duminică, 16 ianuarie 2022

Jianu Liviu-Florian - Azi, Kiribati

 



Azi, Kiribati

 

 

~*~

 

Călătoresc pe Glob, și ajung în Kiribati.

Drumul este lung, dar merita.

Pana la urma, aterizez pe undeva, dincolo de o cizma din sudul Australiei, din varrful careia, cale de jumatate de palma, Kiribati arata de sus, ca un punct de aterizare.

Aici, ma umplu de incantare.

Nu mi-ar fi spus nimeni. Daca nu as fi stiut sa citesc in limba romana.

 

Partide politice: nu exista partide politice organizate.

Exista grupuri de persoane care impartasesc aceleasi vederi politice.

Ma gandesc ce vederi politice poti sa impartasesti in plin Oceanul Pacific?

 

Apoi, ma ingrozesc ce lupte s-au dat, in istorie, ca sa se infiinteze o insula.

Si cat de greu mi-a fost sa ajung pana acolo.

Ca sa va dau de veste.

 

Ca am aflat si eu unde este.

Am pus chiar si degetul.

Si l-am dat. Cu punctul ei, minunat.

 

Le multumesc invatatorilor si profesorilor mei, de limba romana.

Fara ei, nu as fi ajuns atat de departe!

Si atat de devreme, si luminat!

 

*

16 ianuarie 2022

 

~*~

Cu deosebit respect,

Jianu Liviu-Florian















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu