vineri, 14 ianuarie 2022

UN OM - ADEVARAT GRAIESTE

 



ADEVARAT GRAIESTE

 

 

Dintre toate vaccinurile pe care le-am cunoscut în viața mea, nu am văzut niciodată un vaccin care să te forțeze să porți mască și să păstrezi distanța socială chiar și atunci când ești complet vaccinat.

Avem nevoie de un test negativ pentru a urca într-un avion, în ciuda faptului că suntem „imunizați”.

Nu auzisem niciodată de un vaccin care să răspândească virusul nici după vaccinare, nu auzisem niciodată de recompense, reduceri, stimulente pentru vaccinare.

Dacă înainte nu ai fost vaccinat, nimeni nu a încercat să te facă să te simți un om rău, care ar trebui izolat, pedepsit, închis deși ești sănătos.

Nu am văzut niciodată un vaccin care să amenințe relația dintre familie, colegi și prieteni.

Nu am văzut niciodată un vaccin folosit pentru a amenința traiul, munca sau școala.

Nu am văzut niciodată un vaccin care să permită unui copil de 12 ani să depășească consimțământul părinților.

Nu am văzut niciodată un vaccin ca acesta, care discriminează, dezbină și judecă societatea așa cum este. Și cum se strânge țesătura socială... în timp ce ne luptăm între noi.

Este un vaccin puternic!

Face toate aceste lucruri, cu excepția IMUNIZĂRII. Dacă tot timpul avem nevoie de mai multe injecții, de rapel după ce am fost complet vaccinați și trebuie totuși să obținem un test negativ și totuși trebuie să purtăm o mască și să fim în continuare spitalizați, este timpul să recunoaștem că ceva nu este în regulă și că am fost păcăliți.

 

Să fim sănătoși, că proști am fost destul.

 

Sau cum spunea un clasic în viață:

"În faţa unei boli ori eşti precaut, ori eşti prost!"

 

UN OM




simpetruemil





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu