luni, 30 martie 2020

MARIAN ILIE - E-donaţie pentru Medicină - God on the Mountain.





E-donaţie pentru Medicină

~*~

“Sunt Paşca  Daniela, am 21 ani
Studentă-n Medicină-n oraşul Târgu Mureş
Şi ce vă cer, măi oameni, este nu să-mi daţi bani
Ci doar mesaju-acesta să-l daţi, în mare iureş

La cât mai multă lume, în lanţ onlain fanatic
Ca, în acord cu Apple, AOL-ul să plătească
Să m-operez afară de cancerul limfatic
Să termin  facultatea, s-am viaţă omenească”

Românii, ştim cu toţii, vor binele să-l  facă
Dispreţuind desigur cea nemiloasă moarte
Se-nghesuie în spaţiul cel virtual şi-n joacă
Bat tastele cu râvnă, dând ruga mai departe

Mesajul însă mie îmi cade de-a-n picioare -
De zece ani de zile, tot la doi ani odată
Îmi tulbură Inbox-ul cu simpla întrebare:
N-o să ajunga oare babă sărmana fată

Că ori AOL îi dete o ţeapă dumneaei
Ori dânsa ţeapă nouă - că chestia cu-ajutatul
Nu e ca Teledonul de la Antena 3
De unde i-ar da Gâdea să-şi dea şi doctoratul…


~*~
MARIAN ILIE







NOTA AUTORULUI
In ultimele zile am primit mesjul asta din peste zece surse. Ajunge, oameni buni! De zece ani, cam la doi ani odata, mesajul e repus in circulatie pe Internet; aceeasi studenta, cu aceeasi varsta, la aceeasi facultate, aceeasi ineptie cu acordul dintre Apple si AOL...
In consecinta, excitat si de Teledonul Antenei 3 de duminica, m-am sucarit si am facut un pamflet pe tema asta - in atas (inclus si in Manifest).

---------- Forwarded message ---------
Te rog din suflet trimite mai departe, stiu ca tu ai multi prieteni!

TE ROG citeste si trimite.

"Sunt studenta la Facultatea de Medicina din Targu-Mures inanul V, NU VA CERE nimeni BANI ! Nu il stergeti va rog, cititi mai intai !

Numele meu este Pasca  Daniela, am  21 ani si sufar de o forma rara de leucemie; singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai. Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000 $.

In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu Yahoo si AOL si voi primi 1 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe.

Va rog frumos, din tot sufletul dati mai departe; poate voi avea si eu sansa de a fi ca voi ! Un <forward> nu  ia decat  30  de secunde!


MULTUMESC!"




"Nu inceta sa crezi, niciodata nu esti singur!...."  
Un vers din "Dumnezeu de pe munte" - frumoasa melodie, frumos refren: 
Dumnezeu de pe munte si-n vale e tot Dumnezeu 
Ce nu merge bine El va indepta
Dumnezeul de Bine e tot Dumnezeu si la greu!
Dumnezeul de ziua si-n noapte e tot Dumnezeu 

Avem aici si textul in original, dar videoul chiar ca merita vizionat. 
Interpreta: Linda Randle 
God on the Mountain.
Bill & Gloria Gaither
Life is easy, when you're up on the mountain
And you've got peace of mind, like you've never known
But things change, when you're down in the valley
Don't lose faith, for you're never alone

For the God on the mountain, is still God in the valley
When things go wrong, He'll make them right
And the God of the good times, is still God in the bad times
The God of the day, is still God in the night

You talk of faith when you're up on the mountain
But talk comes so easy, when life's at its best
Now it's down in the valley of trials and temptations
That's where your faith is really put to the test







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu