marți, 27 aprilie 2021

cătălin afrăsinei - marija

 



marija

 

 

SE DEDICĂ MARIEI DIANA

 

 

 


~*~

 

penibilul atinsese paroxismul lui goya

în țara mea

care fusese și a ta

să nu-ti fie rusine

antieroi au fost

dintr-o curtenitoare iubire

poemul meu îți este  dedicat

asia-europa-america express

cea mai lungă redută istanbul –paris-moscova-

 

 


SIBERIADA

tu visând-n mine  -NĂMEȚI

eu  am plecat de-acasă

uitându-mi iluziile

mi-era foarte dor

ti-e era foarte dor

parisul cu nevasta lui francois macron iesită la fereastră cu câini

cu zece ani mai etate decât presedintele franței

la francezi asta nu se pune

stuttgardt-ul

alte orașe

din bavaria

se roteau în palma ta

nu mă mai dusesem la școală

de un milion de ani

aveam vârsta unui eseu din marija gimbutas

exact acest fapt îl afirmaseră  aborigenii

te iubesc

te iubesc

de peste șaizeci de mii de ani

morții stau la masă cu cei vii

cine-s cei mai importanți

dintre morții vii

dintre vii morți

de mână

prin  locurile în care vom culege paradisul

copilul tău care ne va urma

prin  elisee

copilul nostru  care  ne va iubi

prin elisee

la prânz

ne vom lua adio de la van gogh

apoi de la structuralisti

de la simpaticul domn chomsky

care NU se va face vinovat de întrebarea îngerilor

&dacă n-a existat covid

& de ce nu s-a interpus între bicicleta marțiană a fiului meu și p-fizer trimis în judecată

&dacă haremul  covizilor

nu e femeie &  nici bărbat

cine-i poate judeca pe hermafrodiți

după izgonirea din platon

doar

eu &  tu

exersând depășirea enigmei

scuzele  reginei

mult prea târzii

viața ta

mult prea inteligentă față de specie

în sens anti-orar

te iubesc

te iubesc

iubește-mă

tu

iubește-mă

tu

istanbul via beograd

esti mai bună  decât dna-ul

mai frumoasă

cea mai frumoasă sârboaică

mi-a spus puiu

după cinci ani de sabotat italia-franta-germania

m-a sunat să-i dau nr. meu de mobil

schimbat acum câteva zile

să nu fim ascultați de covid

via

mexico

argentina

țara de foc

poezia mea picturală

de prin anzi

topindu-se

ask arabian nights

poemul care mi te va aduce la mal

ÎMPĂRĂȚIA ÎNCEPE CU TINE

PRINTRE GEME

APE LUCIOASE GEMÂND

GENE DIN APE LUCIOASE GEMÂND

& acesta e începutul infinitului

draga mea

 

~*~

cătălin afrăsinei








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu