miercuri, 25 iulie 2018

FERGHETE - CĂ NU TRAIM ŞUHAN DEBUSOLAT, ÎN VAN






CĂ NU TRAIM ŞUHAN DEBUSOLAT, ÎN VAN


~*~

Ne mai chinuim cu pace, pâine de tote zilele
fiecare aparte avându'ne fără moarte: crucea noastră pe piele de cer? albastră,
pentu a înhăma zilele cu binele,
liturghie de nobil şi sublim ,
în holadă dându-ne-n vânt cu soarele-n spice,
că noi ne spălăm  cânt prin ce avem decent rai
pe picior şi gură de plai - Dan căpitan şi plaieş de plai
inteligent,ca academicianul Harab Alb, care ne caută şi dacă ne caută ne află,
ne află independent, dependent de armonia
cu verde nobil de albastru de România,
talisman viu al nostru de adevăr şi viață,
însemnând România conştiința națională, cam trăit şi ostenit nechipuit de mult fără să-mi fac vredată cult la rău şi bine vreodată,
nici acuma la bătrânețe, conştiința lui Simona Halep până mâine, tras bine-n mâine
fiindu-mi mândrie şi frumusețe, model de tandrețe
şi ținând-o aşa națională pur şi simplu şi mâine
de la inimă până la vârfuri bun exemplu
cu cimci mii de paşi şi cu Lucian Gruia exemplu de ochi frumoşi,
templu cu vitralii colorate de cruda realitate,
că peste pod de Someş eminescian este un/cu-n:  "SERVUS",
Iisus mai Iisus
dându-mă de grindă, pentru'ca să cresc mare,
România mare, în lunca cu maci,
că ne traim nobil şi sublim prosper,
cu caracter sub cer, cu mândra sub...
dragostea de stea,de mândra, iubirea mea:de țara mea, de Romània mea,
că  năzdrăvan nu trăim în van şuhan.


~*~


PAVEL RATUNDEANU - FERGHETE









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu