vineri, 15 mai 2020

PR-F - ROMÂNIA BIBLIE, ÎN OMENIE DE CUVÂNT FĂRĂ MOARTE




ROMÂNIA BIBLIE, ÎN OMENIE DE CUVÂNT FĂRĂ MOARTE


~*~

Tu tot timpul din propriu chivot
eşti Domn Savaot sincer, cu caracter sub cer
întru răsărit de soare şi cu binecuvântare,
prosper ca păstrăvul dinamonte, înotând în a al, coboi blând din izvor dor şi dragoste, în dor de dor spre falnic drag de drag şi făinoşag, sub steag, de România, țară mea,
cu fie pâinea cât de rea tot mai bună-n tara mea
de doină şi de Românie mulțumesc,
că mult şi din inimă română te iubesc
vrând să trăiesc, sănătos şi omenesc, în patria limba română
cu a lui Dumnezeu ştire, vrere, durere şi plăcere,
în putere cu vedere cu precădere, de cântare din cântare ca România pitorească, profundă să ne fie întregită şi firesc, de legendă,
în dumnezăiescu ei firesc omenesc şi românesc mare cu cucuruz cu pițiana-n sus ca sisif-Iisus de moarte mai presus,
în cuvinte sfinte şi fără moarte,
cum scrie la carte:
Biblie fără moarte.

~*~
PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE


P.S. Sunt, în Cluj nu-mi căuta-n hiba-n bai, nu, cota, în coarne, Ben, nu-mi scoate ochii că-mi ştii bubele, belele, că şi păduchii de pe capul carpanos, căpos şi veşnic grăbit, dar şi vrednic, pragmatic/ cu flendură, gură cât o şură care se mai şi împunge cu blestemul iubirii şi cu blestemul pămâmântului, c-aşa-i de felul lui Sintion ion, un om ca mine care figuraş face figuri, c-are stil, cum poate eu pot să n-am, în hoața de lume. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu