„Pleacă ai noștri, vin ai noștri”.
De la Securitate la
actualele servicii de informații (VI)
Posted by justitiarul
5 days ago
Anul 1992 a amplificat debusolarea României.
Lipsa de perspective de moment, pentru asigurarea securității României prin
poziționarea alături de […]
Anul 1992 a
amplificat debusolarea României. Lipsa de perspective de moment, pentru
asigurarea securității României prin poziționarea alături de Federația Rusă era
o realitate care producea îngrijorare în rândul conducerii filo-moscovite de la
București. La această îngrijorare se adăuga presiunea exercitată de Occident,
datorită nemulțumirii față de faptul că nu reușiseră încă decât lichidarea unei
părți din economia României, dar nu și acapararea marilor întreprinderi și a
resurselor naturale ale țării.
Tratatul de
la Varșovia se desființase, iar Uniunea Sovietică se dezmembrase. Oligarhii
evrei se aruncaseră ca niște păsări de pradă asupra Rusiei, profitând de
frământările din interiorul puterii de la Kremlin și de starea de beție
cvazi-constantă în care se găsea președintele Elțân. În ciuda atașamentului său
vechi și puternic, față de Rusia, Ion Iliescu nu se mai simțea în siguranță sub
umbrela acestei puteri aflată în criză.
În aceste
condiții, după mai multe tatonări, mesaje și întâlniri ale unor înalți
demnitari români cu conducători ai N.A.T.O., în februarie 1992, a avut loc
vizita la București a secretarului general al organizației, Manfred Woerner.
Când s-a ajuns la discutarea perspectivei aderării României la N.A.T.O.,
secretarul general a declarat deschis că acest lucru nu va fi posibil atâta
timp cât în fruntea serviciilor române de informații se află agenți ai K.G.B.
și atâta timp cât România nu predă serviciilor occidentale rețelele de agenți
răspândite în lumea occidentală.
Ca urmare a
solicitărilor lui Manfred Woerner, pe parcursul anului 1992 au fost eliberați
din funcție prim-adjunctul directorului S.R.I., col. Filip Teodorescu, care
coordona rețelele operative ale serviciului și gl. Mihai Caraman, dovedit încă
din anii 1970 ca fiind agent al K.G.B. și cunoscut ca atare și la Washington.
În același timp, el a fost un colaborator important al serviciilor secrete
franceze, motiv pentru care fusese
susținut și de Petre Roman să devină director al spionajului românesc. În
fruntea S.I.E. a fost numit generalul M.Ap.N. Ioan Talpeș, persoană agreată la
Washington, încă de pe timpul regimului ceaușist. Virgil Măgureanu (Imre
Asztalosz) a fost acceptat în continuare, deși era fost agent sovietic,
datorită faptului că era minoritar etnic și pentru că a făcut constant favoruri
de punere la dispoziția S.U.A. și a agenților serviciilor evreiești a unor informații
și documente secrete.
Operațiunea
de livrare către unii dintre foștii adversari ai României de pe frontul
invizibil a rețelelor și multor documente secrete a fost, de fapt, un act de
trădare a intereselor profunde ale țării. Fiecare țară care-și apără interesele
își apără și secretele, indiferent de schimbările de orientare ideologică și de
alianțe. Ideologia și alianțele sunt trecătoare, se schimbă periodic, dar
interesele profunde ale țării ar trebui să rămână perpetue, să nu fie scoase la
mezat și să fie livrate vrac, în schimbul unor interese trecătoare, de moment
istoric. Așa au procedat mereu în istorie statele care au reușit să-și conserve
puterea și odată cu ea interesele. Totul trebuie să aibă un preț și sunt
secrete adânci ale statului, care-i conferă acestuia multă putere, care nu ar
trebui negociate cu nimeni, pentru nici un motiv. Celor interesați să afle mai
multe despre aceste frământări ale serviciilor române de informații externe, le
recomand cartea colonelului (r) Cornel Nemeți, Ultimul curier ilegal.
Amintirile unui spion român, o carte vastă, care prezintă partea vizibilă a
aisbergului care a însemnat fenomenul trecerii S.I.E. din subordinea României
în cea a Occidentului, fenomen care, după cum este cunoscut, s-a întâmplat și cu
toate celelalte servicii secrete din România.
În anul
1993, a fost inițiat în România programul Mil-to-Mil, program de cooperare în
domeniul apărării cu Statele Unite ale Americii și s-a înființat o echipă de
legătură între U.S. Forces Command Europe (EUCOM) și armata română. O mulțime
de ofițeri ai armatei române, inclusiv de informații militare au fost invitați
în S.U.A. și așezați pe șinele noii direcții de orientare politico-militară a
României. Adoptând această nouă orientare politică, armata și serviciile
secrete n-au mai conservat linia național-românească promovată înainte de 1989.
De altfel, propaganda noului regim, susținută de conducătorii de etnii
minoritare ai României, a făcut ca ideea de „patriotism” să fie asimilată
comunismului și securismului, iar prin abuz de interpretare lingvistică,
termenii de „național” și „naționalism” au primit conotații negative. Prin
exces de discriminare pozitivă, minoritățile naționale au preluat întâietatea
în societate, în domeniul promovării în societate, în publicații, în
mass-media, în punctele „cheie” din administrația centrală și, în multe județe,
locală. Serviciile secrete, românizate, în cea mai mare parte, în anii
regimului ceaușist, au încadrat din nou un mare număr de ofițeri minoritari
etnici, mai ales evrei, țigani și unguri. La Academia de Informații, una din
probele foarte importante este limba străină, care se dă la alegere. Examinarea
este foarte exigentă, dat fiind și concurența foarte mare. Toți candidații de
etnie maghiară își aleg limba maternă ca limbă străină și obțin aproape toți
nota zece, devansează majoritatea românilor, care obțin greu note de opt și
nouă și devin ofițeri de informații. Cât despre loialitatea acestora față de
statul național unitar român și față de românism, personal, am îndoieli mari.
Începând cu
anul 1992, un rol important în consolidarea relațiilor militare și informative
româno-americane l-a avut colectivul condus de Larry L. Wats, un prieten al
României, care a studiat la facultățile de Istorie din Iași și din Cluj, în
anii 1980, iar după lovitura de stat din decembrie 1989 a fost avansat,
devenind consilier pentru problemele de reformă a serviciilor secrete și ale
armatei pe lângă Președinția României. Larry L. Watts este un foarte valoros
istoric, cărțile sale fiind adevărate tratate de istorie contemporană a
României, aducând în circuitul istoriografic documente din foarte importante
arhive străine, la care istoricii români nu au avut acces.
În anii care
au urmat, la Moscova, regimul lui Boris Elțân a dat faliment, în ciuda
„injecțiilor” financiare primite din partea regimului iudeo-globalist
occidental. Dau doar două exemple de sprijin occidental pentru regimul Elțân.
În 1996, Elțân a primit cadou din partea S.U.A. 10 miliarde de dolari, ca să-și
asigure un nou mandat de președinte al Federației Ruse. Oculta mondială și
S.U.A. erau mulțumite că Rusia continua să decadă și susținea această
„evoluție”, Elțân fiind un „demn” continuator al lui Mihail Gorbaciov, cel pe
care președintele Vladimir Putin l-a numit sec, în anul 2014: „trădător”. În
martie 1999, Rusia a primit un „împrumut nerambursabil” de 17,5 miliarde de $
din partea F.M.I., prețul cu care Boris Elțân și-a dat acordul pentru
bombardarea și distrugerea Iugoslaviei, o crimă internațională de mari proporții
a N.A.T.O., care a compromis grav organizația, în ochii opiniei publice
mondiale. A fost pentru prima oară când N.A.T.O. s-a transformat dintr-o
organizație militară defensivă, într-o organizație politico-militară agresivă.
Acest lucru, chiar dacă a fost ignorat, de cei care dețineau puterea în statele
N.A.T.O., a produs efecte. Aceste efecte, ca și altele de acest fel, s-au tot
adunat în timp și s-au „contorizat”, contribuind la pierderea prestigiului
internațional al S.U.A., a supuselor sale din N.A.T.O. și a regimului
iudeo-globalist, în ansamblul său.
Teama de
agresivitatea S.U.A. și a N.A.T.O. a dus la coagularea unor organizații
politico-militare și economice adverse. Mă refer la „Shanhai-5”, la B.R.I.C.S.
şi la parteneriatul estic. Toate acestea au contribuit mult la schimbarea
radicală de sitem politic de la Washington, din noiembrie 2016, în urma căreia
regimul politic iudeo-globalist a fost înlocuit cu un regim politic
național-protecționist.
În anul
1999, după 17 ani de regrese continue ale Rusiei, Complexul Militaro-Industrial
de la Moscova a decis să-l înlăture pe Boris Elțân și să preia puterea direct
prin intermediul celui care fusese pregătit în acest sens: Vladimir Putin.
Evoluția acestuia, de la spion, la șef de unitate externă acoperită de spionaj,
la viceprimar al Sankt-Petersburgului, la președinte al Serviciului Federal de
Securitate al Rusiei și apoi de prim-ministru al Federației Ruse, i-a permis să
cunoască toate problemele celei mai mari țări din lume și să numească în
funcții „cheie” din administrație, armată și F.S.B. colaboratori de încredere.
În anul
1999, lupta dintre politicienii din Rusia, pe de o parte și serviciile secrete,
luptă care s-a manifestat începând cu anii 1920, a fost tranșată în favoarea
serviciilor secrete și a Complexului Militaro-Industrial, ceea ce a avut ca
efect redresarea rapidă a Rusiei și intrarea ei pe un trend ascendent de
dezvoltare administrativă, organizatorică, economică, militară, informativă,
diplomatică și spațială. Lupta partidelor politice între ele și a serviciilor
secrete împotriva partidelor s-a încheiat și a încetat să mai erodeze
societatea din Rusia. Opoziția, controlată de putere, nu a mai putut frâna
eforturile puterii de a consolida Rusia.
Printre
acțiunile externe promovate de Rusia, a fost și acțiunea de recuperare a
terenului pierdut pe frontul secret în estul Europei. În România, începând cu
anul 2001, conducerea S.R.I. a fost preluată de Radu Timofte, în timpul căruia,
structurile provenite din fosta Securitate au preluat un control foarte mare al
instituției. În același timp, în centrala S.R.I. „mirosea tare a K.G.B.”, ca
să-l citez pe un istoric al serviciilor noastre secrete. Cu toate acestea,
S.R.I., ca și D.G.I.A. și S.I.E. au avut un rol foarte mare în aderarea
României la N.A.T.O. și la U.E. După părerea mea, rolul serviciilor secrete pe
această linie a fost mai mare decât rolul politicienilor și interesele celor
două organizații supranaționale au fost atinse în măsură mai mare cu ajutorul
serviciilor secrete din România, decât cu cel al politicienilor.
Încet,
încet, serviciile secrete au obținut puterea, influența și privilegiile pe care
Ceaușescu nu a vrut să li le dea și pentru care l-au înlăturat și l-au
asasinat. Dimensiunea serviciilor a explodat, doar S.R.I. singur ajungând la
efective de mai bine de trei ori mai mari decât cele ale fostei Securități
ceaușiste. Din punct de vedere tehnic, superioritatea S.R.I. față de fosta
Securitate este zdrobitoare. Controlul asupra societății s-a accentuat.
Practic, serviciile secrete s-au scufundat și au cuprins întreaga societate.
Tehnica modernă de supraveghere s-a răspândit în toată țara. Ofițeri de
obiectiv au fost plasați pe lângă toate instituțiile. Orice influență sau
control a organelor de putere locală asupra serviciilor secrete a fost
înlăturată. S.R.I. și S.I.E. au ajuns să se subordoneze doar președintelui,
prevederea legală potrivit căreia Parlamentul ar fi cel care controlează
serviciile fiind aplicată formal, practic neputând fi aplicată. Principiile
conspirativității și compartimentării muncii fac acest control și mai dificil.
Președinții României nu pot controla aceste servicii, din multe cauze pe care o
să le abordăm cu alt prilej. Nici o numire în funcții de conducere, la nivel
central sau local, nu se face decât cu avizul S.R.I. De asemenea, avizul S.R.I.
este obligatoriu pentru intrarea în magistratură. Desigur, calea inversă este
și ea valabilă, respectiv retragerea avizului S.R.I. conduce la pierderea
funcției sau calității deținute. Un rol important în activitatea principalelor
servicii la țării îl reprezintă companiile pe care le dețin acestea, companii
care au rolul de a finanța suplimentar operațiunile necesare a fi desfășurate,
în țară sau în străinătate. Pe linie informativă, nimeni nu poate controla care
dintre informații ajung la beneficiarii legali și care rămân în posesia
serviciului pentru a fi folosite în folosul puterii acestora. Or, este dovedit
că este bună încrederea, dar mult mai bun ar fi controlul, dacă acesta ar fi
posibil, ceea ce, în sistemul organizatoric actual, nu este posibil.
Cu ocazia
vizitei lui Ion Iliescu la Washington, în vara anului 2003, s-au luat decizii
importante privitoare la viitorul serviciilor secrete din România, țară care
urma să adere la N.A.T.O., în aprilie 2004. Practic, prin intrarea în
comunitatea informativă a N.A.T.O. serviciile secrete românești intrau sub
controlul și îndrumarea celor americane. Cu acest prilej, i s-a cerut lui
Iliescu să dea un semnal de obediență și de apreciere pentru trădătorii români
din Securitate care au defectat în favoarea S.U.A. Astfel, Mihai Pacepa și
Mircea Răceanu, doi trădători, ambii minoritari etnici, au fost decorați de
președintele României. Trădarea era încurajată în continuare, de la cel mai
înalt nivel, ceea ce a produs efecte de mentalitate deosebit de dăunătoare la
nivelul zecilor de mii de cadre ale serviciilor secrete românești. Regimul de
la Washington a cerut decorarea trădătorilor având în vedere viitorul
controlului american asupra României, când urma să aibă nevoie de cât mai mulți
Pacepa și cât mai mulți Răceanu.
Stațiile
C.I.A. și F.B.I. din București au fost instalate în cele mai luxoase și
reprezentative sedii. Stația C.I.A. ocupă etajele superioare ale Casei
Poporului, după mărime fiind al doilea sediu al C.I.A. din întreaga lume.
În perioada
care a urmat, la care nu ne vom mai referi în rândurile de față, serviciile
secrete din România nu au putut/acționat/evitat/dorit să contracareze
fenomenele dezastruoase din viața social-economică a României. Mă refer la
înstrăinarea de dimensiuni colosale a bazei materiale a societății românești, a
companiilor, a resurselor naturale, a pământului, a resursei umane etc. Aceste
fenomene au evoluat până când, la sfârșitul anului 2015 capitalul autohton din
România s-a restrâns la doar 12%, capitalul străin reprezentând 88%, conform
I.N.S. La fel de grav mi se pare faptul că cele 12 procente românești din
economie contribuiau cu 60% din venitul național, iar cele 88 de procente de
capital străin contribuiau doar cu 40%. Toate acestea s-au petrecut pe fondul
în care investițiile străine din România au avut un procent foarte redus.
Marile companii străine din România au fost împroprietărite cu baza materială a
societății românești creată în anii dictaturii de dezvoltare și/sau investite
cu dreptul de a exploata resursele naturale ale țării. Aportul lor la
dezvoltare a fost infim, comparativ cu câștigurile fabuloase obținute.
De asemenea,
sub conducerea șefilor de stații ai serviciilor secrete americane, serviciile
secrete românești, împreună cu Parchetele și cu A.N.A.F. (noul monstru al
abuzurilor împotriva românilor) nu au reușit să controleze fenomenul corupției.
În schimb, sub masca luptei împotriva corupției, au practicat o poliție politică
agresivă, îndreptată împotriva etnicilor români, mai ales a celor animați de
sentimente naționale și a unor oameni de afaceri susținători ai liniei
naționale românești. De asemenea, au fost afectați și eliminați din piață
oameni de afaceri de etnie română ale căror afaceri au fost dorite de a fi
preluate de către companii străine, sau de către puternice forțe interne.
Marele număr de afaceri ale unor etnici români care au fost ruinate de
A.N.A.F.-ul sereizat, în favoarea extinderii mediului străin de afaceri, a
condus la restrângerea continuă a capitalului românesc din România, care era și
așa firav.
Lipsa
oricărei răspunderi a magistraților a distrus cvazi-total justiția și a
eliminat promovarea adevărului și a dreptății în societate. Această realitate a
fost dovedită într-un număr impresionant de cazuri, o parte din ele fiind
relevate de mass media și, de asemenea, s-a răspândit în societate și prin viu
grai. Familii întregi au fost nimicite prin mijloace care au depășit cu mult
abuzurile din epoca ceaușistă.
Serviciile
secrete nu au contribuit la stoparea jefuirii României de către companiile
multinaționale. Afirmația că serviciile secrete din România, sub coordonarea
consilierilor străini, prin intermediul parchetelor, al instanțelor și al
A.N.A.F.-ului devenit prizonier al S.R.I., i-au lovit pe români și i-au ocrotit
pe străini, este o realitate care nu mai poate fi pusă la îndoială.
Serviciile
secrete din România s-au implicat în lupta politică și în acțiunile de stradă,
începând din zilele lui decembrie 1989,
la mineriade, în manifestația/revoltă de șapte săptămâni din Piața
Universității, la adunări populare de imagine etc., până astăzi. Nici unul
dintre directorii serviciilor secrete din România nu a recunoscut această
realitate, toți mințind poporul că nu au nici un amestec în politică, or
amestecul în politică reprezintă principala activitate a unora dintre servicii,
cum ar fi S.R.I. În timp, lumea s-a deșteptat și a înțeles multe aspecte din
această implicare în politică a serviciilor secrete, ceea ce va crea în viitor
convulsii tot mai mari în societatea românească.
Înaintea
alegerilor prezidențiale din 2014, un veteran al muncii de informații, întrebat
fiind „cine va câștiga alegerile?”, a răspuns că: „va câștiga acela pe care îl
vom susține noi”. Serviciile secrete nu au primit prin lege aceste atribuții și
nu este în interes național ca menirea lor să fie stabilirea câștigătorilor în
alegeri, după cum solicită metropolele care ne stăpânesc, care vor să-și impună
slugoii la conducerea țării. Pe această linie, referindu-mă doar la
informațiile apărute în spațiul public, cred că se pot pune la mare îndoială
cel puțin rezultatele unor alegeri precum cele prezidențiale din 2000 (când se
pare că a câștigat Vadim Tudor și s-au inversat cifrele), din 2004 (când mai
mult ca sigur că a câștigat Adrian Năstase) și din 2009 (când a câștigat Mircea
Geoană și s-au adus un număr impresionant de buletine de vot din străinătate,
pe bază de fals, cum s-a acreditat în presă și câștigător a fost anunțat Traian
Băsescu). O altă manipulare colosală în care au fost implicate serviciile
secrete a fost falsificarea rezultatelor referendumului pentru modificarea
Constituției din noiembrie 2003.
Nu mă mai
refer la „revoluția Facebook” din anul 2014, care a fost o lucrare eminamente a
serviciilor secrete, de influențare și de manipulare foarte subtilă a opiniei
publice din România, în vederea înscăunării la Cotroceni a favoritului
Germaniei și al regimului iudeo-globalist occidental, Klaus Werner Johannis.
(Va urma)
Prof.
univ. dr. Corvin LUPU
http://www.justitiarul.ro/pleaca-ai-nostri-vin-ai-nostri-de-la-securitate-la-actualele-servicii-de-informatii-vi/#.WKQA6n5TJ1I.gmail
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu