miercuri, 17 martie 2021

Ioan Miclau - PE BRAȚELE MAMEI

 




PE  BRAȚELE  MAMEI

 

 

 

~*~

 

Crescut pe al ei brațe

La sânu-I cald și sfânt,

Nu pot uita cântarea,

În cântul ei zicand:

 

“O, tu copilul mamei,

Sa ai multe plăceri,

Dar tu însă să nu uiți,

A mele lungi dureri!

 

Ești viața mea cea dulce,

Ești cântul vieții mele,

A mele gânduri zboară

Ca mândre rândunele!

 

-O, Mamă, sfântă Mamă,

Ești unica-mi iubire,

N-am altă mângâiere,

Decât a ta iubire!

 

Te văd în vis, te simt oriunde,

În a grădinii flori,

Eu stau pe loc și te privesc:

Nu, nu, tu nu ai cum să mori!

 

Crescut pe-a tale brațe,

La sânu-ți cald și sfânt,

Eu nu știam cei frica,

Nici nu eram flămând!

 

De-aceea azi prin vis,

Deși sun trez, privesc

Spre Cer, trimit o rugă:

”O, Mamă, te iubesc!”

 

 

 

~*~

 

Fotografie din anul 1944

Ioan Miclau, la varsta de 4 ani,

cu mama sa, CATIȚA MICLĂU

Gepiu – Bihor.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu