marți, 14 februarie 2023

Vasilica Grigoraș - DORINȚE VERZI ÎN ANOTIMPUL NINS

 

Femeie în pădure de Ion Andreescu



DORINȚE VERZI ÎN ANOTIMPUL NINS

 

 

~*~

 

îmi doresc

să mă răcoresc

într-un râu

care şerpuieşte

printre plopi înalţi

pâlcuri stufoase

şi graţioase de răchită

să alerg

cu părul zulufat

purtată de iureşului vântului

să mă rostogolesc

în iarbă

printre petale

de flori dezghiocate

să îmbrăţişez

trunchiurile arborilor

pline de inelele timpului

care-mi pot vorbi sincer

despre trecerea anilor

să simt căldura

din rărunchii lor noduroşi

liniştea lor

să-mi învăluie trupul

în şuvoaie de lumină

să inspir

adânc aerul

presărat cu polen

şi să-mi pun vălul

misterului din

glasurile păsărelelor

 

redescoperind astfel

copilul din mine

mă simt îmbrățișată

de armonia şi vibraţia

copacilor din crângul

verde şi adânc

al anotimpului nins

cuibărit ștrengărește

în trupul ființei

 

~*~

Vasilica Grigoraș










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu