duminică, 21 martie 2021

Marian Ilie - Fals tratat de medicina

 



Marian Ilie  -  Fals tratat de medicina

 

Astazi 21 martie este Ziua Mondiala a Poeziei, despre care directorul general al UNESCO, D-ra Audrey Azoulay spunea" Poezia are puterea de a ne aminti de frumusețea care ne înconjoară și de rezistența spiritului uman."  

 

(https://www.juridice.ro/500515/ziua-mondiala-poeziei-plateste-cu-poezie.html).

 

Din pacate, de la o vreme am uitat de frumusetea care ne inconjoara. Am uitat noi, sau ne-a fost maculata? Cred ca si una si alta. Cu atat mai mult avem nevoie de poezie. Si, mai mult decat oricand, acum avem nevoie si ca spiritul uman sa reziste.

 

Asa am simtit astazi nevoia sa scriu si sa impartasesc cu voi sentimentul ce ma marcheaza astazi, de Ziua Mondiala a Poeziei. Va propun sa lecturati atasul si, eventual, sa redirectionati mesajul catre cei ce imprtasesc  sentimentul.

Cine nu-l impartaseste sa-mi ierte sinceritatea... MI

 

 

 

 

Fals tratat de medicină

Prietenilor mei medici din

generaţia babby boomer

 

 

~*~

 

Alungă-ţi spaima! Unanim

Când Paştele va fi să vină

Să mergem să ne-mpărtăşim

Şi să luăm Sfânta Lumină

 

Să nu te temi să iei lumină

Şi să nu uiţi ce-ţi spun eu ţie -

Eşti fals tratat de medicină

În oarba asta pandemie

 

Că dacă virusul te-a prins

Chiar de nu-i vajnicul COVID

Eşti luat cu japca dinadins

Din interese de partid

 

Care partid într-un conclav

Cu celelalte coalite

Îţi dă verdictul cel mai grav

Şi deîndată te inchide

 

Într-un spital covidizat

Cu finanţare la harneală

Eşti mintenaş legat de pat

Să nu cumva să scapi… de boală!

 

Voi spune asta-n orice clipă

Şi-n orişice împrejurare

COVIDul ăsta e o gripă

Da e o gripă oarecare

 

C-un virus pregătit tenace

În nu ştiu ce laboratoare

Trimis în lume să atace

Din om în om întregi popoare

 

C-un arsenal solid în spate

Într-un vacarm universal

Păzească Dumnezeu măi frate

S-ajungi pe patul de spital

 

 

Că-ţi vor pompa perfuzii scumpe

Legat de pat n-ai cum să mişti

Eşti prins în protocoale tâmpe

Clocite de specialişti

 

Înstrăinaţi de meserie

Executând instrucţiuni

Ca-n caţiva ani de pandemie

Să scape lumea de bătrâni

 

Să mai depopuleze Globul

Că-n lume-i prea înghesuială

Trudit  decenii  precum robul

Acum îi bagi la cheltuială

 

Că vrei şi pensie frumoasă

Şi oblojeli la bătrâneţe

Şi loc alături lor la masă

Şi-ai şi tupeu să dai poveţe…

 

S-a dat pricaz prin cancelarii

Şi ţi-au pus virusul pe urmă

De-abia aşteaptă măcelarii

Să mergi la abator în turmă

 

Avem destui din ăştia-n ţară

Copii şcoliţi cu burse varii

Masterizaţi tot pe afară

Iar politruco- măcelarii

 

Uitară jurământul sacru

La templul lui Asclepios

Jurând acum în simulacru

Pentru Bill Gates cu banul jos…

 

Mă iartă dar n-am nicio vină

Când vin şi spun: ruşine lor!

Eşti fals tratat de medicină

Dacă spitalu-i abator

 

Ei zic că astea sunt excepţii

Nu neg, că nu am interese

N-am să fiu parte cu nedrepţii

Dar avalanşa de decese

 

Înfăşurate-n protocoale

Pe interdicţia la leacuri

Cu care-afară din spitale

Sunt stinse gripele de veacuri

 

Şi-asaltul ăsta revolut

Asupra celor ce cu har

Fac din bolnav un renăscut

În atmosfera de calvar

 

Îmi dau motiv de bănuială

Că blestemata pandemie

În resetarea mondială

E-un episod de tiranie

 

În care sănăntea-i arma

Ce-aduce omenirii chinuri

Pentru ca felcerii BigPharma

Să vânda cât mai scump vaccinuri

 

Iar ca să ţină lumea-n şah

În candidă obedienţă

Pun botniţe. Lumea e-n crah

Deşertăciune şi demenţă…

 

Cum dar să scapi? Popor sărac

Tratat meschin de medicină

Consumă buruieni de leac

Şi haidem  să luăm Lumină!

 

 

~*~

Marian Ilie

 

 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu