joi, 21 mai 2020

Pavel Ratundeanu-Ferghete - PSALM ROMÂNESC 13




PSALM ROMÂNESC 13


~*~

Doamne-Ți, mulțumesc pentru vocația, pentru rezolvarea, rezoluția, în ecuația mea,
în România cu Eminescu , Arghezi, Nichita şi Bacovia;
Mulțumescu-Ți, Doamne, pentru toate câte mi le-ai dat luminat şi curat, mulțumesc că sunt,
în ceea ce sunt: iubire, candidat la fericire şi ca român-candidat la fericire,
lapte şi miere-în fericire veşnicia care s-a născut la sat,
satul şi de Academia patrie limba română, lăudat,
că-i nelipsit în a ce ne oferi, în ordinea dreptului de a fi, zi de zi: bucurii, curat şi jucării,
că tu, alduitule de toate zilele cu binele; mi-ai dat sare-n bucate, sănătate
şi banii să nu ni se mai gate, ca un bun folcloric şi tradițional ca un mai bun de bio-factori, cu mai bune în bogat de toate, ca diversitate,
sub efectul soarelui ca o calitate, în realitate de vitamine !
Tu-mi dai propria-mi voință şi conştiință
să nu mă las şarpe târât cu venin, în păcat
fiindcă te iubesc, cu dragoste de viitor cu spor şi păstrăvi prosper,
în amonte-în aval, cu caracter, în izvor de dor cu viitor, cuibuşor de copii şi amintiri,
că-n albia flviului cu flux-reflux: inspir şi expir-respir mutându-mi picioarele bine intenționat,
să nu-mi dau şah-mat pe imensa tablă-altar al soarelui;
Mulțumescu-Ți, Doamne că nu laşi la mine: incontenență urinară
dându-mi, în schimb cu aură şi nimb, să-mi iubesc neam şi țară
necondiționat ca înfloritoarea şi via primăvară prosperă!
Mulțumescu-Ți, pentru viața nuă,
viață cu adevăr care ne-o dai cu piață a muncii şi nouă, cu pâine de toate zilele, ca pro vita, ca să nu ni se gate viața cu binele
ca să nu ni se gate zilele,
din ecuația, cu destinația România !

~*~

Pavel Ratundeanu-Ferghete







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu