Arhitoleranţa românilor creştini
uzurpă Adevărul ceresc şi pământesc
(cazul Boia Lucian)
„A fi român în ţara ungurească era o
crimă în faţa cârmuitorilor acestei ţări,
clădite, din veac, pe temelia
fărădelegilor.”
(pr. dr. SEBASTIAN STANCA)
Arhitoleranţa creştinilor
români ortodocşi este împotriva Iubirii şi a Dreptăţii lui Dumnezeu, Care ESTE ADEVĂRUL – VIAŢA - IUBIREA –
LIBERTATEA absolută.
Arhitoleranţa creştin-ortodoxă
a vlaho-românilor nu este nici ceva firesc, uman, nu este nici o virtute
cardinală şi nici o virtute evanghelico-creştină, fiindcă am asuma Iubirea lui
Hristos, Dragostea lui Dumnezeu, fără evidenţa Dreptăţii Sale, uzurpând astfel
Adevărul absolut, nemaiavând deci nimic din moştenirea spirituală divină, nici
Iubire, nici Dragoste, nici Dreptate, nici Adevăr, nici Libertate, nici
Veşnicie.
Vina cea mare nu o poartă sfertodocţii, semidocţii, parveniţii,
proletarii comunicării, slugoii dezinformării, calomniatorii, detractorii,
alogenii, urâtorii de Frumos, de Adevăr, de Hristos, de România – Grădina
Maicii Sale, ci toţi Românii creştin – ortodocşi care nu iau ATITUDINE prin cuvânt grăit, prin
cuvânt scris, prin faptă, prin instituţii, prin organisme neguvernamentale,
prin asociaţii culturale, prin cenacluri, prin reviste, prin Sinodul Bisericii
Ortodoxe, prin forumul Academiei din România, prin Uniunea Scriitorilor din
România, pardon, îmi cer iertare, ultimile trei entităţii dau semne că nu mai
sunt de mult în slujba lui Dumnezeu şi a Neamului său drept măritor creştin.
Atitudine se poate lua prin orice fel de manifestare, dar ATITUDINE SĂ
FIE!
Faptul că după ATITUDINEA
diversă a unor ROMÂNI VEGHETORI de ŢARĂ, ei,
epigonii, pigmeii, blasfemitorii rămân aceeaşi,
continuând însă cu şi mai multă ură viscerală să profaneze Neamul, adică
Biserica lui Hristos, deci pe Însuşi Dumnezeu, ne autorizează să fim fermi, să
fim verticali, să fim dârzi, să stăm de veghe, să nu ne clătinăm, să nu îngenunchem,
să ne apărăm, să luptăm, să nu ne dezbinăm, să nu ne lăsăm frânţi, să putem
birui pururea vrăjmaşii Naţiei noastre.
În faţa Naţiei noastre şi a
lui Dumnezeu nu putem merge şchiopătând, nu putem merge târâşi, nu putem sta pe
loc, nu putem da înapoi ca racul. Îngenunchem în faţa lui Dumnezeu şi a
Neamului pentru rugă şi binecuvântare, pentru a ne ridica întăriţi, zeloşi
crezului şi elanului nostru de neatârnare, de libertate, de suveranitate.
Când Mântuitorul nostru Iisus
Hristos spune în parabola Sa, să întoarcem şi celălat obraz, adică obrazul
drept, nu se referă la lovire, la pălmuire, la înjosire, la vasalitate, la
robie, la stigmatizare, ci la ATITUDINE în spiritul Dreptăţii, în spiritul
Adevărului.
A întoarce spatele DREPTĂŢII
Neamului înseamnă a uzurpa ADEVĂRUL divin!
A întoarce spatele
ADEVĂRULUI ceresc înseamnă de fapt a răstigni DREPTATEA Neamului întru care l-a
hărăzit Dumnezeu!
În evidenţa
ATOTŞTIINŢEI, în AULA Autorităţii Divine Hristice Absolute, Întreita Putere –
Autoritate a lui IISUS HRISTOS ca
Învăţător – Profet, Preot – Arhiereu şi Împărat – Judecător, cei care
dezertează de la ADEVĂR, adică LAŞII, MIŞEII, TRĂDĂTORII de pe orice treaptă
s-ar afla, se automutilează spiritual, se chircesc moral şi devin sterpi sufleteşte.
Adică, pierd din perspectiva realizării întregului ca fiinţă şi persoană,
rămânând o dâră fizică cu fîlfâirile unor zdrenţe de conştiinţă, precum oastea
lui Hamza paşa, înfiptă în pădurea de ţepi de la Giurgiu a celui mai drept
Voievod vlaho-român VLAD ŢEPEŞ, atârnând între stârvurile descompuse şi
trenţele rupte fluturânde.
V L A D
Ţ E P E Ş
... Măria
Ta, îndură-te şi scoală,/ De sub povara lespedei bătrâne,/ Dă iar prin veac un
iureş, o năvală,/ Stropşeşte ţeasta hoardelor păgâne// Şi fă să crească
rânduind în vârfuri/ Călăii toţi traşi în frigări ca mieii,/ Priveliştea
pădurilor de stârvuri,/ Să tremure de-a pururi toţi mişeii! (Dr. Ionel
Zeană, armân, deţinut religios, poet, Golgota
Românească, Soc. Cult. Lamura – 1995)
Cei care
decad din misiunea şi vocaţia de învăţător
– profesor (plinătatea de îndrumător, formator, educator), nu mai ajung
nici măcar la înălţimea CATEDREI.
Faptul că s-a
îngrijit editorial de Trilogia MARIA
Regina României, nu-i aduce nici o prestanţă, ci cel mult o ipostază
ştiinţifistă, care nu-l apropie de VATRA ROMÂNEASCĂ a ISTORIEI, ci de nişte tăciuni fumigeni
prefăcuţi în cenuşă.
Ce doreşte profesoraşul Boia Lucian?
Trădând Adevărul şi slugărnicind mistificarea ne cere să facem acelaşi
lucru?!
Să folosim ca surse pentru adevărul istoric acceptat de maghiari, doar „născocirile”, „dovezile”, „teoriile” cardinalului
Leopold Kollonich, Franz Joseph Sulzer cu fantoma sa Geschichte des transalpinischen Daciens, Johann Christian Lieser
Engel cu trucajul agoniei Geschichte des
Ungarischen Reiches und seiner
Neberlander, Halle-1804; Fortsetzung
der allgemeinen Welthistoire durch eine Gessellschaft von Gelehrten in
Deutschland und England ausgeferigel, John Iacob Gebaur cu Geschichte des Ungarischen Reiches, Viena-1813;
ori himerele, ororile şi fărădelegile unor Verboczi Istvan, Albert Apponyi,
Lajos Kossuth, Istvan Tisza, Julius Wlassics, Francisc Fodor, Albert
Berzeviczy, Oliver Eottevenyi, Miklos Horthy, George Lukas, Bela Foldes, Emil
Nagy, Eugene Horvath, Joseph Karl Eder, Robert Roesler, Mihai Roller, Endre
Barabas, Tom Lantos, George Soros, Victor Orban, Laszlo Tokes, K.W. Johannes,
Kelemen Hunor etc.
Să nu fi
auzit oare profesoraşul Boia Lucian de marii noştri Înaintaşi ISTORICI,
FILOSOFI, TEOLOGI, POEŢI, STOLNICI şi PEDAGOGI thraco-geto-daco-români, Luminaţii Şcolii Traco – Geto - Dace Ortodoxe pre /post Hristos: Aristophan,
Herodot, Strabon, Seneca, Cato Major, Diodor din Sicilia-Tracul, Pliniu cel
Bătrân, Cotys I, regele-poet, sf. Dionisie-Areopagitul, Pomponius Mela,
Carpacrat din Alexandria, Tertulian, Dexip,
Berosus, Eutropius, Eusebiu de Cezareea, episcop, sf. Împărat Constantin
cel Mare (307-337), sf. Ioan Casian,
Procopiu de Cezareea, Iordanes
Gotul, Clausius Claudianus, Paulus Orozius, Zosimes, Ştefan de
Bizanţ, Anicius Manlius Severinus Boethius, Leonţiu de Bizanţ, Ioannes
Lydes, Isidor de Sevila, Nestor, Niketas Choniates, Gheorghe Kedrinos, Mihail Psellos, cel mai mare enciclopedist al veacului al XI-lea, Kekaumenos, Theodoros Prodomos, Ioannes Kinamos, Nicolaus Calicles, Nicephoros
Blemmyotes, Alonso de Cartagena, episcop, Gonzalo de Hinoso, episcop, Leonic Calcocondil, Claudius Salmasius,
Joanes Magnus Gothus cu celebra sa Historia
de omnibus Gethorum Sueonumque Regibus, Poggio Bracciolini, în Diseptationes convivales, 1451, Enea
Silvio Piccolomini-papa Pius al II-lea, în Historia
rerum ubisque gestarum locorumque descriptio, 1489, Nicolaus Olahus,
mitropolit vlahoromân, regent şi vicerege maghiar, J. Vadianus în, Epitome trium trerae partium, Asiae, Africae
et Europae compendiarum locorum descriptione, continentes, Tiguri,
1534, Johannes Lebel cu, De oppido Thalmus, 1542, Antonius
Bonfinius, cu Rerum Ungaricarum decades
quatuor cum dimidia, Basilae, 1568, Bonaventura
Vulcanis Brugensis, cu faimoasa lucrare De
literis et lingua Getarum sive Gothorum,
Lyon, 1597, Carolus Lundius, Antonio Maria Graziani în De Ioanne Heraclide Despota, Johann Troster cu Das Alt-und Neu-Teutsche Dacia. Das ist Neue Beschreibung des Landes
Siebenburgen, Nurnberg, 1666, Udrişte Năsturel, Constantin Cantacuzino,
Dimitrie Cantemir, Andrei Şaguna, Miron Costin, Ion Neculce, Eudoxiu Hurmuzaki,
Constantin Hurmuzaki, Nicolae Densuşianu, Ioan Inochentie Klein, episcop
greco-catolic, înnobilat baron de Maria Tereza şi expulzat de papa-vicarul lui
Hristos 19 ani pe un maidan al ghenei sale pontificale, Simion Bărnuţiu, Aurel
Popovici, George Pop de Băseşti, Ioan Georgescu, Ioan Hannia-vicepreşedinte al
ASTREI (1867-1870), Nicolae Popea-episcop de Caransebeş, mb. al Academiei Române
(A.R.), Ilarion Puşcariu-arhiereu vicar, al Arhiepiscopiei Sibiului, preşedinte
al ASTREI (1889-1901), mb. A.R., A. D. Xenopol, Nicolae Bălcescu, Nicolae
Bălăşescu, afirma pe la 1848, în Gramatica
sa, Cazabo Emmauskoe Sveatoe
Blagovestvovanie, că, că românii, în
suta XII, pe la anul 1100 d. Hr. ar fi avut în limba română tradusă Liturghia”, Mihail Eminescu, Bogdan Petriceicu
Hajdeu (vorbitor a 22 de limbi), Ioan Crişan, dr. în Istorie cu teza Beitrager zur Geschichte der Kirklichen
Union der Rumanen in Siebenburgen unter Leopold I-Sibiu, 1882, dr. Nicolae
Bălan-Mitropolit al Ardealului, mb. A.R., dr. Ioan Lupaş, mb. A.R., dr. Silviu
Dragomir, mb. A.R., dr. Onisifor Ghibu, mb. A.R., dr. Romulus Cândea, mb. A.
R., dr. Nicolae Colan, mitropolit al Ardealului, mb. A.R., dr. dr. dr. pr.
prof. univ. Dumitru Stăniloae, mb. A.R., doctor honoris causa al mai multor
Universităţi de prestigiu, dr. dr. Nicolae Popoviciu, episcop de Oradea, dr.
dr. dr. Teodor Bodogae (vorbitor a 12 limbi), dr. dr. dr. Nicolae Mladin-mitropolit
al Ardealului, dr. dr. pr. prof. univ. Ştefan Lupşa din Miersig-Bihor, mb.
ASTRA, dr. dr. pr. prof. univ. Sofron Vlad, dr. dr. dr. pr. prof. univ. Milan
Şesan (vorbitor a 7 limbi), dr. pr. prof. univ. Mircea Păcurariu, mb. A.R., dr.
Nestor Vornicescu-mitropolit al Olteniei, mb. A.R., dr. dr. Antonie
Plămădeală-mitropolit al Ardealului, mb. A.R., dr. dr. prof. univ. Theodor M.
Popescu (vorbitor a 8 limbi), mb. A.R., Constantin Gane, Vasile Pârvan, Nicolae Iorga, P.P.
Panaitescu, Gheorghe I. Brătianu, Ion Nistor, A. Gociman, Constantin Giurăscu,
Dinu Giurăscu, Constantin Papanace, Pr. Ion Moţa, Pr. Dumitru Bălaşa, Pr.
Dimitrie Bejan, dr. pr. prof. univ. Gheorghe Drăgulin, Ştefan Pascu, mb. A.R.,
David Prodan, dr. Şerban Milcoveanu, Vasile Posteucă, Gheorghe Racoveanu, Iosif
Constantin Drăgan, Mircea Muşat, Ion Pătroiu, Narcis Zărnescu, George Giuglea, Vladimir
Colin, pr. dr. Sebastian Stanca,dr. Marija Gimbutas,dr. Aurora Petan, Silvia Păun, Maria Dogaru, Ioana Vintilă
Rădulescu, Ecaterina Goga, Ana Maria Coman, Maria Bărbulescu, Gheorghe Gabriel, Nicolae Miulescu, Pandele Olteanu, dr. Artur
Gabriel Silvestri-filosof al culturii, prof. univ. dr. Mihail Diaconescu,
prof.univ.dr.hbt.Gheorghe Buzatu, Radu Stan Carpianu în Lex antiqua Valachorum, Cornel Bârsan,prof.univ.dr.Ioan Scurtu,prof.univ.dr.
Gheorghe D. Iscru, gen.(r) Radu Theodoru,prof.univ.dr. Ion Coja,prof.univ.dr.comandor(r)Jipa
Rotaru, dr.gen.(r)Grigore Stamate,prof.univ.dr.Cristian Troncotă,prof.univ.dr.
Corvin Lupu, Alexander E. Ronnett,prof.univ.dr Ioan-Aurel Pop- președintele
A.R., Ioan Popoiu, Paul Păltănea, dr. prof. univ. arhid, Constantin Voicu, Teroarea horthistă în Nordul Transilvaniei,
Biserica Strămoşească din Transilvania în Lupta pentru Unitatea Spirituală şi
Naţională a Poporului Român,dr.col. Constantin Moşincat, George Roca, Constantin
Mustaţă, Ion Măldărăscu, Ion Mazere-Luneanu/ Gelu Neamţu, cu Masacrul de la Luna-Septembrie 1848, sau
cercetători care nu s-au dezis de adevărul istoric precum, Edward Gibbon,
I.C.Schuller, Jawaharlal Nehru, Lovendhal-Papae, Paul Joseph Schafarik, J.F. Neigebaur în (Beschreihing der Moldau
unde Walachei- <<Cronologie>>, Breslau, Joh. Urban Kern, 1859),
Franknoi Vilmos cu tulburătoarea A
Hunyadiak es a Jagellok Kora 1440-1526, Budapest, 1896, ori Ekstrom Par
Olof, Louis de Valle Poussin în magistrala lucrare (Histoire du monde,
Indo-europeens et indo-iraniens. L’inde vers 300 av. J.C.), Karl Marx cu
celebrele sale Însemnări despre români, Jaques
Matter, J.A. Vaillant, La Roumaine, I,
1844, A.de Gerando, La Transylvanie et se
habitants, Paris 1845, Amedee Thierry, Julius Jung,, E.A. Bielz, L. A. Florus, Jerzy Colendo, Jacob Ziegler
Landav, Iulius Jungetu, A. Dopsch, C.
Tagliavini, K. Jaber, Ernst Gamillscheg cu Uber
die Herkunft der Rumanen, Berlin, 1940, Gustav Kisch, F. Altheim, Giono
Lupi, Paul Bataillard, Jules Michelet, Edgar Quinet, Elias Regnault,
jurnalistul evreu-american Milton G.
Lehrer cu La Transylvanie – terre
roumaine, R.W.Seton-Watson, în A
History of the Roumanians from Roman times to the completion of Unity, Cambridge,
1934, sau de Paul Veyne care atrage atenţia celor hărăziţi să slujiească
ISTORIA, că le este interzis categoric şi imperativ să construiască „realităţi” pe fundaţia unor pseudo
teorii, în Comment on ecrit l’histoire
suivi de Foucault revolutionne l’histoire – Cum se scrie istoria, Foucault revoluţionează istoria, Editions
du Seuil, 1971, ori de celebrii jurnalişti contemporani de la CERTITUDINEA, Miron Manega, Nagy Attila,
sau chiar de maghiarii Csallany Deszo, Huszti
Andras, cu O es ujj Dacia, 1791,
Josef Kemeny, Josef Ladislau, sociologul Joseph Diner-Denes cu La Hongrie. Oligarchie. Nation.Peuple,
Tibor Joo cu provocatoarea <<Nouvelle
revue de Hongrie>>, chiar mentorul lui Boia Lucian, Endre Barabas,
discipolul lui Joseph Karl Eder şi al lui Robert Roesler, persecutorul Şcolii
româneşti din Ardeal, recunoştea totuşi evidenţa majoră şi milenară a
valahilor, Az erdelyreszi nepfajok
birtokarandya în „Kozgazdasagi Szemle,
1905.
Să nu fi auzit săracul profesoraş nici de
celebrele CULTURI ale civilizaţiei dacice: Antina-Mehedinţi, Precucuteni,/
Cucuteni,/ Dudeşti,/ Hamangia,/ Starcevo-Criş,/ Gârla Mare,/ Basarabi/ Sân-Nicolau Mare, Sanctuarul de la
Căscioarele, lângă Dunăre (cca. 5000 de ani î.d.Hr., Biertan, Moigrad, Moineşti/
Poduri-Bacău, (Soborul zeiţelor - 21 de statuete feminine/ Vestalele, cultul
focului), Arcul de Triumf de la Salonic (sec. IV.d.Hr., Enisala/ Babadag -
Tulcea, Trufeşti-Bacău, Liubcova Caraş Severin, Cârna/ Dunăreni - Dolj,
Savestari - Durostor, Cernavodă, Techirghiol, Sălcuta, Boian, Vadastra, Teiu,
Gumelniţa, Petreşti, Hârşova, Sighişoara, Porolisum, Potaisa - Turda,
Cioclovina – Tismana - Gorj, Drobeta - Turnu Severin, Izlaz, Celei/ Sucidava,
Buridava, Histria, Romula – Reşca - Mehedinţi, Băiceni - Iaşi, Agighiol
-Tulcea, Sîncrăieni - Harghita, Şimleul Silvaniei, Pietroasele - Buzău,
Herăstrău -Bucureşti, etc.
Sau mai recenta consacrare a cetății de la
Sântana –Arad, descoperită de un
colectiv format din : dr. Peter Hügel, Victor Sava (Complexul Muzeal Arad),
Florin Gogâltan (Institutul de Arheologie şi Istoria Artei Cluj-Napoca),
Baoqūan Song (Ruhr-Universität Bochum, Germania), Dorel Micle (Universitatea de
Vest Timişoara).
Echipele de arheologi au reuşit să descopere
doar o mică parte din uriaşa cetate de la Sântana. În schimb, cu ajutorul
tehnologiilor de ultimă generaţie, au fost efectuate măsurători magneometrice,
cu ajutorul cărora a fost „desenată” cetatea.
„Am cercetat aproximativ 55 de
hectare din cele aproape 90. Şi, în urma măsurătorilor, am descoperit rezultate
care ne sperie: un palat uriaş, cu lungimea de 100 de metri şi lăţimea de 40 de
metri. Vrem să continuăm săpăturile şi, pe cât posibil, vrem să facem această
cetate să fie măreaţă, la fel cum a fost în urmă cu peste 3.000 de ani. Pentru
că trebuie precizat faptul că, la vremea respectivă, cetatea de la Sântana era
o capitală a Europei”, a mai declarat profesorul Florin Gogâltan.
Boia
Lucian cel mai bine ar fi să rămână doar în postura de comisar al propagandei şovinismului şi iredentismului
huno-ungro-maghiar pentru care are chemare, se pare.
Vorba unui cercetător
valah contemporan, huno-ungro-maghiarii au şase calităţi definitorii: minciuna-orgoliul-laşitatea-teroarea-trădarea-crima.
Lozinca lor
îmbibată în sânge de valah: „Nincs Kegyelem!” – „Fără îndurare!”
Şansa
maghiarilor iredentiști din România
stă în laşitatea şi trădarea politicienilor români.
Comunitatea
maghiară normală, vecinul și prietenul de o viață a românului, a înțeles de
mult că este respectată atunci când nu se aduc în discuție adevăruri dureroase
încă pentru toți românii și, în special, pentru ardeleni.
De la
ADEVARUL istoric care se asumă ADEVĂRULUI DIVIN nimeni, niciodată nu poate
aduce ” vreo înnoire” sau ”ajustare ” după interesele momentului !
Cetăţene Lucian n-aţi reușit să ajungeți
prin ambiția făcută publică, din păcate, nici sare, nici piper şi nici măcar Boia.
Gheorghe Constantin Nistoroiu -
CAVALER de CLIO
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu