joi, 14 mai 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - PSALM ROMÂNESC 7





PSALM ROMÂNESC  7



~*~


DOAMNE-Ți, mulțumesc, că mă bucur de bine zi de zi ca să fie bine !

Mulțumesc, c-ai scos din sufletul meu orice fel de ispită şi de orice răutate,

că te-ai apropiat de Tine,

că m-ai apropiat de mine,

de igena personală națională eficientă,

đându-mi România te iubesc, dându-mi tot ce-mi doresc, pentru a-mi apăra viața

şi a-mi apăra sănătate, apărând viața semenilor şi sănătatea romànilor !

Te laud, Doamne, pentru tot ce-i izbândă, deşi noi nu dăm camătă, dobândă !

Îți mulțumesc, Doamne,Te iubesc, pentru pâinea cea de toate zilele adunând binele !

Îți mulțumesc că mă bucur de orce lucruşor, de dragoste şi dor !


~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu