnezeiesc care integrează în ordinea divină, trezirea românilor din
noaptea cea întunecată a uitării de sine. În orgoliul lor nemăsurat, masonii au
apăsat exact pe butonul pe care nu trebuiau să apese, deoarece, Roşia Montană,
ca şi energie telurică, face parte din depozitul ancestral al identităţii
neamului românesc. În acest mod, instinctual, românii se vor simţi profund
atacați în intimitatea fiinţei lor şi aceasta va declanşa o adevărată TREZIRE
în cadrul societăţi actuale, fiind punctul de convergenţă pentru unificarea
noastră, a societăţii civile într-un singur Suflu şi într-o singură Inimă –
Sufletul Neamului Românesc, cel răbdător, iubitor şi înţelept ! Se şi spune în
popor că „românul rabdă, rabdă, dar până unde se poate…”
Revenim acum
la revelaţiile despre marele eliberat spiritual Zalmoxis şi înţelepciunea care
este necesară pentru a crea graiul sfânt al unui neam.
Zalmoxis
vorbeşte despre un tabel de 383 de elemente, în care primul dintre ele poartă
numele de Onţiu, Onto, iar ultimul dintre ele se numeşte Trimiter, Mesia.
Zalmoxis stabileşte de la 383 la 640 celebrele poduri de Au, Ag şi de Cu, de
aramă, pe care le întâlnim în basme şi dă numele preoţilor mari după acelaşi
sistem în care se face Cartea Genezei în Biblie. 14 generaţii + 11 fire = un
pod de 25 de unităţi spirituale. Aşa este fiecare pod şi aşa obţinem cele 3 x
14 generaţii cu nume de preoţi traci neauzite, cu intenţii, cu tendinţe, cu
avansări, etc. pe evoluţia celor 33 de fire, altminteri vârsta care se dă
Mântuitorului. 3 x 14 generaţii şi 33 de fire lumeşti. Aceasta se găseşte în
concepţia chimică a lui Zalmoxis.
Zalmoxis
este cel care dă numele de român – de la Rama atlantul, şi nu Roma, acestui
popor, de la myn= eu, şi romyn= eul adăpostitor, adică eul fetal. Acest lucru
se face înlocuindu-se vechiul nume al eului folosit de atlanţi, lomyn sau eul
legător. De la eul legător se obţine lumina, lumea, iluminarea, străiluminarea
şi lumânarea, ca instrument de dumirire asupra conceptelor care rezultă de
aici. De la eul român apare rumânitatea, ca sistem de robie şi apare rumeneala,
ca prosperitate.
Zalmoxis,
împreună cu echipa de cercetători din Muntele Sfânt, reia problema eu-lui,
schimbă pătratul atlantic care avea aurul ca mijloc de comunicare cu marele
cerebral, deci simbol al sacralităţii; argintul ca simbol al subconştientului;
cuprul, simbol al conştiiţei umani şi în sfârşit, eul lomyn, lucrător în trup,
care era plumbul. Ceea ce n-au înţeles adepţii atlanţi Deoti care se
organizaseră într-o elită aristocratică, atunci când au folosit această tehnică
de îndivinare, erau consecinţele distructive ale plumbului asupra fiinţei
sfinţite a zeilor. Vasele de alimentare cu apă a cetăţii erau realizate din
plumb, care la ora actuală se ştie că este foarte nociv şi conduce la
degenerere genetică. Deci, acestea au fost cele 4 elemente chimice (Au, Ar, Cu,
Pl)cunoscute şi folosite de aristocrația atlanților Deoti când au construit
arhipelagul Arondajna în jurul Gibraltarului şi celebra cetate a Aarului.(Însă
istoria se repetă. Aarul a fost construit pe o stâncă, cea care este astăzi
Gibraltarul, New-York-ul trăieşte pe o stâncă, care este cea pe care o
cunoaştem în America. Istoria se repetă şi faptele se petrec întocmai).
Zalmoxis stabileşte valorile energetice ale eu-lui românesc: eu-l moale este
Staniu, eu-l tare este Fier, eu-linformaţional este Siliciu; eu-l ductil este
Germaniu. Toate aceste patru eu-ri sunt subordonate carbonului, care se află la
baza întregii materii vii din univers. Iată chimia organică. Zalmoxis obţine
rădăcina de ursare adică 0,7 droursia. Acesta este motivul pentru care Zalmoxis
este tradus de către unii: urs. În realitate el este ursitor, un clarvăzător al
neamului.
Zalmoxis
realizează limba română. Prin trei mijloace. Preia fondul latin, ca fond de
fecundare. Preia materialul lingvistic traco-geto-dac; nu spunem un grai anume.
Materialul traco-geto-dac era foarte uşor de trecut dintr-o limbă în altă
limbă. Acesta formează mama, femeia însărcinată, grădina. Şi alege limba
germană ca procedeu de moşire. Moaşa poporului român este limba germană. Pe
baza celor trei limbi el creează limba română, după legi foarte precise. În
momentul în care noi depăşim normalitatea, şi trecem la clarvedere şi la
clarintuiţie, ei bine, vom vedea cum limba tracă trece în limbă citită getică,
în braţul de astăzi dacic, în germană şi din germană iese din nou din pământ,
intră în română, din română trece în albaneză. Din albaneză trece în celtică.
Iar din celtică în galeză şi se întoarce de unde a venit, de la Dumnezeul
ceresc.
Spuneam că
Zalmoxis organizează spaţiul holografic al României de astăzi. Toate denumirile
de podişuri, ape, localităţi au o logică şi o ordine foarte bine stabilită,
deci toate au o importanţă energetică în acest spaţiu holografic românesc,
deoarece fac parte din matricea informaţională a spaţiului sacru în care trăim.
Haide-ți să vedem cum a gândit Zalmoxis, teoria lui, despre energile telurice
ale acestui pământ strămoşesc. A început „cartarea” locurilor cu Munţii
Apuseni, cu spaţiul de apunere, de reîncreere asemenea soarelui care
sereplămădeşte după asfinţit în apele unui mare adânc.
A doua
importantă operaţie, săvârşită de Zalmoxis a fost schimbarea strategiei din
Kobalahia în Balahia până la sporul Valahia. Aici, cuvântul trebuia să exprime
puterea suflului divin care se comunica pe un canal numit Coval care, mai
degrabă, se mişcă decât se schimbă. Astfel, mişcarea este cheia tainelor
traco-gete, geto-dace sau daco-române. Zalmoxis a luat eul trac (acolo numit
min) şi a făcut din acela miner şi minereu. Mintea (mintia) este însăşi mina de
valorificare a eului lingvistic. (Există o localitate Mintia, în Munţii
Apuseni, nu departe de Deva.) Zalmoxis este cel care consideră sol tare Erde,
azi Ardealul, de la cadrul de fixare. Ardealul, reprezintă acel deal haric care
urcă spre bolta cerească, (H) ar – deal. Stabileşte incinta solul fertil mülde
de la Moldova şi creează olteanul, holteiul, care nu este altcineva decât
Gutanul, Mântuitorul. El poartă macedonul din Mehedinţi. El este Făt Frumos
născut cu paloşul în mână. Între Pela, capitala Macedoniei – macedon în limba
veche tracă înseamna, de la maceda, paloş – de la Pela, capitala Macedoniei,
până la Pelendava, Craiova, este o descriere a paloşului de viteaz. Mehedinţiul
tot este o descriere a paloşului de viteaz.
Alături, acolo, este Gorjul, modul
de viitură din God. Acolo este Doljul, modul de legare la dătător. Acolo este
holteiul, oltean, care este numele Oltului. Acolo este şi pântecul, trupul
însărcinat, Muntenia. Observaţi că Muntenia este în plin centru de câmpie.
Acolo este şi Podişul Getic, acolo este şi Dobrogul, locul unde se conservă
viaţa; Dobrogea. Dincoace este Herţa, conservarea harurilor; inima. Alături
este Bucovina, vână de gură; limba. Urmează Galiţia, conservarea căilor de
curs. Urmează Basarabia, baza vie a izvorului de angajare. Toată Moldova, tot
Ardealul. Transilvania nu are nimic comun cu pădurea. Ilva înseamnă matcă şi
avem Matca Mare, Matca Mică; Ilva Mare, Ilva Mică. Avem Silvania care angajează
Ilvele sau Sălajul, de unde încep Ilvele. Şi avem Transilvania, scaun de ţară
al Silvaniei; aceasta înseamnă Transilvania.
Peste această Transilvania
stăpâneşte triunghiul spiritual al Covasnei, născătoarea cu vas pentru
înfigătorul Co; al Cavnicului, puterea cavei de născătoare şi dincolo, în
Moldova, Vasluiul, locul în care se dezvoltă fetusul. Aicea avem, în
Transilvania, Grădiştea Muncelului; Muncelul fiind urmaşul la eu al
Mântuitorului, Muntele Mic, Munticelul. Aici avem Grădiştea Muncelului, pe
locul unde s-a aşezat folosul după citirea cuvintelor, Sarmisegetusa. Avem
Muncelul de sus şi Muncelul de jos. Aici avem Săcărâmbul, sarsanaua cu toate
darurile. În Muntenia avem Nuku, înscrisurile pentru embrionarea seminţei. Iar
la Prut, încă o dată la Prut, avem Ţipău şi Ţipova (care la ora actuală încă
ţipă după unirea cu neamul românesc).
Acestea sunt
principalele triunghiuri ale existenţei noastre, pe care şi-a construit
Zalmoxis concepţia despre o nouă lume. Această lume are în bază cenegia,
aducerea din exteriorul ceresc a cursului la cuibul de însămânţare. Cenu, neamul
cenu, era în Tracia, cuibul, iar daturile de la acest cuib le avem în partea de
vest a ţării nostre – din păcate nu mai sunt la noi – Cenadurile. Dar avem la
noi Ceanul Mare şi Ceanul Mic, avem la noi Sărmăşagul sau reţeaua de limbă.
Sărmăşel, cuvinţelul, şi toate celelalte compuse ale acestui sarmic care,
cândva, a alcătuit Sarmisegetusa şi care astăzi este grădina Mântuitorului,
Muncelul. Banatul este structura vie în creştere prin temeiul său.
Mehedinţiul
din machedentia este răzorul de aducere la lumină a recoltei din pământ.
Oltenia este însăşi evoluţia holteiului în pântecul de mamă. Aceasta de la
depunerea cursului în adăpost, Gorj; că doar este vorba de Got şi Gutan.
Aceasta de la depunerea legăturii mai vechi de tip atlantic, Dolj, de la dătătorul
Ler împărat. Mai departe Muntenia sau Valahia, modul în care se dezvoltă eul în
pântecul mamei sale ca nou trup.
Ţara
Loviştei. Sensul acesta de „ţară” e vorba de fapt de „lăcaş” unde se fixează
două componente sau mai multe între ele. Locul unde se fixează mai multe
componente între ele este Loviştea. Se ia din partea dreaptă, de la Ţara
Haţegului, se ia din partea stângă, de la Ţara Făgăraşului, se ia din partea
cealaltă, de la Ţara Amlaşului, dincoace de la Ţara Mureşului; şi toate astea
se unesc în Ţara Loviştei. Şi numai în forma aceasta se creează noţiunea de
ARDA, de ARDEAL „legarea la corpul de zămislire ARDA”.
ARDA înseamnă „miezul
scoarţei terestre”, solul tare. Ţara Loviştei nu poate fi în Moldova, pentru că
în Moldova se creează organele: ficatul, plămânii, inima şi toate celelalte
componente. În Ţara Loviştei se potrivesc. Ele, după ce sunt create în
Făuriştea Moldovenească, în incinta solului fertil de acolo, se ia şi se preia
la celelalte ţări. Ţara Loviştei este ca un plexul solar. Şi toate râurile din
Ardeal asta înseamnă „soma”. MUREŞUL înseamnă „zidirea laică”; MARAMUREŞUL
înseamnă „zidirea sfântă”; IZA înseamnă „ceea ce aparţine zalei”, adică lanţul;
FIRIZA este însuşi „lanţul”. Adică toate astea au un sens care trebuie bine
aşezat între ele. E mare deosebire între Iza şi Firiza; Iza este doar sârma din
care se face o za, o verigă, iar Firiza este lanţul. În Ţara Almaşului avem
decât forma fizică a sufletului, adică latura trupească a sufletului; trupul
însufleţit. Şi Ţara Făgăraşului este „feciorul” însuşi, adică produsul din
fetus. Deci unu-i trup însufleţit şi altul este fetus-ul. Încet dar sigur,
începem să ieşim de sub dumirire şi să vedem care este valoarea limbii române.
Valoarea limbii române e construită pe acest fetus care se dezvoltă în pântecul
mamei sale şi care este românul înțelept a toată ființa. Toată construcţia de
cuvinte are această regulă, formază acest soft de mântuire a unei întregi
Românii. N-avem decât 911 softuri sau progame neuro lingvistive cu aplicații în
orice domeniu al spiritului creator.
Aşa s-au
creat zeii, prin preoţi care dezvoltau un model logico-matematic care,
lingvistic, le dezvolta suflul divin. Şi odată pătrunşi de suflul divin, ei
înaintau lucrarea, cei îndreptăţiţi o recunoşteau şi-l declarau zeu în viaţă.
Dacă nu, ajungea zeu după moarte sau nu ajungea niciodată, cum n-a ajuns
Deceneu. Se spune despre Deceneu că a fost pătruns de suflul divin, dar n-a
reuşit să ajungă zeu, pentru că nefericirea lui a fost că a avut un concurent
foarte puternic: modelul zeului care a venit pe lume Mesia şi care s-a chemat
Yisus Hristos. Ăsta a fost neajunsul lui Deceneu; şi n-a mai fost ales el zeu
şi l-au ales decât pe Yisus Hristos în locul lui Deceneu.
Muntele de
Cretă din Dobrogea este muntele Oslon, este fundamentul Kreaţiei; de fapt asta
şi înseamnă – cretă. Cretus, creta, cretum înseamnă creatul. Deci numele
românesc al muntelui de Cretă nu înseamnă neapărat creta; înseamnă muntele
creatului, care este în bază Oslon. Şi el aparţine de marea coloană a munţilor
Hercinici. Ei, hercina înseamnă strânsura harurilor. Deci strânsura harurilor
pleacă din muntele de Cretă, traversează sus spre Polonia, ajunge undeva prin
Scoţia, trece de acolo şi ajunge până în America. Deci asta este coloana
munţilor Hercinici. Ea traversează şi face Crucea lumii în Transcarpatia cu
Karpaţii, undeva în Galiţia. Acolo traversează munţiiHercinici, Karpaţii. Şi
acolo este centrul Crucii lumii. Deoarece Karpaţii vin din Alpi, din Alpien,
din alchimia încredinţării, trece în Karpaţi unde este patul Kreaţiei, ajunge
în Hemus sau în Balcani, unde este suflul, lichidul sacru. De acolo merge mai
departe şi ajunge până în Himalaya, care este casa cerului.
Înțelegând
rostul cuvintelor și al denumirilor folosite, vom înțelege mult mai ușor munca
plină de înțelpciune a străbunilor noștri, precum şi alte resorturi bine puse
la punct care păstrează intactă matricea informaţională a României. Este bine
să cunoaștem faptul că, anumite energii negative care vin dinspre zona
Europeana sunt puternic alchimizate, odată ce intră la noi în ţară. Cazanele de
smoală nu intră în România. Sunt oprite Înaintea Porţilor de Fier; Cazanele
Mari şi Cazanele Mici sunt înaintea Porţilor de Fier; ele nu intră în România.
Dar pleacă un negru, de unde? Din Pădurea Neagră, din Munţii Pădurea Neagră, şi
ajunge un negru la Marea Neagră. Sunt două tipuri de alb-negru.
Trebuie să
înţelegem exact terminologia care este dată. Una este să ai Pădurea Neagră –
limba de lemn fiind, prin natura ei, limba lui Hatan şi a lui Jong Ler – şi
alta e să ai negru de mare sau Marea Neagră, în care este vorba de apă şi de
limba de piatră, care era a lui Ler împărat. Şi ce se întâmplă acolo? Pănă la
Marea Neagră negrul se dă uitârii. Că intrăm în Deltă şi găsim aici Pădurea
Letea. Dar Pădurea Letea înseamnă pădurea uitării. Deci aici negrul e dat spre
uitare, pe când dincolo în Pădurea Neagră este dat spre proliferare. Astea sunt
deosebirile dintre cele două forme de negru pe care le cunoaşte poporul român.
Iar Cernavodă n-are nimic cu Negru Vodă. Cernav înseamnă ciurel, înseamnă sită,
filtru. Şi la Cernavodă, dacă la Porţile de Fier se opreşte negrul blestemat,
la Cernavodă se face cernerea blestemelor, otiilor. Şi, după ce s-a făcut şi
aceasta a doua lucrare, la Cernavodă se cern blestemele. În Deltă apare Pădurea
Letea care preia ceea ce a mai rămas după cernut şi Marea Neagră care restituie
rezămislirii apa, replămădirii, această culoare neagră pentru a se obţine
curatul din ea. Deci aşa trebuie să înţelegem lucrurile. Şi acesta este spaţiul
holografic care se întinde din Germania până la noi, pe lungul Dunării, pe
lungul verbului dun.Dunaris înseamnă de hăruitul prin facerea ca efect, dat.
Asta înseamnă Dunaris. Aris este un supin: de hăruit. Şi dun este verbul care
arată unde se face de hăruitul. Şi, peste toate acestea, România care trece
prin înmuncire, cu alte cuvinte, care se bucură de valorile spaţului holografic
puse la baza înţelegerii de către marele iniţiatZalmoxis.
Aceasta este
în mare parte strategia prin cuvânt a spaţiului holografic în care trăim noi
românii. Trebuie să ştiţi că tot acest spaţiu, şi nu numai acesta, toată lumea
e bine ştiută de Biserică. Că avem noi astăzi pe cei care au fost profesori de
matematică şi care s-au dus şi s-au făcut popi, sau au fost ingineri înainte de
’89 şi s-au făcut acum popi pentru că se câştigă mai bine, ăştia nu sunt
părinţi. Dar cei care sunt preoţi adevăraţi, marii preoţi, (marii iniţiaţi)
ştiu aceste lucruri.
Vorbim în
aceiaşi limbă, dar nu ne pricepem de ce. Pentru că aceleaşi concepte din limba
fundamentală au primit conotaţii după o anumită experienţă concret senzorială
pe care un neam a dobândit-o. Această experienţă concret senzorială a fost
luată şi prelucrată de un înţelept al acestui neam. Şi toate limbile capătă, de
la preoţii care le-au organizat ştiinţific, în credinţă, capătă conotaţiile
spirituale care ţin de limba respectivă şi care dau numele lui Dumnezeu în
limba respectivă.
Numele lui
Dumnezeu va fi Dumnealui Zeul. Ăsta-i numele lui Dumnezeu în limba română. Aşa
a fost el creat şi apoi trecut în înscrisuri, atunci când a fost scrisă Biblia,
de către sacerdoţii daci în Templul de Cretă de la Basarabi.
În limba
rusă, limbile slave în general, sunt alcătuite pe structuri lemnoase. Pentru
structurile lemnoase, pentru limba rusă, are seva care urcă în copac. Dumnezeul
ruşilor, slavilor, se va numi Bog, iar în forma în care îl invocăm, vom spune:
„Depunătorule Bog“, adică Boje.
Portul de
nume nu este o chestiune individualizată. Singurul care nu are nume este Cel
nenumit, fiindcă este foarte greu să găseşti un nume pentru Dumnezeu. Got nu
este un Dumnezeu universal. Bog nu este un Dumnezeu universal. Işten nu este un
Dumnezeu Universal. El este un nume de experienţă concret-senzorială, care stă
la baza limbii respective.
Limba română
este singura limbă din lume care păstrează numele nenumit al lui Dumnezeu.
Pentru că Dumnezeu nu înseamnă un nume, înseamnă Dumnealui Zeul, după cum este
dumneata omul. Deci Dumnezeu în limba română nu este un nume numit. Şi de
altfel nici nu poţi numi Creatorul sau întemeietorul Creaţiei în eos. Iahve –
este o confirmare. Pentru că Iahve în limba ebraică înseamnă „Eu sunt“. Deci nu
este numele lui Dumnezeu. Este doar o confirmare: „Eu sunt“. La rabini este
Hasem. Hasem nu înseamnă numele. Hasem înseamnă, numele de luptă al
Creatorului, aşa cum dincolo este Jihad. Deci Hasem este o luptă, o energie
divină şi nicidecum Divinul însuşi.
În
permanenţă asupra noastră lucrează subtilitatea, locaşul de cult numit „Oţie“.
La coborâre suntem „Koborioţi“, la ridicare suntem„Inridioţi“. Acestea sunt
semnele sub care a apărut Poporul Roman, nu de la lup cum susţine o anumită
legendă- nici de urs- cum susţine o altă legendă, ci se realizează pe lucrarea
de ursire de prevedere în timp şi de însuşire a evenimentelor prevăzute. Este
foarte probabil că Zalmoxis se considera „urs“ dar aceasta nu prin asemuirea cu
animalul de pădure ci ca nume derivat de la verbul „a ursa“ şi „a ursi“, care
înseamnă puterea de a prevedea viitorul.
Zalmoxis a
fost un „anotic“ (ana şi Oţie) de cuvinte unde funia hotărâtă să lege
generaţiile între ele era un cadru „ana“ sfânt de născătoare morală.
Ana este o
succesiune de generaţii pe care stau înşiraţi toţi urmaşii. În dicţionar o
găsim cu numele de funie pescărească pe care se atârnă carmacele.
Paticulele
„anta“, „enta“, „inta“ formează în permanenţă verigi diferite pe acelaşi lanţ
informaţional, în permanenţă fire diferite împletite în aceeaşi ană – unele de
esenţă, altele de existenţă.
Particulele
„aza“ şi „iza“, împreună cu alte foloase de la acestea până la uzare întrunesc
consemnul informaţional care ajunge la uz şi iese din uzare. Aceste particule,
sunt monade ale înţelepciunii şi ale sfinţeniei. A fost verbul „a obişnui“ ca
să se consacre obişnuinţa, a fost verbul „a şti“ ca să se consacre ştiinţă.
Verbele
românești „a curge“ și „a merge“ sunt lucrări precise de nominalizare așa cum
verbele „a trage“ și „a drege“ păstrează neștirbite dovezile despre îndreptarea
răului într-un context și lingvistic și spiritual de la care religia a fost și
ea o ştiinţă despre „rămăşiţele“ scăpate de sub controlul imediat al
experienţelor concrete și ale celor care s-au consacrat sacrului în lumea largă
a jocurilor logice – deci, de la cuvânt.
Suflul divin
care se transmite prin intermediul cuvintelor, se realizează în special cu
ajutorul vocalelor. Un rol foarte important îl au și consoanele, care sunt
operatori lingvistici cu ajutorul cărora putem însufleți ceva. În acest mod
cuvintele devin vii, magice am putea spune, declanșând în ființa umană procese
de rezonanță cu energiile benefice macrocosmice.
Așa se
creează cuvintele și așa se creează sensurile într-un cuvânt. Trebuie să știm
unde se găsește vocala și consoana respectivă. Trebuie să știm cine este pe
poziția respectivă pentru ca să stabilim corect cui ne adresăm din interiorul
nostru sau cui ne adresăm din exteriorul nostru. Este important să știm fiecare
consoană ce înseamnă. De exemnplu, „Ț“ conservă. O țață conservă. Țațele nu
sunt prea bogate în limbaj, dar trăncănesc toată ziua un limbaj mort. Ăsta-i și
sensul peiorativ de țață în limba română.
Dat fiind
acest „Ț“, care există în cuvântul Bistrița, starea vârtejului este oarecum
trecută în subsol, pe planul al doilea. Este conservată. La fel este conservată
la Lechința; i se poate observa că aproape toate localitățile au câte un „Ț“
acolo. Șieu este o energie în derulare. Șieuțul o energie conservată. Și ăsta e
și faptul pentru care facem diminutivele cu „Ț“: draguț, micuț. Ei, dacă ar fi
un micut, acest „T“ ar lăsa energia să meargă după temeiul ei, după cauza
fundamentală. Dacă este un micuț în schimb, este controlată, este pusă în
conservare. Deci oarecum amorțită. Dar asta nu înseamnă că nu poate izbucni
oricând teluricul din ființa umană. Uite noi nu spunem câinea; noi spunem
cățea. Deci ea este mediul de conservare.
Avem 25 de
consoane : H – ghesul; B – apăsarea. C – înfigerea D – datul; L – legarea; M –
învlăguirea N – embrionarea P – plămădirea… etc
Baza
fundamentală a kodului universal: A, E, I, O, U şi Y, atâta cât sunt vocalele
universale, ele intră în kodul universal. Dar de aici pleacăspecificaţiile, de
aici vine un mod de a înţelege înlănţuirea firelor pentru fiecare limbă. 1.O –
împuternicirea 2.A – cadrul de fixare. 3.Y – firul necunoscut. 4.E – stratul
zămislitor. 5.I – firul cunoscut. 6.U – urmaşul. Vocalele se deosebesc între
ele prin participarea la gen – masculin, feminin şi neutru – şi prin lucrarea
pe care genul numit o face. Pe lângă acestea, limba română mai are şi vocale de
dumirire: Ă, Â, Î. Deci O, exprimă: genul masculin, bărbatul; A exprimă genul
feminin, femeia; U exprimă urmaşul, produsul din sau prin femeie. Celelalte
vocale: Y, E şi I sunt proprietăţi ale acestei activităţi care se face în
pântecul de mamă.
Deci toate
lucrurile acestea noi nu le înțelegem decât prin „cod-ul“ limbii, nu prin
lingvistică, iar un cod se realizează după felul în care se introduc consoanele
și vocalele în limba respectivă.
Zalmoxis
când se întoarce în Tracia pune bazele acestui concept Kogayon şi propriei
concepţii axyonism care stă la baza Sfintei Tradiţii româneşti. Zalmoxis adună
toți marii preoți traci, și îi inițiază în Sfânta Tradiţie după care el a creat
Kogayonul. Le dă conceptele, care nu sunt decât cuvântul de limbă română dar cu
sensurile arhaice pe care le găsim în diferite manuscrise, dar care se
modulează în timp ajungând până la înțelesurile actuale. Cuvintele poartă în
miez date foarte exacte despre lucrarea de îndivinare fiind, din acest punct de
vedere, cele mai precise mecanisme de punere în mişcare a magiei biologice.
Scopul fundamental al cuvintelor este transmiterea suflului divin de la om la
om și înălțarea prin cuvânt. În structura acestui neam, se dezvoltă această
genă a Mântuitorului, căci în fiecare român se află un OM. Acesta este marele
adevăr despre noi și de ce suntem noi aici. Fiindcă noi suntem purtători ai
eu-lui interior. Român – romîn și ajungem la forma de bază – romin, unde „min“
înseamnă „eu“ sau personalitatea fiecăruia. Pe exterior, în raport cu lumea
fizică în care trăim, oamenii sunt atrași către căutarea bogățiilor lumești
valorificând mina și minereul. Pe interior, în raport cu aspectele subtile și
de manifestare tainică a lui Dumnezeu, „romin“ este un adapostitor, înseamnă EU
SUNT. Deci român înseamnă „eu interior“ și astfel, adevăratul nostru potențial
este acela de a ne îndumnezei, de a deveni Una cu Sinele Suprem Nemuritor
(Atman).
Mintea
(mintia) era însăşi mina de valorificare a eului lingvistic. Zalmoxis a fost un
zeu moral, un maestru al aducerii metalului la credință.
La noi
mânăstirea vine de la „monastio“, care este starea de înălțare prin Biserică
(prin credință) a puterii eu-lui trupesc (a sufletului individual). Biserica
este dată cu dublu sens, „biser“, cel al însuflețitoarei. Pentru că
însuflețitoarea este din capul locului mama şi purtătoarea de prunc în pântec.
De aici vine numele Bisericii, de la apăsarea în pântec a pruncului de către
Maria. Până la Maria, până la Miriam, noi nu aveam biserică. Aveam templu, care
înseamnă legare la timp, aveam pagoda.
Noțiunea de
păcat, înseamnă de fapt, puținul nostru care nu ne ajută să-l întelegem pe
Dumnezeu. „Poco“ în limba latină înseamnă puțin. Păcatul vine de aici, de la
ignoranță și de la limitarea noastră.
Termenul de
„bărbat“ vine de la purtătorii de barbă. Cine era purtătorii de barbă?
Isihaștii, pustnicii. Ei, pustnicii erau bărbați. Pustnicia era la un moment
dat, o singură artă de a fi pustnic. Și toate erau făcute după o anumită regulă
sau știință harică. Și reacția la barbă a venit de la ideea că ceilalți, care
nu purtau barbă, îi numeau barbari.
Latinii așa i-au botezat. Latinii au fost
cei care au introdus pentru prima oară rasul. Și ei nu mai erau cu barbă. Toți
cei care erau cu barbă erau barbari.
„Andrusul“
este numele vechi al bărbatului și este folosul pe care îl dobândește femeia de
la „introducere“. De acolo numele de Andreea și Undrea, și tot de acolo este
„Indrie“, care în limba dacică înseamnă „a băga“, iar în limba latina avem „indere“.
Femeia în
toate este pământ și sânge, Pama – Hemus, de unde Phaema sau Femeia. În limba
română femeia este „o pamaenta“, adică „un pământ“ în care funcționează
„haemus“, lichidul instinctual, și dă „phaema“, „fem“ sau femeia.
Iubirea vine
de la „jubo“ care înseamnă poruncă; a merge după înălțarea „iubio“, a te înălța
după porunca venită de la Dumnezeu. Toato lumea ar trebui să știe că „iubirea
înalță sufletul în tărâmurile cele tainice și preapline ale fericirilor
dumnezeiești”.
Din vechea
tradiție tracică ne-a ramas acest Yo care se punea în fața numelui
domnitorilor. La ora actuală au rămas prea puțini inițiați care să mai știe ce
înseamnă acest Yo. Acest yo, care s-a perpetuat de la Rama şi până către
sfârşitul Evului Mediu, în alegerile domnitorilor şi în alegerile
mitropoliţilor, în acest spaţiu, însemna de fapt „ynridi otia”: înălţare prin
Biserică sau înălțat prin credința în Dumnezeu. Când se spune: „Yo, Mircea
Voievod, domn a toată ţara….”, spune Înălțat prin credința în Dumnezeu, Mircea
Voievod, domn a toată țara. (Iată, un fapt demn de remarcat!
Domnitorii notri
nu mai foloseau titlul de ”rege” pentru că acest cuvânt ajunsese deja să fie
denaturat în alte țări, prin comportamentul reprobabil al celor care dețineau
astfel de titluri. În majoritatea cazurilor, regele ajungea să stăpânească
tiranic peste credincioii săi i atunci la noi s-a folosit cuvântul „Domn”, de
la comuniunea cu Bunul Dumnezeu. Revenind la acest Yo care a trezit
curiozitatea la mulți oameni de cultură, acest yo este una dintre cele mai
puternice mantre care stă la baza protecţiei poporului român. Şi acesta este
motivul pentru care şi astăzi ea este întâlnită foarte des pe multe dintre
stâncile din Carpaţi, stânci cu o semnificaţie evidentă sacră. Acesta este şi
motivul pentru care acest yo – care acum din păcate se scrie cu i, io – se
găseşte pe toate aripile de avioane. Cei care au călătorit cu avionul poate că
au văzut-o pe aripi (YOR). Acest Yo, este de fapt o mantră a securizării
aparatului de zbor în cazul avionului, a securizării unui loc energetic sau de
altă natură, de altă importanţă, în cazul unei stânci din Carpaţi.
Deci este
vorba despre o anumită mantră care asigură stabilitatea, fie energetică, fie de
echilibru, fie de autoreglare în organismul uman. Şi totdeauna când se face o
asemenea kantră, descântec cum îi spunem în terminologia de astăzi, este bine
ca persoana care repetă după cel care face descântecul, textul, să pună în faţă
yo. „Yo de la Tine, Doamne”. „Yo de la Tine, Mântuitorul”. Şi aceasta
securizează textul de mantră şi creşte capacitatea de vindecare pe care o are
în sine textul, prin cuvintele care sunt aşezate, nu la voia întâmplării, cum
credem noi, ci după o regulă foarte bine stabilită, care o cunoaşte numai
creatorul de kantre; altfel spus, numai axyntele. Axyntele era în tradiţia
veche cel care organiza textele de rugă în temple, în biserică. Şi toată
concepţia despre creerea unui asemenea text purta numele de axyon. Deci, în
Tracia, după aceea la români, întrega sfântă Tradiţie, se bazează pe această
concepţie a axyonului, tradus mai simplu, pe româneşte: toate firele
necunoscute luate în stăpânire de la cadrul lor de fixare sau de la axa de
fixare. Tracia este o axă, Dacia este o axă şi între ele se află citirea
etimologică a cursului, Geția. Acesta este sistemul pe care s-a organizat
întreaga sfântă tradiţie strămoşească şi astăzi creştin românească. Tracia era
axa corpului T’ra terestru, era axa din interiorul Pământului, care traversează
dintr-o parte încealaltă Pământul, deci era un fel de Ax Mundi. Iar Dacia era
braţul dat din această axă.
Deci
axyntele organiza aceste texte de rugă în templele străbune, iar mai apoi în
biserici. Rugăciunile sunt ceea ce noi numim kantre. Mantrele sunt cuvinte care
au valoare de tratare, sunt cuvinte esență. Kantrele sunt descântece (acel text
fiind alcătuit din mantre), kantrele sunt rugăciuni, kantrele sunt meditaţii. O
rugăciune este un text alcătuit din mantre, așa cum la hinduși sau la tibetani
se practică japa-mantra. Recitarea sau cântarea unor astfel de texte sacre,
este deosebit de precisă în purificarea psiho-mentală și punerea în rezonanță
cu energiile profund benefice din macrocosmos.
Mantrele,
Cuvintele vii esență, ne ajută să realizăm raporturile care se fac între
stereotipurile noastre dinamice; adică, între chakre. Oricare chakră este un
asemenea produs, o asemenea piesă vie din noi. Haideţi să-i spunem mai frumos,
Rai. Pentru că, de fapt, în limba română, Raiul înseamnă roata cu caneluri,
roata pe care se aşează un fir, un otgon. Aia e o roată cu caneluri. Chakrele,
la români, sunt Raiuri. Numele de Rai, la noi, a apărut de la această roată cu
caneluri, aşa cum în limba sanscrită e tot de la aceiaşi roată, dar în limba
sanscrită chakra vine de la ankra, care înseamnă cer. Deci iată că şi în limba
sanscrită cerul este introdus în noţiune. Ancora cerului este chakra în limba
sanscrită. În limba română este raiul, roata cu caneluri pe care este un fir
trimis de la Dumnezeu; pe alt fir vine răspunsul de la Dumnezeu. Stereotipurile
nostre dinamice sunt asemenea raiuri în care, în permanenţă, un Y coboară şi un
I urcă. Niciodată nu există cale inversă, în care un Y să urce, în limba
română, așa cum se folosete, de exemplu, la hinduși.
Sistemul
străbunilor noştri era cuvântul. Ei ştiau foarte bine fiecare cuvânt cu ce
fibră a trupului se rosteşte; că noi de fapt rostim cuvântul cu câte o fibră a
trupului nostru. Şi în permanenţă, gândirea fiind cea mai evoluată facultate,
ea apelează la toate mecanismele noastre somatice. Fiecare grup, cuvânt, este
localizat pe un meridian și asta dă starea de echilibru sau de dezechilibru în
întreaga ființă; atât în corpul fizic cât și în corpurile subtile care
alcătuiesc structura sufletului.
În genere
ființa umană creează un limbaj logic, adică o experienţă abstractă care să
răspundă numărului mare de noţiuni, de cuvinte, pe care el le-a elaborat în
experiența sa logic concretă. Acestea se înscriu şi ele, la rândul lor, în
creier, conlucrează cu experienţa concret senzorială şi creează un soft exact
în sensul în care îl cunoaştem noi astăzi. Acest soft, îl îmbogăţeşte mereu,
până în momentul în care cunoaşterea depăşeşte capacitatea pur şi simplu a unui
om, trecând la posibilităţile astea: văd cine este Gălăţean după cum vorbeşte
el, intuiesc cine este Elena după cum vorbeşte ea. Deci iată că astea sunt ceea
ce numim noi astăzi clarvedere, clarintuiţie, clarauzire, etc., şi toate
celelalte simţuri, teleportarea, simţul material, toate care mai sunt acolo,
telekinezia. Toate astea se înscriu într-o gândire superioară, în normalitatea
care trebuie să fie. Şi se dezvoltă aşa creierul până la toate capacităţile pe
care le are: a se putea ridica singur de la sol, a se decorporaliza, a se
corporaliza, etc. Şi aşa reuşind oamenii să facă asta cu sprijinul creierului
lor, ajung zei. Pentru cel care nu are astfel de aptitudini dezvoltate, fiinţa
divină e foarte greu de imaginat. Dar în lumea aceasta superioară, Divinitatea
apare în toată splendoarea ei.
Deci toate
lucrurile acestea, noi vom urmări să le înţelegem prin kodul energetic al
cuvintelor, nu prin lingvistică. Lingvistica ne dă cuvântul aşa cum este el. Şi
aşa cum este înregistrat ca atare în capul nostru. Însă, indiferent că citim în
gând un text, indiferent că-l rostim tare, acolo unde trebuie, se aude. Avem,
la urma umei, auzirea criptestezică, care este activă în limbajul nostru
interior sau în limbajul pasiv așa cum în același limbaj acționează intuiția
cripestezică sau vederea cripestezică (adică auzirea interioară și vederea
interioară – clarvederea). Dezvoltând aceste aspecte, ajungem să ne folosim, în
mod conștient telepatia și transmiterea la distanță a mesajelor sau obținem
anumite stări numite paranormale, precum clarvederea, clarauzul, clarsimțul. Nu
sunt nite lucruri extraordinare, sunt niște lucruri pe care noi le facem, dar
care nu și-au găsit explicația, pentru că pe oamenii de știință și pe ceilalți
care sunt preocupați de așa ceva nu-i interesează conținutul cuvântului, îi
interesează doar forma acestuia. Dacă acest cuvânt este de gen masculin, dacă
acest cuvânt este de gen feminin, dacă acest cuvânt este de genul neutru,
dacă-i la singular/la plural, ca atare, mai departe un verb, un articol ori un
numeral. Deci gramatica nu ne ajută, morfologia nu ne ajută la perceperea
relațiilor interne dintr-un cuvânt, fiincă noi nu mai știm codul energetic al
cuvintelor. Noi n-avem decât vopseau de pe pereți, dar nu știm pe ce am pus-o.
Nu știm dacă pereții din interior sunt din cărămidă sau dintr-un material prost
și pot să cadă în orice moment; dar vopseaua este frumoasă. Și cam la asta se
reduce întreaga noastră discuție lingvistică și asta are efecte extrem de
dăunătoare în cunoaștere pentru că, la un moment dat, putem spune ”cutare cuvânt
este dintr-o altă limbă” și, ca atare, spunem că se trage din limba respectivă.
Păcatul ăsta ne pândește pe noi în limba română pentru că lingviștii noştri, de
vreo 200 de ani, au ajuns la niște concluzii fantastice: că noi nu avem limbă,
pentru că această limbă are 78% latinitate, 21% termeni slavi și 1% etimoane
necunoscute !!! Dar, atunci, care-i limba română ? Și totuși limba română se
diferențiază de toate aceste limbi pe care le-am menționat adineauri. Ea nu
este nici limbă latină, nu este nici limbă slavă și, cu atât mai puțin, din
etimoane necunoscute. Nu vom ști ce este limba română atâta timp cât nu vom
ajunge să învățam codul energetic încifrat în cuvinte care să justifice
prezența cuvântului românesc și de ce această formă, după conținutul cutare. În
lingvistică nu se face relația dintre conținut și formă în condiții logice. Se
exagerează forma în dauna conținutului; sau conținutul nici nu se specifică.
Sigur că, dacă aceste lucruri ar fi reevaluate corect am putea ca să ajungem
mult mai devreme la ceea ce se numește paranormalitate – un cuvânt fără niciun
sens, pentru că nu există paranormalitate, există doar normalitatea care
trebuie să fie, cea care urmează, în mod firesc, după normalitatea formală sau
normalitatea care este acum. La urma urmei, toată vorbirea este o chestiune
mecanică înlesnită de memoria cerebrală, de înregistrare a cuvintelor în
anumite programe mentale.Acționând conștient asupra subconștientului, asupra
programelor mentale care ne limitează, ajungem să ne eliberăm de programarea
neuro-ligvistică care ne-a fost indusă în timp. La ora actuală este
binecunoscut de catre majoritatea psihologilor, că programele subconștiente ne
determină realitatea pe care o trăim. În subconștient se află toate programele
cu care decodăm realitatea. Există un ansamblu de programe pe care le avem, iar
acestea sunt și în subconștient, și la nivelul minții conștiente, sunt și în
structură, și în gene. Multe dintre ele ne-au fost inoculate gradat – de
educație, de tradiție, de religie, de familie, de tot ceea ce este în jurul
nostru. Aceste programe ne-au obișnuit să vedem realitatea doar într-un anume
fel (acestea se pot înlocui treptat cu idei forță benefice profund
transformatoare). În realitate, tot ceea ce există este Contiința care
însuflețete întreaga manifestare holografică, dar până acolo este necesar să
depășim programele mentale cu ajutorul programului superior, divin, al
înțelepciunii inimii. Mihail Sadoveanu, în ”Creanga de Aur”, spunea:
”Hieroglifele, cum știți, cuprindeau un principiu de înțelegere universală a
noțiunilor, înfrățind pe inițiați într-o limbă mută. Alfabetul dumneavoastră de
astăzi, ca și limba vulgară, stă mai mult în slujba instinctelor. La
întrebările mele, am primit răspunsuri ce mă îndrumau la o pătrundere de care
omenirea de azi s-a depărtat; căci progresul necontenit al inteligenței și
raționamentului a sleit acele aptitudini care legau pe om de stihii.
Presimțiri, instinct și ceea ce numiți dumneavoastră astăzi inconștient – le-am
avut și noi cândva, ca și rudele noastre animalele, într-o formă potențială;
magia și fenomenele de telepatie erau în veacurile acelea practici curente.
Cunoașterile acelea subtile și directe trebuie redobândite pe calea științei
experimentale.”
Omenirea se
înromâneşte în ideea în care capătă numele eului său interior, a lui EU SUNT,
care se dobândeşte prin cunoaşterea de sine și alegerea conştientă a unui
limbaj plin de înțelepciune care să înnobileze ființa umană. Şi această
înromânire a fost programată să se realizeze, odată cu revenirea în țară a
Mântuitorului din români (a se studia și profeția clarvăzătoarei Vanga).
Mântuitor
este cel care aduce oamenilor înțelepciunea divină, careconduce la desăvârşirea
Eu-lui; adică înseamnă dăruire totală pentru ceilalţi. Mântuitorul nu apare
decât în conceptul de MYNTOIA, adică „împlinirea Eu-lui.” S-a împlinit mintea,
apare Mântuitorul ! Datorită învățăturilor spirituale care au fost revelate
omenirii, putem spune căBrahma a fost un Mântuitor. Brahma până astăzi are
înţelegerea respectivă. Krishna a fost un Mântuitor. Krishna până astăzi are
înţelegerea respectivă. Mahomed însuşi a fost un Mântuitor. Până astăzi are
înţelegerea respectivă. Iisus Hristos a fost un Mântuitor.Deci, toată problema
e teologică; totul de la Dumnezeu pentru oameni și de la oameni pentru
Dumnezeu.
Pentru a
vedea încotro ne îndreptăm, haideți să aprofundăm în ființa noastră, câteva din
strategiile de îndivinare prin cuvant pe care le-au dezvoltat în timp, marii
oameni de cultură, înțelepții acestei țări sfinte. Să urmărim să scoatem la
lumină, fiecare dintre noi, „acele cuvinte frumoase care fac să se nască în
inimi înțelepciunea”, asemenea cunoașterii spirituale revelate umanității de
marele înțelept şi eliberat Zalmoxis.
”Fără
Dumnezeu, fără credință, omul devine un animal rațional, care vine de nicăieri
și merge spre nicăieri.” (Petre Țuțea)
”Geniul, în
zdreanță sau în veșminte aurite, tot geniu rămâne. ”
”Nu credeam
să-nvăț a muri vreodată
Pururi
tânăr, înfășurat în manta-mi…” (Mihai Eminescu)
”Daca
dragoste nu e, nimic nu e.” (Marin Preda)
In privinta
asta ar trebui sa se faca o revolta totala . Inafara ca am facut o mare prostie
sa acceptam ,sa intram in UE . Acesta a fost planul masonic ,sa faca in asa fel
incat si pamantul sa ajunga sarac, sa creeze un dezechilibru total ,sa controleze
vremea cu HAARP . Sa ni se ia tot , padurile deja sunt moarte , o sa devenim
viitori sclavi cu cipuri.
Daca nu se
vor lua niste masuri cat de curand nu va fi bine .
Da ,recunosc
IUBIREA ETERNĂ ÎN VERBUL ce cu pricepere ni-L puneţi sub privire şi
judecată,dar nu pot fi de acord cu ideea că la averea noastră de limba arhaică
şi de izvor DIVIN ar fi contribuit sau ni le-am fi luat de la germani. Atunci
unde ar fi ANTEMERGĂTORII TRIBURILOR GETICE ,unde s-ar situa mijlocul din care
a pornit naşterea druizilor,popoarelor indo-europene.Aşa zic unii cronicari ,că
AICI ar fi leagănul civilizaţiilor terestre,de aici s-a pornit civilizarea
Turciei- vezi DAGII NEMRUT- dovezile de pe COLUMNA DE LA ROMA şi multe alte
rune,înscrisuri,pietre sculptate întro anumită formă şi mesaj. „NOI NU SÎNTEM
URMAŞII ROMEI” -cîteva megavolume în care cu argumente solide domnul Napoleon
Săvescu înfierează toate încercările veneticilor de a ne şterge identitatea de
sorginte şi neam a constituit subiectul unor congrese la care din păcate
istorici români nu au participat.Cred că ar fi în interesul ÎNTREGII NAŢIUNI A
POPORULUI ROMÂN ca toţi cei ce aveţi o anumită poveste -cu dovezi-să vă
întîlniţi la un congres şi să nu plecaţi de acolo pînă nu vă puneţi de acord
toţi ca dînd un fir clar al
NAŞTERII,EXTINDERII,TRAIULUI,CONFLICTELOR,RĂZBOAIELOR ŞI REZISTENŢEI ,DAR ŞI A
CONTINUĂRII EXISTENŢEI NOASTRE CA NEAM DE DACI,AICI ÎN ACTUALELE HOTARE SĂ NU
PLECAŢI DE ACOLO CU TOŢI ISTORICII,ARHEOLOGII,DACOLOGII, TOŢICEI CE STUDIAZĂ ŞI
ADUC LA LUMINĂ ULTIMILE DOVEZI ALE EXISTENŢEI NOASTRE AICI,CA APOI SĂ LE
SUPUNEŢI ATENŢIEI ACADEMIEI ROMÂNE SPRE A SE EDITA ADEVĂRATA CARTE DE ISTORIE A
ACESTUI NEAM,SĂ FIE BIBLIA POPORULUI NOSTRU din care elevii să înveţe şi apoi
ca adulţi să poată sta cu fruntea sus . Prea multe sînt încercările singulare
ale unor specialişti care vin în contradicţie cu alţi dacologi şi aşa ,spre
bucuria celor ce ne vreau şi aruncă răul şi delaţiunea asupra noastră,SĂ LE
ÎNCHIDEM ODATĂ PENTRU TOTDEAUNA GURA ŞI POFTA DE A NE CIUNTI ,FURA,ÎNVRĂJBI.
Dar NICI DE A NE LĂUDA EXCESIV,aşa cum de prea multe ori ,fără ca cineva să ne
ceară ,ne vrem buricul pămîntului şi chiar nu e cazul.Dacă nu vă veţi uni
efortul singular -de bună intenţie,de altfel-ÎN A AJUNGE LA O FORMĂ UNITARĂ
,REALĂ,DE A ARĂTA ŞI ASPECTELE MAI PUŢIN DE LAUDĂ,AŞA CUM A FOST,DE A NU MAI
COSMETIZA NIMIC ŞI INUTIL, NOI VOM PUTEA AVEA O BAZĂ ŞI UN ÎNDEMN LĂUNTRIC DE A
NE BATE CU ORICINE PENTRU UN TRECUT CUNOSCUT,REAL ,DAR MAI ALES DE A NU MAI DA
APĂ LA MOARĂ TUTUROR NEAVENIŢILOR DE-ASUPRA NOASTRĂ. DACĂ SE VREA ACEST FAPT
,SÎNTEM SALVAŢI.
noiembrie
20, 2016 la 11:41 am
INTERESANT,
TE PUNE PE GANDURI SI TE INTREBI DE DE IN SCOLILE NOASTRE NU SE VREA A SE VORBI
DESPRE OBARSIE, CREDINTA, NEAM , DE UNDE VENIM SI INCOTRO NE INDREPTAM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu