duminică, 29 iulie 2018

Doftoreanu - TANGOU DESCRIPTIV




TANGOU DESCRIPTIV


~*~

Sunt dintr-un neam de anonimi

Pe care unii asasini,

Ce nu simt dorul romanesc,

L-au ponegrit si-l ponegresc

Deoarece nu-l prea iubesc!



Suntem un neam ce s-a luptat

Spre a ramane nepatat

Chiar si cand unii  migratori

Au incercat,  adeseori,

Sa ne transforme-n tradatori.

Tot promovad acest concept

Credeau ca nu-i vom tine piept

Si ca vom renunta la drept!

De multe ori - n-au fost putini

Cei care nu ne-au vrut latini,

Uitand de vechii luptatori

Ce i-au invins pe pradatori!



Caci neamul asta n-a uitat,

Ca este de la Daci lasat

Un obicei  pastrat intact:

De a ramane darz, curat

Chiar cand a fost inconjurat

De slavi, de unguri sau de turci,

Ce ne-au dorit in a lor curti.

Am fost aici si am ramas!

In fata celor de pripas!

Nu ne-am retras si am luptat,

La radacini n-am renuntat!

Cand am primit si noi veniti,

Au fost doar dintre din cei cinstiti!



Sunt dintr-un neam  de pamanteni,

Urmasii vechilor mosneni,

Ce-au aparat neobositi

Modul de trai, de nepoftiti,…

Trimisii crailor vestiti...

Si-au dejucat a lor intentii

De-a lua pamantul stramosesc

Pe care anonimii cresc!

Asa ca as avea pretentii

Sa luati de bune-acele lectii,

Predate de cei truditori,

Barbati de tara iubitori!

Pe care noi,…ni-i amintim

Prin domnitorii ce-i iubim!


~*~


Nicolae Doftoreanu








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu