joi, 14 mai 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - PSALM ROMÂNESC 8




PSALM ROMÂNESC 8



~*~


Doamne-Ți mulțumesc (o spun din inimă, patrie limba română);

Mulțumesc, Doamne, pentru toate câte mi-ai dat, că-s român născut la sat de veşnicia luminat şi curat provita, în Academia Română, să fiu cu respect lăudat,

pentru străduința şi silința de a ieşi din păcat !

Mulțumesc, Doamne, că uriaş ca neajutorat să-mi mut picioarele bine-intenționa pe imensa tablă de şah al pământului, altar al soarelui, fără să-mi dau mat !

Mulțumescu-Ți, Doamne, că-s fiu de țărani sănătos incăpățânat, în bine, inteligent şi cu caracter sub cer, rentors la sat după câțiva ani petrecuti eficient, în şcoli,

reântors între nobili țărani, în vremea formidabilului, a faptelor bune (cu nota bene

rentors cu servici la vaci, iarba, să-mi crească sub tălpi şi să mă țină, în România de aici).


~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE

***


Comentarii:

Multe mulțumiri lui Dumnezeu pentru acești slăviți  Psalmi scriși de Dl. Ferghete , publicați de Dl. Ben Todică și citiți cu drag de către noi cititorii.
 Și eu am scris rugăciuni după citirea suferințelor lui Iov. Când le voi trimite spre publicare vă înștiințez și pe Dumneavoastră,
 Cu drag și stimă,
 Melania Rusu Caragioiu








Un comentariu:

  1. Aici e sufletul unor oameni care mari coştiință,nu țin cont de sacrificiu,martiraj şi suferinț,în România atuu şi brend de referință.

    RăspundețiȘtergere