„O
să-i facem să plătească foarte scump pentru accidentele de vaccin ale
piloților”
Joshua
Yoder, S.U.A.
01
Mai 2022
„Nous
allons leur faire payer très cher” les accidents vaccinaux des pilotes”
(„Freedom Flyers”)
În timp ce pilotul Bob Snow denunță
obligația de vaccinare din patul său de spital, Josh Yoder, președintele „US
Freedom Flyers”, anunță că „o să-i facem să plătească mulți bani; toate
elementele sunt la locul lor pentru marea frământare” ( furtuna perfectă).
Pe 9 aprilie, căpitanul Bob Snow s-a
prăbușit în cabina avionului American Airlines 1067 DFW, la doar șase minute
după ce și-a aterizat Airbus-ul cu 200 de pasageri la bord pe aeroportul Dallas
Fort Worth din Texas. Printr-o coincidență fericită, o asistentă și un marinar
al Marinei americane aflate încă la bord au reușit să-i salveze viața. De la
Spitalul Baylor, Căpitanul Snow, fără antecedente medicale cunoscute înainte de
vaccionarea „anti-Covid”, a realizat un filmuleț în care spunea că este sigur
că acest atac de cord a fost cauzat de injecțiile „anti-Covid” la care se
supusese, de teamă să nu-și piardă locul de muncă; el denunța obligația de
vaccinare a celor de la American Airlines. După 31 de ani de serviciu, cariera
lui, s-a încheiat, întrucât nu va mai putea zbura, spune el.
De îndată ce și-a recăpătat cunoștința în
spital, căpitanul Snow l-a sunat pe Josh Yoder, președintele „US Freedom
Flyers” și unul dintre liderii „US Truckers Convoy”, și a cerut intervenția
acestei asociații cetățenești pentru că, autoritățile din Spitalul Baylor
refuzaseră să facă un R.M.N. în cardiologie.
Profesorul
McCullough a constatat la fața locului că în urma vaccinărilor, 30% dintre
piloții americani nu mai sunt în stare să zboare
Josh Yoder s-a prezentat imediat la
spital, apoi i-a adus pe profesorul Peter McCullough, cardiolog, și pe Lt. Col.
Peter Chambers, medic al forțelor aeriene, care l-a examinat pe Bob Snow,
precum și pe Colonelul Theresa Long, doctor al armatei, în calitate de
consilier; acești medici au fost însoțiți de o echipă de avocați și membri ai
„Freedom Flyers”. Tot pe 20 aprilie, senatorul Ron Johnson a călătorit de la
Washington pentru a vorbi timp de trei ore cu Lt. Col. Chambers.
Este de remarcat faptul că căpitanul Snow
nu a primit nici o vizită, nici măcar un apel telefonic de la vreun oficial al
American Airlines, nici al sindicatului piloților „Allied Pilots Association”
(A.P.A.), deși sediul lor este situat la 10 minute de spital. Potrivit lui
Yoder, „American Airlines încearcă să sape un dig impracticabil între ea și
accidentul lui Snow… în ceea ce privește A.P.A. și Administrația Federală a
Aviației, « nimeni nu vrea să răspundă », e mai rău decât o respingere: vor să
mascheze adevărul”. a spus el;
Acest accident nu este, ca să spunem așa,
apărut din senin[1].
Scrisoarea
către Administrația Federală a Aviației a rămas fără răspuns
Deja, pe 15 decembrie 2021, profesorul
McCullough, dr. Ryan Cole, colonelul Long și alții au trimis o scrisoare de 53
de pagini cu sute de referințe științifice către Administrația Federală a
Aviației (F,A,A,) ca o notificare oficială privind reglementările federale („Nu
Regulile - Not Fly”) sunt încălcate sistematic: piloții care au luat
așa-numitele injecții „anti-covid” și nu mai sunt capabili să prezinte
D-Dimeri, troponine, E.C.G. cardiac normal și R.M.N., în ciuda faptului că ei
se află în cabina de pilotaj. zboruri comerciale.
Autorii cer ca tuturor piloților vaccinați
să li se ceară să obțină o nouă autorizație medicală în termen de patru
săptămâni de la confirmarea de primire a scrisorii de mai sus către F.A.A..
Aceasta a fost trimisă în același timp directorilor generali ai tuturor
companiilor aeriene importante și Ministerelor Transporturilor și Justiției.
„Freedom Flyers” observă că această
scrisoare către F.A.A., care a rămas fără răspuns până în prezent, se referă la
răspunderea penală care decurge din inacțiunea lor. De când scrisoarea a fost
trimisă, Josh Yoder a primit sute de rapoarte „între patru ochi” de la
echipajele aeriene și personalul de la sol cu privire la accidente de
vaccinare obligatorie, inclusiv de la piloți militari - Yoder însuși fiind și
un fostmilitar[2].
Rupe
tăcerea pentru că unitatea este putere
Într-un interviu recent cu Stew Peters,
Yoder menționează că Bob Snow îi cheamă pe toți americanii să depună mărturii,
existând sute de cazuri despre care Yoder spune că știe, dar în care victimele
- deși suferă de dureri în piept și alte semne de avertizare - refuză să depună
mărturie. În primul rând, de teamă de represalii din partea angajatorului lor,
dar mai ales de urmărire penală: furtul în timp ce suferă de cea mai mică
problemă medicală este o crimă în Statele Unite. Pentru Yoder, piloților (și
întregului echipaj) trebuie să li se garanteze imunitatea legală de a depune
mărturie; „Freedom Flyers” lucrează la un protocol specific în acest sens.
În caz contrar, vor avea loc accidente
grave în care sunt implicați pasagerii. În cadrul emisiunii lui Stew Peters, Yoder a spus: „Pot spune cu
o acuratețe de 100% că sunt piloți în avioane care în timpul zboarurilor au
dureri severe în piept… Voi încerca să discut cu unii dintre ei în acest
weekend. Le este frică să se exprime public, pentru că pentru un pilot,
problemele cardiace fără speranță de vindecare marchează punctul final al
carierei. Urmează, însă, să tragem (companiile - n.r.) în fața instanțelor de
judecată unde își vor înfrunta responsabilitățile”.
Yoder i-a confirmat lui Stew Peters că în
Statele Unite sute de zboruri sunt acum anulate în fiecare zi, piloții
nemaifiind capabili să treacă de examenul medical necesar. Cu toate acestea,
aceste anulări sunt încă prezentate călătorilor ca fiind cauzate de probleme
mecanice sau climatice. Numai Yoder a primit apeluri și e-mailuri în fiecare
zi, fără excepție, timp de șase săptămâni de la membrii echipajelor și piloții
afectați de aceste așa-numite injecții „anti-Covid” - inclusiv o însoțitoare de
bord care de la a doua injecție a suferit patru (4) accidente vasculare
cerebrale. Ea îi spune la telefon „Josh, probabil că îmi trăiesc ultimele
zile”. Yoder a cerut ca pasagerii care călătoresc pe 9 aprilie cu zborul
căpitanului Snow, American Airlines 1067 DFW, să contacteze „US Freedom
Flyers”, care vrea să fie și garantul siguranței pasagerilor. El arată că
pasagerii vaccinați sunt ei înșiși în pericol din cauza înmulțirii cazurilor de
tromboză, embolie, accident vascular cerebral… în zbor[3].
Împreună cu profesorul McCullough și alți
specialiști, „U.S. Freedom Flyers” caută tratamente pentru afecțiunile cardiace
post-vaccinare care să permită piloților și echipajelor aeriene care suferă de
pericardită și miocardită să se recupereze într-un grad suficient pentru a
continua să zboare. Josh Yoder relatează că, potrivit profesorului McCullough,
dacă am examina toți piloții vaccinați din Statele Unite, am găsi 30% care de
facto nu mai sunt în stare fizică apți pentru a zbura. Companiile aeriene se
confruntă în prezent cu îmbătrânirea personalului de zbor: 50% vor părăsi
profesia în 10 ani, iar Statele Unite, fără o rețea feroviară, depind de
traficul aerian. Cine îi va înlocui pe acești piloți?
Într-un alt interviu din 20 aprilie cu
matematicianul Steve Kirsch, fondatorul „Vaccine Safety Research”, Yoder a
declarat că petrecerea din satul impunității sa încheiat pentru cei
responsabili; Mai mult decât atât, mulți pasageri și-au unit forțele cu
„Freedom Flyers” și se organizează pentru a depune procese colective împotriva
companiilor, împotriva F.A.A. etc., pentru punerea în pericol a vieții altora.
Yoder denunță cinismul și discuțiile duble
ale autorităților militare. Contactele sale din armate i-au povestit despre
cazul unui pilot de elicopter în vârstă de 24 de ani, forțat să se vaccineze
sub sancțiunea expulzării din armată. În urma injecției, acest pilot suferă de
probleme medicale astfel încât nu mai poate zbura. Va fi exclus din Forțele
Aeriene fără drept la despăgubiri. În plus, Steve Kirsch a citat cazul unui
tânăr soldat obligat să fie vaccinat, suferind de dureri insuportabile, care
s-a sinucis foarte recent. Yoder i-a răspuns cu gravitate: „Este exclus să
rămâi impasibil în fața riscului de sinucidere. Celor care suferă de accidente
de vaccin, le spun asta: nu stați singur în colțul vostru luptându-vă cu
problema; Contactează-ne. Scopul nu este să ne ascundem
Cu un buget de consultanță juridic estimat
de 6-8 milioane de dolari, „US Freedom Flyers” strânge fonduri de la publicul
larg și în prezent depune procese împotriva a patru dintre cele mai mari
companii aeriene din Statele Unite și Administrația Federală a Aviației. Cât
despre sindicatul A.P.A., acesta nu apără în niciun caz personalul împotriva mandatelor
de vaccinare, ci este complice cu firmele, denunță Yoder. „Nu ne vom da bătuți.
Trebuie să se oprească, iar noi o vom opri”.
Trebuie subliniate sinceritatea și
tenacitatea lui Joshua Yoder; i-a explicat lui Steve Kirsch că toți „Freedom
Flyers” sunt voluntari neplătiți și lucrează până la douăzeci de ore pe zi,
chiar acum, sfidând sănătatea lor, din cauza apelurilor de urgență de la
echipajele aeriene care vin acum în masă. „Nu este neobișnuit, spune el, să mă
găsești la 3 dimineața la telefon… Contați pe noi: vor plăti scump”[4].
-------------------------------------------
[1]vezi și: Theresa Long, medic al armatei
SUA, alertă de vaccinare Covid-19 -
Theresa Long, médecin de l’armée américaine, alerte sur la vaccination
contre le Covid-19
[2] Vezi - Datele militare americane
contestă discursul privind siguranța vaccinurilor - Des données de l’armée
américaine remettent en cause le discours sur la sécurité des vaccins
[3] Vezi și: Vaccinarea și companiile
aeriene: „suneți alarma”, o „datorie” - Vaccination et compagnies aériennes:
"tirer la sonnette d'alarme", un "devoir"
[4]
https://www.francesoir.fr/politique-monde/josh-yoder-des-freedom-flyers-nous-allons-leur-faire-payer-tres-cher
- 28 aprilie 2022
[5] Video -
https://app.videas.fr/embed/f417a3a5-5fa5-42e8-98ca-6250736418b8/#
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu