joi, 14 mai 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - PSALM ROMÂNESC 5




PSALM ROMÂNESC 5



~*~


Mulțumesc, Doamne, pentru România lui ce mult te iubesc că-n sânul eu m-am născut şi cresc

bătrân cinstit şi artistic să îmbătrànesc, că-i rău, prieteni, români de pretutindeni,

e rău cu păr alb şi minte proastă !

Mulțumesc pentru că sunt ceea ce sunt, în drag de drag cu făinoşag,

că înțeleg molcom învățătura Ta, Doamne, să fiu spre adevăr cu viață şi conştiință, înțelepciunea, cu care mă răsfeți păr creț, mai cu moț, invățându-mă, Doamne, ce mă înveți să-mi fie cinste,

numai bine să fac fiindu-Ți întotdeauna, Doamne, pe plac, de la Tine însuşindu-mi atitudine de înțelepciune, în tot ce fac de dragoste şi înțelepciune

scriind ca Solomon şi David, cu pasiune provita,

urcând, în în deal pe Golgota Ardeal,

că mântuirea, Doamne, e la Tine, prin Tine, lăudat şi pâine, fiindu-ne şi mâine, Doamne, în Patria limbii române !



~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu