marți, 24 mai 2022

La multi ani distinsă doamnă Melania Rusu Caragioiu din Montreal la 91 de ani !

 



La multi ani !

Sănătate si numai bine la cei 91 de ani - vă doreste distinsă doamnă Melania Rusu Caragioiu din Montreal, grupul de la Observatorul. Vă rugăm sa primiti Diploma specială oferită ( vezi attached ) de grupul de la Observatorul ( colaboratorii si prietenii revistei, Cenaclul Nicăpetre, editura P.H. Observatorul.com ).

Vă multumim pentru contributia d-voastră ca jurnalist, scriitor, activist, promotor al limbii si culturii românesti.

Suntem onorati să vă avem printre colaboratorii nostri.

 

Grupul de la Observatorul

http://www.observatorul.com/events_main.asp







COMENTARII:


Excelența Voastră Doamna Sandra Pralong, Ph.D. , Doamna Denise Mihalache,

 

 Sunt foarte impresionată de faptul că  a fost semnalată prezența mea. ziua  mea, consemnând o activitate și la 91 de ani și luate în considerare meritele mele, de fapt evocarea de către mine a Meritelor a tot ce este românesc.

Dezideratul în serviciul căruia ne simțim onorați de a activa spre sudarea cugetelor românești într-un patriotism mult meritat de eroismul de veacuri al neamului nostru românesc.

Reamintim mereu meritele și jertfele înaintașilor cărora le datorăm însăși existența noastră...

Din activitatea subsemnatei, drept urmare a îndemnului din scrierilor mele, las mostenire lunga listă de diplome, peste cincizeci la număr, care vorbesc despre îndemnul de a servi cu drag și determinare Limba Noastră cea Română, România,   neamul românesc, tradiția noastră.

Multe mulțumiri pentru onoratul mesaj și sublima stemă o Administrației Prezidențiale Române.

 Închei cu frumoasa urare: ,,Trăiască Limba Română, România și tot ce este românesc”.

 

 Cu deosebită stimă, recunoștință și plecăciune,

 

            Melania Rusu Caragioiu,

investită ca Ambasador al Limbii Române de către scriitori și reviste, începând din perioada Corneliu Leu, anul 2012


***

Mult Stimate și Iubite Domnule Director, Dumitru Puiu Popescu, Mult Stimate și Iubite Grupul de la ,,Obsrvatorul”,

 Acum, când fiecare clipă pe care o trăiesc este un dar de la Dumnezeu, bucuria pe care o simt este  amplificată de bunătatea Domniilor voastre de a vă aminti de mine și de activitatea mea pe care am alăturat-o crezului românesc, așa cum am învățat încă din copilărie și pe parcurs de la Domniile voastre și de la toți cei cărora ne este drag tot ce este românesc.

 Această diplomă mă bucură foarte mult oglindind un corolar al activității mele.

 Va fi pusă în mapa cu celelalte diplome, toate dragi.

Vă sunt foarte îndatorată și voi sta cu acest crez al datoriei către România mereu, cât voi trăi și voi lăsa o amintire a trecerii mele prin lumea vie a scrisului, sper și după aceea, datorită bunăvoinței mulților prieteni

 Cu multe mulțumiri și deosebită stimă,

 Melania Rusu Caragioiu







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu