marți, 23 martie 2021

Mircea Dorin Istrate - S-AU DOMOLIT MAI TOATE

 



S-AU  DOMOLIT  MAI  TOATE

Prietenului meu de suflet,

talentatul poet, Titu Rachieru

 

 

~*~

 

S-a domolit în liniști al inimii avânt,

S-a potolit simțirea și patima din gând,

Că s-a-ntomnat a vieții cărare ce de-acuma

În nopțile spre iarnă, mi-o tot încearcă bruma.

 

Lăsat-am dar în urmă scrisorile nescrise

Spre suflete pe care știutu-le-am aprinse,

De doruri și iubire ce-odată ne-au cuprins

Și cu divinul clipei o vreme ne-au tot nins.

 

Și-am mai lăsat în urmă părerile de rău

Că n-am rămas cum vrut-am să fiu numai al tău

Și risipit în alte iubiri de împrumut

Pierdutu-te-am iubire, icoană la trecut.

 

Și-am mai pierdut avântul și arsul din trăiri,

În vis nu-i înălțare, în ochi nu-s mai sclipiri,

S-a stins de-acum chemarea spre tainica iubire,

Din tot ce-a fost rămas-a, doar dulcea amintire.

*

E timp de primăvară, da-n ea e multă iarnă,

Și-n loc de pomi în floare, cu nea îmi stă să cearnă,

Cu greu spre-o noua viață s-o dezgheța simțirea,

Că-n boaba unei lacrimi, eu pus-am amintirea.

 

Cu ea-n îmbrățișare, ca umbra de ispită,

V-om merge împreună spre clipa sorocită

Și-atunci aici rămâne-or mai toate-n pământesc,

Pe ea numai lua-voi, acolo, în ceresc.

 

~*~

23.03.2021

Mircea Dorin Istrate







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu