joi, 28 februarie 2019

"Am invatat mereu, Sa fim vesnici." Marin Sorescu - romaniamagnifica




"Am invatat mereu, Sa fim vesnici."

Marin Sorescu (n. 29 februarie 1936, Bulzeşti, Dolj, România – d. 8 decembrie 1996, Bucureşti, România) a fost un scriitor român, membru titular (din 1992) al Academiei Române.

~*~
De la arcul Carpaţilor
Am înţeles că putem visa
Până la luceafăr şi chiar mai sus,
Cu capul pe bogăţiile noastre
De uraniu şi aur.

De la holdele din Bărăgan,
Cu spicul greu atârnând sus,
În vârful înaltelor lănci
Pierdute cândva de oastea lui Darius
Am ştiut că tot ce ne calcă pământul
Devine paşnică recoltă.

Astfel atenţi
La tot şi la toate
Am învăţat mereu
Să fim veşnici.


 ~*~
ASTFEL
Din volumul NORII
Autor Marin SORESCU
Editura SCRISUL ROMÂNESC, CRAIOVA, 1975



http://www.romaniamagnifica.ro/?do=Cultura&optiune=Literatura&optiune2=1936.02.19+-+Marin+Sorescu

Cu respect,

Valentin-Nicolae Bercă







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu