duminică, 25 aprilie 2021

IOAN MICLĂU: GLASUL UNEI GENERAȚII

 



Motto:

”...De-ndată ce-ai inspirat scânteile iubirii,

Ai intuit cărarea cea bună omenirii”.

Ioan Miclău-Gepianu

 

 

IOAN MICLĂU: GLASUL  UNEI  GENERAȚII

 

(-Alexanru Andrițoiu, Ioan Țepelea, Viorel Horge, Constantin Mălinaș.

Artur Silvestri, Ionel Iacob Bencei, George Anca, Grigore Vieru, Ligya Diaconescu,

Mariana Gurza, -)

 

*

 

PE-A IUBIRII FRUNTE ALBĂ

 

 

~*~

 

Pe-a iubirii frunte albă

Pus-am dulce sărutare,

Dăruit-am din piept doruri

Strânse-n inima mea mare.

 

Pus-am al credinței laur

Să-ncunun verginu-i chip,

Doar să afle omul zilei,

Al iubirii prototip.

 

Vorbe dulci i-am pus pe buze,

Miere gândului senin,

Căci lumina și iubirea

Nasc frumosul dintr-un chin.

 

Din amara rădăcină

Răsar mugurii de floare,

Cum din suflet cătrănit,

Calde razele de soare.

 

Chiar invidiile, ura,

Sunt tot căi de regăsire

De golești forma murdară,

Și o umpli cu iubire,

 

Așadar, în vers cuminte,

Torn esența astei vieți,

Cum că numai prin iubire

Vei gusta din frumuseți.

 

~*~

--Poezii alese- vol.II. Ed.”Cuget Românesc”,

autor Ioan Miclau,2006 -

 

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu