duminică, 29 martie 2020

GLUME...VIRUSATE !!!




GLUME...VIRUSATE !!!


 *.Un prieten către celălalt :  Avea masca pe față , am crezut că e nevasta și am plecat din magazin cu alta ....Ajuns acasă , am păstrat-o , e cu 20 de ani mai tânără !

* Dacă închid ăștia și saloanele de înfrumusețare, vom fi martorii apocalipsei zombie!

* Ion Iliescu a fost întrebat despre criza coronavirusului:
  – Domnule Iliescu, v-a luat prin surprindere această criză?
  – Nu, nu! Epidemia de coronavirus îmi aduce aminte de Ciuma lui Iustinian din 541. Ce vremuri !              I - am îngropat pe toți, ca de obicei!


  * Când mergeți la restaurant, mâncați încet și mestecați pe îndelete, că dacă vă înecați cu     mâncare și tușiți, nu mai stă nimeni să vă facă manevra Heimlich, pentru că fug toți.


* Azi, în microbuz, am purtat mască. Vă spun că nu sunt eficiente. S-a bășit cineva și masca n-a
filtrat nimic!

* O nație care ștergem grătarul cu o ceapă, după ce l-au lins pisicile o săptămână, și ne
temem de un virus.


  * Vorba ardeleanului:
  La tăț’ ni-i greu…
  Numa’ că amu
   la tăț’ deodată.


* Cea mai sănătoasă și eficientă carantină este pe câmp, cu... sapa. 


** Poa’ să fie și ceva mai rău decât carantina, spre exemplu, să ne taie netu’.


* Eu doresc să fiu izolat undeva… prin iulie… la un hotel de 4 stele, cu vedere la mare și all-   Iinclusiv. Garantez să stau acolo cuminte 14 zile!


 * În anii ’80 se zvonea că în 2020 vom călători pe alte planete.
 Pe dracu! Abia acum învățăm să ne spălăm pe mâini!


  * De Paște nu se mai laudă nimeni prin sat că i-au venit neamurile din Italia.


  * 80.000 de oameni au coronavirus și toată lumea vrea să poarte mască.

 38 de milioane de oameni au SIDA și totuși nimeni nu vrea să poarte un prezervativ.


  * Dacă intrăm în carantină și suntem obligați să rămânem la domiciliu, ce credeți: va crește           natalitatea sau rata divorțurilor?


* V-ați burdușit frigiderele?
  Acu’ rugați-vă să nu se ia curentul.


* Nu plătiți nici-o rată! Dacă vă sună ăia de la Bancă...tușiți în telefon...


 * Bărbatul amantei mele a intrat în carantină la domiciliu și eu sunt încă în dulap…

·         * Dacă și saloanele de înfrumusețare  se închid, se vor înmulți ...divorțurile...Deoarece, fiecare   soț va cunoaște adevărata față a soției sale...

* Principala cauză a răspândirii virusului este ...mersul la muncă  Încă o dată se dovedește științific că mumnca dăunează  grav...sănătății...

·         * Am ieșit pe balcon și,  după numai 3 minute de cântat, am primit 3 conserve de Pate, 5 de roșii,  2 beri la 2 litri și vreo 15 ouă...

* Cine s-ar fi gândit că “BUONGIORNO “ este mai periculos decât  “ ALLAH AKHBAR “ ?
·          
·         * Știți de ce nu închide Putin granițele? Pentru că Putin nu știe încă unde vor fi granițele după pandemie…



* Acum 75 de ani se striga “ VIN RUȘII ! “ , acum se strigă “ VIRUȘII !


           ________________//_____________________





Sursa: John GIONEA






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu