vineri, 27 martie 2020

Marian Ilie - Pe metereze




Pe metereze


~*~

Pe mine nu mă-ncearcă frica
Dar dup-atâta izolare
Mă ia cu… dor de Viorica
Când Orban pe ecrane-apare

Aş sta cuminte-n casa mea
Dar zău că mă apucă bâţu
Când chiar şi-n zaţul de cafea
Văd chipul palid al lui Câţu

M-aş bucura de-atât repaus
Aş tot citi şi aş tot scrie
Dar cad, văzându-l pe Herr Klaus,
Din pandemie-n fandacsie

Şi-mi vine-a-mi meşteri, măi frate
O izoletă specială
Ca bastionu-ntr-o cetate
Unde să stau în pielea goală

Şi să m-arăt la metereze
Hoardei de viruşi în prăpăd
Iar viruşii să se holbeze
La panorma ce o văd

Că-n aste vremuri de progrese
Şi cu tehnologii de vârf
C-un buzdugan în drum le iese
Un cavaler – şi nu un stârv

Un cavaler stătut ca-n cuşcă
În distanţare socială
Cu săptămânile, gol puşcă
- Viruşi, păzea, că dau năvală!


~*~

Marian Ilie











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu