marți, 25 aprilie 2023

Jianu Liviu-Florian - Sa tragem si dopuri, baieti!

 

politica pe ecran lat


Sa tragem si dopuri, baieti!

 

 

~*~

 

Sa tragem si dopuri, baieti!
Aveti o pompa cu vid, de imprumutat?!
la pret de handicapat?!

la tara, cand se-nfunda buda
canalizarii ce n-o am,
ce bine-mi pare ca sunt dac, roman,
pot fi oriunde, chiar si bailestean,
ma spal si eu - ca orice barosan,
de-a uda...
paparuda...

la tara, cand se-nfunda buda
canalizarii pentru care pompa pentru vid, nu am...

s-o bag din neamul meu de dac, si de roman.
sa fac un vid, in infundarea care a facut de-a surda.
habar n-aveam ce tragedii se petreceau - de cand -
chiar in conducta mea pe care imi evacuam
mizeria mea din neam,
eu ma spalam, odata, ca un barosan,
de-a uda...
paparuda...

la tara, cand se-nfunda buda
daca pe front, eram?!
cu ce trageam?!
un dop - care se construia - incet - incet - de-a surda?!

o, vremuri minunate -n care cu kakartul lumii-n strazi ne preumblam,
noi, comedianti de targ, mutand parfumele din nari,
atator aratari,
care radeau - plangeau -
de minunatele mirosuri si cantari -
nu mai vorbeam! - de ce vedeam!!!

la tara, cand se-nfunda buda,
habar n-aveam...
decat sa caut pe internet..
cat vad... mai vad... mai bat poet...
- aveti o pompa care trage!?
trage un sufle't.
atat de eftin, bun, si cu atata randament
incat
e suficient!
nu necesar!
e suficient sa vin sa imprumut acest harnasament
si singur eu sa trag!
apoi,
sa achit micul imprumut
cu drag!


la pretul meu,
de tehnic si artistic si sportiv - handicapat!


~*~

26 aprilie 2023

Cdr,

Jianu Liviu-Florian








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu