vineri, 20 iulie 2018

Valentina Teclici – Singurătatea florii de colţ




Singurătatea  florii de colţ



~*~


Singurătatea florii de colţ

e mama mea,

când urc bolovani pe scara lunii

şi-l sfidez pe Sisif.



Singurătatea florii de colţ

e sora mea siamezā,

conflictul şi armonia acceptārii.



Singurātatea florii de colţ

e fratele meu,

pasārea de foc

hrānitā cu cenuşa deprimārii.



Singurātatea florii de colţ

e fiica mea,

luminā din scânteia jarului

ce încā mā mistuie.



Singurātatea florii de colţ

e iubitul meu,

sonata amurgului,

chemarea oceanului,

arpegiul dorului.



Singurātatea florii de colţ

e prietena mea,

dialogul interior,

vocea care mângâie,

rāneşte, iartā şi tace.



Singurātatea florii de colţ,

singurātatea mea,

când dansez goalā

pe scena ploii,

pe creştet cu halou de fulger



–––––––––


Valentina Teclici

Noua Zeelandă



https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/07/20/valentina-teclici-singuratatea-florii-de-colt/









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu