marți, 1 martie 2022

Marian Ilie - Primăvară de rit nou

 



Primăvară de rit nou

 

 

~*~

 

Ce vis urât avui – a câta oara!

Întins în pat ca pe-un polog de fân

Visam c-a mai venit o primăvară

Pe care mă căzneam să o amân

 

 

Că-n loc de ghiocei ţâşneau rachete

Ce-şi etalau petalele de foc

Iar mărţişorul la femei şi fete

Era lansat de avioane-n stol

 

 

Natura renăştea pe nevăzute

Murea însă o lume împrejur

Strigam la primăvară: haide, du-te

Şi lasă-mă-n tumultul clarobscur

 

În care mi-am dus umbra pe pământ

Atâţia ani decurşi din veşnicie

Şi-am respirat candid din Duhul Sfânt

Şi la durere şi la bucurie

 

 

Hai, du-te, primăvară de rit nou

Ce mă alungi în vremuri revolute -

La mine-n suflet nu găsesc ecou

Decât copilăriei mele – du-te!

 

~*~

Cu cele mai calde si nobile sentimente tuturor doamnelor, domnisoarelor si copilelor cunoscute si necunoscute,

Marian Ilie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu